12月 3日 揞實心口
面青青的江美儀,在助手陪同下,與三位尼姑步出酒店時,不停咳嗽,要用雙手 揞 着心口。

滾熱辣

男友偷食嚴淑明 江美儀搵尼姑解心結

2012年12月07日 ~~ 第906期 忽然1周

《名媛望族》飾演三奶的江美儀,遭老公劉松仁冷待,搞到要紅杏出牆,搵精壯吳卓羲慰藉。現實中,江美儀亦唔好過,早前其男友吳君祥(吳君如胞弟)遭踢爆趁女友不在港,偷食台灣艷星嚴淑明,雖然有相為證,江美儀仍堅稱男友是清白。
人前表現硬淨,但日前江美儀到台南拍《衝上雲霄 2》,趁大隊拍攝時,偷偷離隊,搵當地的尼姑傾訴心事。病到五顏六色的她,更因咳血而一度到當地急症室求診。女友在台南境況淒涼,但吳君祥回應時卻表現輕鬆:「佢咳之嘛,唔算好嚴重 啫!」言談間更強調從未有諗過要娶女友。
江美儀女人四十一枝花,可惜有個不懂欣賞的他。

互動片段

江美儀搵尼姑訴苦


吳君祥冇打算結婚



上月中,江美儀隨《衝》劇大隊赴英國拍攝,在港的吳君祥即趁機約台灣艷星嚴淑明夜蒲,二人更當眾又攬又錫。《壹週刊》圖片

江美儀和吳君祥拍拖七年,二人堅稱不怕七年之癢,即使在人前亦不怕肉麻互嗌「 BB」,看似打風打唔甩。不過自從江美儀過檔無 綫後,日夜拍劇,有指一向有鋪夜蒲癮的吳君祥,趁女友不在,即自我放監夜蒲攬女。日前,更有雜誌斷正他在夜店攬啜台灣艷星嚴淑明。「 Vincent每次去玩都好小心,就算溝女都鍾意搵一大班老友做掩護,美儀問起上 嚟,佢都有藉口話只係同 friend玩。其實美儀點會唔挑通眼眉,不過都拍拖咁多年,咪惟有隻眼開隻眼閉囉!」知情者透露。 

向鄧梓峰訴苦


明知男友在港沙沙滾,無奈江美儀接拍《衝》劇要到處飛,縱使有千里眼亦唔實男友。上周六( 1日),她隨《衝》劇組到台南拍劇時,已顯得心事重重。到達高雄機場的餐廳後,她更第一時間捉實較 啱傾的同劇演員鄧梓峰訴苦。其間,江滔滔不絕向鄧傾吐,記者隱約聽到她向鄧說:「……咁多年,咁大個人,唔通吓吓跟住咩……好冇癮……!」初時鄧梓峰只顧玩手中電話,未有答嘴,但見江美儀愈講愈灰,鄧才放低電話,專心聽她訴心聲。


食齋減躁
江美儀和尼姑乘車到附近的素食店食齋,其間江不斷向尼姑吐苦水,直至發現記者後,江即收口,友善地邀請記者一齊食飯。


忽然入院
江美儀在醫院急症室等候時,不停 唞大氣,狀甚辛苦。


12月 1日搵十郎打救
甫到高雄機場餐廳,江美儀即忍唔住捉鄧梓峰傾偈訴苦。不過十郎最初只顧睇電話,冇留心聽江說話。


江、吳早前夾份開設娛樂公司,捧蒙面女歌手龍小菌,江佔公司股份比男友多。至於二人現時所租住的貝沙灣,有指是吳君如幫他們一炮過交一年租金。

見尼姑食齋


江美儀和吳君祥拍拖多年,縱使二人未結婚,但江早已被視為吳家新袍,就連男友家姐吳君如,亦與她甚老友,經常約食飯。

翌日( 2日),大隊轉到墾丁,當日未有戲份的江美儀,一直留在酒店房,待晚上才與全體演員在酒店內的餐廳打邊爐。只見略有疲態的她,一直緊皺眉頭不斷用電話 send短訊,甚少參與一眾演員的談話。
至周一( 3日)中午 11時,依舊冇戲份的江美儀,與助手步出酒店,二人身後離奇出現三位身穿僧袍的尼姑。江美儀沿途與一眾尼姑有傾有講,再到附近的素食館用膳。其間,記者聽到她不停咳嗽,聲音沙啞地用國語向尼姑說:「這星期留在墾丁拍戲,不過我落機後,一直覺得喉嚨很不舒服,整天不停咳,又睡得不好。」 

七年之癢




41歲江美儀與吳君如的胞弟吳君祥( Vincent)拍拖至今七年,其實江與吳君祥細佬在小學時就讀同一班小學,而吳君祥則大她四年。二人畢業後,吳 16歲到加拿大留學,大學讀電子工程,畢業後留加發展,直至 01年回流香港投資酒吧生意,全盛時期擁有七間酒吧,由中環開到西貢。
03年,吳在一場合重遇江美儀,當時已是亞視當家花旦的江,向吳單刀直入說:「我小學 嗰陣暗戀你細佬 㗎!」吳君祥即向她潑冷水說:「太遲啦,我細佬結 咗婚啦!」自此,二人不時短訊聯絡,火速撻 着。相交七年,江美儀早已被男方家長視為新袍仔,而吳父夏春秋更公開讚她乖巧識做。
雖然已認定對方,二人卻差一紙婚書,如今吳遭踢爆偷食,七年之情危機四伏! 

見江美儀咳唔停,其中一個尼姑便向她提議到附近公立醫院求診。記者見她行入醫院時腳步浮浮,在醫院大堂等候醫生睇症時,更耷低頭喘氣,露出辛苦表情。約個多小時後,江美儀步出醫院。記者上前訪問她,她直認與尼姑傾偈可以令個心舒服些。看來江美儀對男友偷食,仍未放低。

江美儀:咳到見血


江:江美儀記:記者
記:之前睇到男友偷食報道,你有冇了解過件事?
江:(聲音沙啞)我有問佢有人影到你攬女喎,佢冇答我,不過成件事都好好笑,可能呢期我有劇出多人注意 咗,受注目,影響到身邊人。
記:你因咩事要搵尼姑?
江:我信佛都十年八年,同我傾偈 嗰班尼姑,我都識 咗幾年。之前冬冬(指其愛犬)走 嗰陣,都係佢 哋幫手誦經。今次 嚟台南,咪順道搵吓佢 哋。
記:同尼姑傾偈係咪想解心結?
江:(抿抿嘴)我同佢 哋傾完偈,個心舒服 啲,個人平靜 啲,冇咁執 着。
記:見你好唔舒服,醫生話你咩事?
江:醫生話我急性支氣管炎,我去英國拍劇之前已經開始咳,尋晚仲咳到有血絲,好驚,唔知係咩事,其實我氣管不嬲有敏感。
記:你男友知唔知?
江:知,佢有叫我攬頸巾。


杯麵送藥
周二( 4日),穿上粉紅外套的江美儀和助手到酒店附近買杯麵,她邊行邊對記者說:「我今日 瞓多 咗,食 咗藥好好多,咪諗住買杯麵送藥囉!」使唔使慘成咁!


我咳到見血!(真實對白)
江美儀多次向記者表示擔心病情冇好轉,若食藥唔好,便會轉睇其他醫院。

吳君祥:佢唔算好嚴重


冇打算結婚!(真實對白)
自言每日都有跟女友 whatsapp的吳君祥,向記者表示一早已知女友病況和行蹤。對於會否和女友拉埋天窗,吳毫不猶豫表示沒有結婚打算。

江美儀病到瘟瘟吓,至於趁女友不在港,回復自由身的吳君祥,周二( 4日)下午二時才離開貝沙灣寓所,駕車到香港仔一銀行撳錢。對於女友搵尼姑一事,吳表示女友有和他透露過。「我知 BB有去搵尼姑,班尼姑我都識,佢 哋傾吓偈 啫,冇乜特別。(係咪為 咗你上次偷食 嗰件事先去搵尼姑傾偈?)我同嚴淑明係普通朋友, BB都知。(你知唔知江美儀咳得好嚴重?)我知佢唔舒服,不過咳之嘛,唔算好嚴重。(你同江美儀拍 咗七年拖,有冇諗過結婚?)不嬲都冇打算結婚,我同 BB相處好融洽,好鍾意呢個關係。」吳君祥講明要做冇腳雀仔,江美儀想要名份,睇怕要好有耐性。 

三太自摸擒木水


現實中江美儀硬撐男友,但《名媛望族》下周殺入結局尾聲,受盡老公鍾卓萬(劉松仁)冷待的她,難忍內心寂寞,勾引遭小由(朱晨麗)拒絕的木水(吳卓羲),除了又用黑絲襪舊招外,更會加插自摸色誘木水,二人終搞上 牀。雖然重口味,不過肯定係下周焦點所在。






不過老牛食嫩草一事終被老公揭發,鍾卓萬決定要與她離婚。三太為爭一對仔女撫養權,誓與對方打官司,爭取當時社會女人唔敢爭的權益。

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()