好男好女
莊士機構主席莊紹綏,有三子一女,莊家生意瓣數多,涉獵房地產、拍賣、印刷等,其中排第三的兒子莊家豐讀建築、室內設計和城市規劃,以為是莊紹綏專登安排子女讀邊科,以壯大公司實力,廿七歲的莊家豐說:「實情係有次滑雪整親腳,休養期take咗個painting class,我就選擇咗呢條路。」原來是機緣巧合。

新派設計
莊家豐(Edwin)好少去ball,他的微博不談私事,只喜歡將他看到的新穎設計放上網與人分享,記者約他做訪問,提到想欣賞他的設計,他即爽快應約。他在紐約帕森設計學院除修讀建築學,還修讀室內設計及城市規劃,夠晒全面,他精明的說:「內外及園林都做埋,範圍大啲,到做地產買塊地後,會識計起邊類房地產最適合該地區,可以令該地區繁榮起來。」
訪問時,他還叫秘書買定奶茶蛋撻做下午茶,他笑話:「我比較細心、隨和、開朗、幽默。」訪問地點,是他之前幫客人設計的家居,談到他的設計風格,他說:「呢間屋比較modern,出邊有少少resort,係modern resort。我比較鍾意modern classic,用舊(經典)嘅furniture加入新派嘅嘢。」自言還在累積經驗的他謙虛說:「有需要我都會盡量增加不同方面嘅接觸,才會有創新空間。」但設計師通常有三不做,Edwin卻接受挑戰,「我係沒有不喜歡嘅工作。」
Edwin自小鍾意建築,「細個鍾意將屋企梳化墊移來移去,砌個堡壘。」在聖保羅小學畢業的他,後來去了美國升中,他對上有哥哥莊家彬和家姐莊家蕙。莊家彬大學時也主修經濟學,Edwin以為自己也要按傳統讀商科,但偶然一個機會,令他讀了設計。「十七歲中學最後嗰年,有一次喺滑雪team整親腳滑唔到雪,要搵一樣嘢補番喺學校做,所以喺學校讀painting,第一次試過畫咗個教堂,畫咗兩個月,老師靜雞雞拎去比賽贏咗,覺得有少少成功感,得到幾間設計學校賞識,俾獎學金我讀,原來我唔係要跟傳統方向走。」

有天分
直到大學實習期間,他更開了間Edesign Studio,但得不到父親認同。「老豆最初話做乜自己開咁辛苦,後來佢哋發覺係好的鍛鍊,用自己名義去做,好多嘢要自己解決,要學習人際關係,出設計時嘅presentation又係一個training,如果一早返公司(莊士)做,好多嘢會skip咗,後來都得到父親支持。」直至去年十一月,Edwin終於返公司幫老豆手,「個個兄弟返咗去,Daddy好希望我返去,後來決定將自己公司人力物力搬去泰國,有個泰國partner在當地run,現在八成精神放莊士。」莊士在香港、國內、台灣、馬來西亞、越南等地都發展房地產,又在廈門興建resort hotel,身為莊士地產及莊士中國地產執行董事的Edwin,在公司並非只做設計,而是全面去管理公司,「我個role唔係負責設計,我負責搵人才返嚟幫我做,我俾方向設計師,管理上咩都管,目標係打響莊士專業精神,做出更好的project。」提到自己鄉下廈門,Edwin借機極力推介,「係非常靚嘅城市,政府谷緊廈門做旅遊景點,有海灘,海鮮又豐富,香港去廈門一小時。」

孝順父母
今年六十歲的莊紹綏,有齊子女回巢,而做仔的,掛住太子爺之名也不敢怠慢,「我哋要做一個榜樣,你唔好好錫盤生意,唔通員工同你錫?」講到家規,他說最重視家庭觀念,「Daddy成日教我哋孝順父母,所以依家都一齊住。揸車都要好小心,不會飛車醉駕,有咩事屋企人擔心就係唔孝順,返屋企幫手唔係孝順,呢啲係基本。」父親是工作狂,週末也愛看地盤。「爸爸要我哋親身去體驗,要親力親為,唔可以話有同事就叫同事做。」正因為Edwin自小已跟父親巡視地盤,因而激發他對建築的興趣,而Edwin爺爺莊重文,有「餐具大王」之稱,他於六十年代靠不銹鋼餐具起家,對爺爺的事,他印象模糊,因祖父過身時他才八歲,「只記得他愛寫書法,Daddy教導多啲。」 ####


 


問Edwin有冇拍拖?佢堅持話:「呢樣唔講。」


家姐莊家蕙較活躍社交場合,○五年她和東亞太子爺李民橋撻着(下圖),可惜無疾而終,男的亦於去年結婚。


莊紹綏和太太一度是ball場常客,近年才變得低調。


Edwin(左)的哥哥莊家彬(右),與傅明憲拍拖六年至今。


莊家豐和哥哥的長相極相似,但家彬就沒有留鬚。


這個有resort feel的家居設計,出自Edwin的手筆。


一家六口合照,(左起)莊紹綏、莊家彬、莊家豐、莊賀碧諭、莊家淦和莊家蕙。


兒時的莊家豐。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()