馬國明、吳啟華兩位男一號一人一隻豬,之後監製潘嘉德仲叫佢 哋握手,差在未飲埋杯和頭酒,難怪馬明要即刻澄清冇同吳啟華不和。

同你吟一吟

馬國明 吳啟華 平分豬肉

2013年03月07日 ~~ 第1200期 香港《壹周刊》

無 綫新劇《 On Call36小時 II》上個禮拜四(二月二十八日)拜神,一般劇集開鏡,無論係二十集小品抑或四十集長劇,拜神燒豬一千零一隻,但當日監製潘嘉德安排兩隻大燒豬拜神,馬國明、吳啟華一人一隻豬唔使爭,之後潘監製仲無厘頭安排兩個握手,馬明忍唔住大大聲話:「我 哋(指佢同吳啟華)冇不和喎!」




馬明冇講錯,呢排同佢疑似不和 嘅目標人物只有崔建邦,事關有傳馬明暗撻唐詩詠,搞到崔建邦爆粗問候馬明。
躍升頭號筍盤,馬明忽然多 咗緋聞亦多咗是非,今次劇中再同楊怡做一對,由情侶升呢成為夫婦,名花有主 嘅楊怡,就話自己刀槍不入唔會同馬明搞埋,兜大個圈同男友羅仲謙派定心丸,更乘機大讚兩男都係城中筍盤。得!得!得!知你個謙謙係會食住碗雲吞麵等你 嘅絕種好男人 嘞! 




楊怡平日同男友合照完全冇肢體動作,但當日見到謙謙攬住黃淑儀影相,楊怡居然主動走埋去繑住男友,呷醋?唔會啦!幫謙謙搶版位就差唔多!




拜神前,道具部同事幫吳啟華準備晒醫生必備用品,除 咗聽筒,仲有水筆原子筆熒光筆工作證名牌,掛少一樣都唔俾佢埋位!



撰文:八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()