社交圈

鏡頭前後

2013年03月07日 ~~ 第1200期 香港《壹周刊》

名媛阿太去 Ball,個個扮到成隻雀咁,當然啦,有記者 喺度,著得稍為唔夠勁 嘅都冇份見報;冇預期有記者時,佢哋嘅打扮同你我好接近, Ball裙呢 啲 嘢,梗係留番 show off啦。

趙式芝日與夜




卓能主席趙世曾女兒趙式芝,上週六孖楊如芯出席癌症基金舞會,雖然當晚得十五、六度,趙式芝依然著低胸裙, set晒頭、化靚妝到場,戰鬥格十足。翌晨八點幾佢 哋又出現迪士尼,參加愛護動物協會慈善步行,冇化妝兼頭髮蓬鬆的趙式芝,明顯對眼都未開,就連佢兩隻狗仔都猛咁震,楊如芯話:「佢 哋好少出街,所以好驚。」 




餐舞會以「 ROMANOV」為主題,將十六世紀俄羅斯羅曼諾夫王朝,及聖彼得堡冬宮的瑰麗氣派重現。



薛芷倫終生學習




大 Ball又點可以冇 Ball后薛芷倫?當晚佢著住 Roberto Cavalli戰裙,含情脈脈地與男模結伴赴會。佢自言身體養好 咗,細路又大個,所以計劃多多,「有諗過遊學,三月會去美國,會計、數學都想學,想做吓 啲生意啦!以前學過法文同意大利文,而家想學番。」為咗各地男朋友?「全世界交朋友、做生意,語言係好緊要。」 

榮雪梅心情愉快


回復單身的榮雪梅上週五出席 Gucci晚宴,當晚佢笑晒口唔通蜜運中?「唔會咁快,我 啱 啱去完日本玩,主要去食 嘢,好開心。」翌晚她的前夫被影到在老蘭摸女胸,榮雪梅淡定話:「唔關我事,佢有自由。」




(《蘋果日報》圖片)

黎姿 冇𨋢匿




邱德根孫女邱詠筠在籌款音樂會上做指揮,亦邀請了黎姿出席,由二妹邱詠賢(左)接貴賓入場。黎姿見鏡頭如見鬼,企圖搭𨋢避開記者,但等極無𨋢,唯有笑笑口改番行樓梯,邊行邊說:「唔該晒,唔該晒。」 

何超盈變臉




賭王四房長女何超盈亦有出席癌症基金舞會,當晚佢以深藍色高衩晚裝裙上陣,唔太性感之餘又冇 啲肉睇,呢頭笑晒口影完相, 嗰頭記者叫佢傾偈訪問,佢就無厘頭面 燶 燶,細細聲講:「冇 嘢傾!」有性格囉。 

霍思緯型格打扮




霍震寰女兒霍思緯,本週日以一身型格皮褲造型出席香港管弦樂團籌款音樂會,平時最避忌鏡頭的她,見有記者在場相當愕然,問佢鍾意什麼音樂?佢亦禮貌說:「好少好少,但有彈琴,學到五級。」 

徐子淇唔自在




平時戴晒鑽去 Ball,打扮好有睇頭的「千億新抱」徐子淇以為無記者時,打扮明顯簡單得多,手上搵粒鑽戒都無,發現有人影相,即渾身不自在地匆匆進場,但亦客氣地說:「嚟捧朋友場。」仔女有無學樂器?「我都有彈俾佢 哋聽。」 

撰文、攝影:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()