Jeana寸嘴又如何:證明我有腦!

何佩瑜(Jeana)寸人唔使本,係模都對她退避三舍!但除非心中有鬼,否則又何妨讓她發表偉論呢?Jeana一句:「會唔會係有人心中有鬼呢?如果講中佢哋,自然會聽出有嘢!」妙語如珠,抵佢寸得起!

好多謝傳媒朋友封我做「寸嘴o靚模」,我喜歡呢個名字多過甚麼「不倒胸」、「血管胸」,因為寸嘴係形於內,而個胸有幾大都係形於外,證明我比較有腦!哈哈!但我從來都唔覺得我寸囉!只係有嗰句講嗰句,呢個世界好多人鍾意將自己本性收埋,唔肯講真心話,我嘅言論都只係想同大家分享,好過顧左右而言他違背良心而行。

我就係咁,鍾意講真說話,如果其他人因為我講錯說話,畀我激親,可以Say Sorry!可惜從來冇人點對點直斥我不是!會唔會係有人心中有鬼呢?如果講中佢哋自然會聽出有嘢!講真,做人太圓滑真係冇火花!講千篇一律悶嘢大家都冇興趣啦!有火花熱鬧啲,唔通要等年初二放煙花先興奮咩?

上年寫真戰,我明碼實價擺擂台,叫所有出寫真嘅女仔上嚟挑機,當時我有請DaDa (陳靜)佢哋上嚟,點知一個都冇理我!其實點解唔可以一對一咁出嚟講,有乜對我唔滿意咪三口六面講清楚,永遠搞到好似隔空罵戰咁,真係唔鍾意咁!

寸DaDa係劇情需要

不過,我依然同DaDa仲係好Friend,大家見到彼此新聞會即時SMS對方,平日罵戰都只係劇情需要!呢個圈就係咁得意,戲裏當然要做戲,戲外更加要做戲,日常生活可能都係做緊戲,啲人成日講唔鍾意畀人話乜嘢食得鹹魚抵得渴,我覺得如果你唔抵得渴,點解仲要做呢行?個遊戲規則就係咁,一係就唔好玩囉!(明日待續)

Jeana憑火辣身材及一張寸嘴,人氣急升!

Jeana去年為寫真戰造勢,不惜花盡心思大搞噱頭!

Jeana(右)經常得罪人,但與DaDa的情誼依然不變!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()