【黃浩風暴】疑有人持錄影帶圖勒索 陳奕迅報警
2012-12-07 15:14:38

今日陳奕迅、徐濠縈兩夫婦,陳奕迅經理人陳家瑛及代表律師,下午往報業評議會秘書處,就有關近日「不正確」報道作出投訴,並指有人騷擾其女兒康堤。之後兩人即舉行記者會,代表律師發言表示,已採取下列行動﹕

1.就不實報道,已發出律師信。
2.向香港報業評議會作出投訴。

另,陳奕迅稍後將到上海工作,而陳家瑛會聯同代表律師,到灣仔警署,就以下兩項事宜報警求助﹕

1.懷疑有食肆企圖濫收費用
2.懷疑有人利用「所謂存在」之錄影帶想進行勒索行為。

陳奕迅徐濠縈開記者會 發聲明否認吸毒
陳奕迅夫婦開記者會,回應近日相關傳聞。

陳奕迅徐濠縈開記者會 發聲明否認吸毒

陳奕迅徐濠縈開記者會 發聲明否認吸毒

陳奕迅徐濠縈今午舉行記者會,回應近日相關傳聞,並發表聯合聲明,內容如下﹕(撮要)

1.(a)徐濠縈從來沒有參與任何之「迷幻飯局」,至於去年十月於灣仔之「一品花雕雞」之飯局是為友人慶祝生日。陳維尊是該飯局之發起人,並邀請了徐濠縈、葉佩雯、李璨琛、何超儀、陳子聰及李健宏等一眾人士參與,席間多人都曾先後拍下當時情況。

(b)徐濠縈並沒有吸毒習慣,更沒有在該飯局中吸食任何毒品或攬錫任何人士。

2.於飯局結帳時,陳維尊投訴食肆濫收費用,擾攘一輪後,雖然問題帳單一事未解決,但最終亦結帳離去。

3.徐濠縈並未直接或透過任何人與黃浩聯絡,徐濠縈亦從沒有被警方作出調查。

4.我們沒有為任何事發生爭拗,直至現在,我們一家仍過著正常之家庭生活:

5 (a) 陳奕迅亦從沒有”爆粗鬧走阿徐”;

(b) 徐濠縈亦沒有”離家出走”; 及

(c)女兒康堤亦從來沒有表示不滿我們。

徐濠縈何超儀葉佩雯 「飯局」曝光
2012-12-07 15:49:06

黃浩食店風波愈搞愈大,徐濠縈被捲入其中,連日來成為雜誌報章頭條。今日佢同老公陳奕迅聯同經理人陳家瑛及代表律師,去到報業評議會秘書處就近日嘅「不正確」報道作出投訴。

記招上,陳奕迅夫婦仲發出一批聲稱就係事發當日所影嘅相,佢地幫一名叫Amy Kawamura 嘅朋友慶生,由陳維尊發起,邀請咗徐濠縈、葉佩雯、李璨琛、何超儀、陳子聰及李健宏等一眾人士參與,又話席間多人都曾先後拍下當時情況。


徐濠縈同朋友

何超儀同朋友

超儀老公陳子聰

滾吓滾吓

男一檯

女一檯

李燦琛

葉佩雯

徐濠縈﹕唔回應唔代表我做過
2012-12-07 16:00:46

陳奕迅夫婦喺記招上表示﹕「我最緊張係我太太同我個女,我屋企人,仲有我們雙方嘅父母,同我哋親朋戚友嘅感受。尤其係我想同大家分享嘅係,喺我哋口中得唔到答案、我哋唔回應,我哋有權唔回應,但你唔好走去學校騷擾小朋友。」

陳奕迅續稱﹕「希望大家傳媒,有啲壞份子連累好份子,就唔好咁樣,我想講呢樣嘢好耐。雖然習慣咗,但唔代表我哋接受,希望大家會尊重,請唔好騷擾小朋友。因為呢個真係對一個小朋友嘅身心傷害好嚴重。」問到有冇嚇親個女?陳奕迅話﹕「其實有,因為我哋要做心理輔導。」

至於徐濠縈則表示﹕「事件發展到今日,我係十分之無辜,亦都好無奈。」又謂﹕「我一向嘅性格都係唔回應一啲未經證實嘅嘢,甚至未經證實嘅嘢,我覺得記者係可以打俾我哋,求證咗,先去寫問過我哋嘅嘢出嚟,而唔係去我囡囡學校,去求證一啲根本唔係事實嘅嘢。同埋我一直唔係逃避,我係唔想回應一啲失實報道,但唔代表我有做過。」

至於有報道指夫婦倆感情生變,陳奕迅喺記招上表示﹕「我同我太太嘅關係,沒有因為呢段時間不實嘅報道而唔開心,或鬧得不愉快。雖然很肉麻,但我都想講,我哋好恩愛,嗰啲報道全部都係假。」


「事件發展到今日,我係十分之無辜,亦都好無奈。」

「我哋有權唔回應,但你唔好走去學校騷擾小朋友。」

轉貼黃浩相片 徐濠縈﹕係我朋友貼咗
2012-12-07 16:15:23

large

徐濠縈喺記招中表示,唔回應唔代表係真,但當問及佢點解轉貼黃浩張相上instagram?佢就話﹕「我點解要貼?其實係我嘅朋友貼咗啫,唔關我事,同埋嗰個係我私人戶口。咁要問返陳冠希。」

至於有冇諗過事件會發展至此?徐濠縈就謂﹕「要發展到咁,咁要問下啲造謠者。係咪呢應該?」陳奕迅即接口道﹕「問番發展嗰個人。」

至於是否曾向演藝人協會求助,陳奕迅就表示唔方便講。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()