有養過狗仔的朋友,都知道狗仔開心時,尾巴會狂Fing,而唔開心就會頭耷、尾巴又耷,換言之想知佢諗咩?就要睇吓佢條尾喇!而日本仔近日就發明咗一款供人類使用的無線外置尾巴,外置尾巴會透過藍芽與有腦電波感應器的耳機連接,當用家感到心情輕鬆,尾巴會緩慢擺動,如遇到心儀對象的情況或聚精會神時,尾巴便會加速擺動,等對方睇到你條尾就知你心情。呢個產品係就係好創新,但要人扮狗嚟揾男友,又真係騎呢同無聊咗啲囉!

 

女仔想追男仔唔敢郁手,惟有扮狗Fing尾話畀你知她的少女心意。

日本仔啲發明真係估佢唔到,扮狗Fing尾求偶呢個工具都有,唔知幾時又出部貓咪叫春機,等班宅男宅女用呢?

日本騎呢作! 加條尾扮狗揾男友

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qvHcBq7UaY0

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()