音樂人涉嫌強姦無綫女藝人的案件,震驚整個娛圈。其實類似之事,時有發生,為了提醒各位女士要隨時保持警惕,近日一眾女星紛紛挺身出來,自爆遭侵犯的經過,就連樂壇的一位天后,亦大方承認年前曾遇醉漢拍大髀及擁抱。

DaDa:忽然露械

「百果園E神」陳靜(DaDa)身材驕人、樣子清純,表面好似好弱不禁風,但遇上色狼,她便會毫不留手地喪鬧,令到色狼無地自容。

DaDa自小就好惹色狼的垂涎,中學時期,放學返家途中,她便撞過身穿乾濕褸的露體狂。DaDa憶述:「當時佢一直行近我,我都覺得有啲古怪,企到我面前之後,佢就立即打開件褸,向我露下體。當時我好驚,即時飛奔返屋企。」

DaDa在大陸登台時,竟然被當地的保安非禮,慘遭全身摸勻。

她續說:「其實入行初期我都遇過一啲鹹濕佬,以前casting最方便就係搭地鐵,喺車廂內,佢哋趁人逼就用手踭頂我個胸,後期我學精咗,會用本書擋住。我試過見到有個菲傭畀人頂胸唔敢出聲,我就行埋去捉住個鹹濕佬嚟鬧,呢種人你唔鬧佢,佢就會有第二次。」

最近,DaDa到大陸登台亦試過畀人鹹豬手,面對色狼絕不留情的DaDa,在夜場內眾目睽睽之下照鬧。「嗰次個場派咗啲保安嚟保護我出入,點知其中一個保安一直攬住我入場,全身畀佢攬勻晒,個場叫佢嚟保護我,佢就嚟抽我水,我梗係唔放過佢啦!」

Jeana:夾硬除衫

現年二十三歲的何佩瑜(Jeana),入行初期最性感的極限就只能以比堅尼上陣,但有一次她去影樓影大頭靚相時,那位攝影師竟用手掃她胸部,兼要她即席除衫。

Jeana說:「嗰個攝影師原本係叫我去影head shot,嗰日我自己一個人上去,當時我着住件好短嘅tube top,影影吓佢就叫我趴低影。依家諗番有乜理由影head shot要趴低o架,嗰陣時我係初哥,咪聽佢講囉。之後佢話我啲pose唔掂,行埋嚟教我擺,兼出手移我件衫,跟住佢隻手掃到我個胸幾次,之後仲叫我除埋件衫,話效果會自然啲喎!依家諗番好蝕底。」

Jeana入行初時,曾經被一名攝影師侵犯,她的胸部被該名攝影師連掃幾次。

江若琳:醉漢摸腰

玉女江若琳自言一向都好小心,甚少飲酒,雖然做足準備,但亦曾被一名醉漢要求合照時乘機抽水。她憶述:「佢影相時隻手喺我背脊掃,最過分係掃到胸邊,自此之後啲同事都刻意睇住我,做藝人要合照OK,但有事就小心即閃。」

玉女江若琳曾遇一名醉漢要求合照時,被人乘機抽水,該醉漢掃背不特止更掃她的胸邊。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()