從小醉心學跆拳道,黑帶三段的黃俊銘,這天示範赤腳踢板,有板有眼,他寄望將來做動作演員,更以謝霆鋒為目標。

好男好女

夏雨仔黃俊銘 踢出位

2013年03月07日 ~~ 第1200期 香港《壹周刊》

入行半年的廿三歲 Now觀星台娛樂新聞主播黃俊銘,因為一單有賊入屋的新聞,無名小子上了港聞版,才被外界知悉他是甘草視帝夏雨的長子。沒想過見報的第一單新聞會是這樣,初嘗被記者在家門前守候的他,有點阿 Q的說:「唔見 咗部手提電話,買番都要五千蚊,朋友講笑話,當係用五千蚊 响報紙賣個廣告,咁樣諗又幾抵喎!」




六月便廿四歲的 Dixon(右起),與媽媽(前無 綫藝人)馬慧玲、十六歲的妹妹珮瑜、爸爸夏雨和廿二歲的弟弟 Wilson,一家五口在加拿大的生活照。


上月初,夏雨位於西貢的寓所「雨房」,一週內兩度被賊人入屋爆竊,當時在屋內遇賊的 Dixon,事後在家門前接受訪問。(《蘋果日報》圖片)

表演慾


兩歲便移民加拿大的黃俊銘( Dixon),在溫哥華修讀傳理系畢業後,曾在當地銀行打工一年半,因為坐唔定的性格,去年初辭工返港,一心要入行,「細個完全無諗過會入行,到中學參加話劇和跆拳比賽,發覺自己好有表演慾,好想人 哋目光注意我,尤其聽到掌聲,好有滿足感。」
父親是視帝夏雨,近年加入王維基旗下的香港電視,但 Dixon沒有靠父親的關係入埋同一間公司,反而去了 Now台,「自己想做這行,爸爸都有俾意見,但都係靠自己去面試。」加入 Now台做娛樂新聞主播,連實習至今只有短短五個月,同事上下無乜人知他是夏雨之子,直至家居被打劫新聞後才人人皆知。
回想當日抗賊的過程,他說事後才知驚,「有一個賊 响我房度摷 嘢嘈醒我, 嗰刻諗都冇諗就起身追出去,本來捉到一個,另一個就衝過來推我,事後諗番自己唔應該咁做,好危險。」

抗賊示範




Dixon示範跆拳道的自 衞術,即使被人從後箍頸自己都能甩身。


將對手的重心拉前,用腳從後踢低對方。


即使對手難纏,拉低對方一邊身,快速向對方批 踭,令對手無還手機會。

跆拳高手


原本想入樂壇的他,當了娛樂主播後,得知做歌手唔容易,就改朝動作演員方向發展。

幸好他五、六歲便學跆拳,有兩下功夫傍身, Dixon有跆拳道黑帶三段資格,在加拿大時曾開班教人,「 嗰時有時間咪教吓人,學生年紀都有大有細,最大一個係一位六十歲伯伯,見到佢 哋比賽攞獎,仲開心過自己攞。」
他曾因中文太差,被爸爸由加拿大帶回港,由小二讀到中二,之後才返回加拿大繼續升學,「爸爸覺得中國人唔可以唔識中文,依家我 嘅中文唔算好好,但起碼識睇識寫,唔係滿口英文,反而細佬同細妹習慣講英文,就快同爸爸溝通唔到,哈哈!」
說起六十六歲的爸爸, Dixon坦言有點敬畏,畢竟成長時,爸爸經常做太空人回港工作,父子的相處時間始終不及媽媽多,「當然同阿媽會好傾啲,但同爸爸有無代溝?又唔算係,爸爸有時講起佢以前細個經歷,唔係我聽唔明,只係我感受唔到。」
兩父子曾為家中小事有拗撬,當時剛回港的 Dixon,因為不習慣香港天氣太熱,連開廿四小時冷氣機而被爸爸鬧,「大家嗌咗兩句,事後我睇番張電費單,嘩!又真係幾貴,不過我 哋屋企有乜拗撬,過 咗一晚,第日就無事。」 

學獨立


Dixon從來沒有看爸爸主演的劇集,直至《溏心風暴之家好月圓》才改變,「細個有次睇爸爸一套劇,唔明點解爸爸咁慘,好心翳,之後無再睇佢 嘅劇。直至佢攞視帝,睇番佢部《溏心》,有一幕講佢盲咗過馬路,自己唔知點解,不期然咁喊 咗出來,我同佢講番,爸爸話證明佢做得成功囉。」
自從他回港工作,家中只有他和爸爸生活,兩人因為工作關係,傾訴話題也多了,有時他還跟爸爸去內地登台,「爸爸會同我事後檢討,話我好生硬,依家我做主播,爸爸得閒就會開電視睇,佢話我太緊張,仲教我對住鏡頭要笑多 啲。」
現時夏雨經常到內地工作,家中便只剩他一人,短暫的自由生活係年輕人都會嚮往,但 Dixon卻例外,他說:「媽咪同細佬妹仍留在加拿大,一個人在屋企無啖好食,自己又唔識煮,成日去七仔叮 嘢食,我返來時腰圍係三十五到依家得番三十腰,以前唔識阿媽好,依家就好恨食住家飯,尤其係媽咪整 嘅豉油雞。」


Dixon曾因為工作被人鬧,又試過訪問藝人時,搞錯資料而問錯題目,爸爸會跟他講,「碰吓釘先會進步。」


成為娛樂主播後, Dixon首個訪問的對象是惠英紅,日前再遇,對方才知他是夏雨的兒子。


Dixon自小移民加拿大,兩父子溝通不足,近年二人才多了話題。


由細到大,三兄妹的感情要好,今年暑假弟弟便大學畢業, Dixon(左)會回加國觀禮。

撰文:羅婉玲
攝影:李敏軒
服裝: Victorinox

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()