謝金燕响電單車上瞓低拗腰兼趷籮晒長腿,38歲做咗人阿媽一樣有本事性感。
出道22年、有「電音女王」之稱嘅謝金燕,終於有機會舉行首個小巨蛋演唱會。開騷前立下「四不條約」,不宣傳、不受訪、不安歌、不慶功,但入座率都有八成,預計主辦單位要倒蝕200萬台幣,但並無影響女王心情:「今天演唱會,雖然沒有全部坐滿,但是我相信,總有一天,我也可以秒殺,讓今天沒有來現場,看我演唱會的人後悔。」

舞台變賭枱
製作費高達3,000萬台幣嘅《2012謝金燕一級棒世界巡迴演唱會》,成本大部分集中响燈光同舞台,山頂嘅觀眾居高臨下,仲會發現舞台用咗啤牌嘅葵扇圖案。「大家想到我們這家人就聯想到賭博,雖然自己不賭,但要就要最大的,所以選黑桃(葵扇)。」自己俾錢買飛入場睇騷嘅豬哥亮,當年賭錢賭到妻離子散,同親生女謝金燕已經12年冇傾偈冇見面,為咗爭取機會父女重逢,開騷前一個禮拜,豬哥亮一次過送咗12個花籃俾個女,借用當年岳飛收12道金牌被迫班師回朝典故,希望個女會見吓佢。咁都俾豬哥亮諗到,但當年岳飛返到去就俾人以「莫須有」罪名處死,所以謝金燕對老豆呢番「心意」根本冇理會,仲喺開騷前獨自閉關一粒鐘,所以到完騷先知豬哥亮有嚟捧場。

 
慢歌環節,巨影LED熒幕播放多款舊照,包括呢張豬哥亮抱住謝金燕嘅一家四口珍藏,配合獻唱已故歌后鳳飛飛作品《心肝寶貝》,謝金燕哭成淚人。

大唱廣東歌
成個騷換咗11套衫、唱咗36首歌、有51個dancers伴舞,十足十大型跳舞派對,謝金燕出力盡騷42吋長腿,以三首經典快歌《練舞功》、《叉燒包》、《YOYO姐妹》揭開序幕,之後仲唱廣東歌,就係鄭伊健嘅《極速》。睇嚟謝金燕响咬字方面下過唔少苦功,起碼我知佢唱緊乜!其實當晚謝金燕唱咗唔少別人的歌,包括陳昇作品《把悲傷留給自己》,聽講呢首係佢嘅「死穴禁歌」,因為20年前謝金燕遇上嚴重車禍毀容,養病期間佢一直聽住呢隻歌,謝金燕選擇對住過萬歌迷獻唱,無非想忘記以往嘅傷痛。話明係巡迴演唱會,又點會少得香港站,據主辦單位講,希望今年年尾申請到紅館檔期,而家正辦理緊手續,踏上紅館舞台,係謝金燕嘅心願,話晒佢首洗腦電音歌《嗶嗶嗶》,唱到連高登仔都撐,謝金燕嚟香港更加要練多幾首廣東歌。 ####

 


自己買飛捧個女場,豬哥亮話:「因為我的女兒變成電音女王,我還沒看過她表演,所以不要誤會,豬哥亮不會炒新聞。」仲讚個騷好睇值100分。


開騷前立下四不條約,但眼見台前幕後做得咁辛苦,謝金燕(箭嘴)破例現身慶功宴,以茶代酒同班dancers飲杯。


劉華呢排忙照顧老婆同啱啱出世嘅小龍女,但依然託人送花俾謝金燕祝佢小巨蛋處女騷演出成功。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()