北京有奧運,上海有世博。
香港從沒有大型活動自省招牌,單單一點,港產歌星:偶像,多年來,影響力由南至北。" r4 ^- C! y5 E
然而,當人人爭住回歸內地賺人氣賺收視,人生,意義就在此?. M" i8 D# m# E* u
我唔係傳道人,幫唔到你解結,但也並非無病呻吟,難道你日日捱到隻積咁,好 enjoy?
) L6 Y; I. k1 M
Denise Ho3 V" [3 Q( r& b/ P$ }- n# `
釘銀色鏡片 customized灰色棉質拉鏈 biker jacket$899' W/ f" M3 U- d3 S5 I6 [; r
深藍色 skinny jeans$649  z1 I* u" @" x. P5 Z2 r
Both Levi's0 M/ [6 t) E" F$ P+ U0 _, n
淺灰色 tee7 Z( s" z6 L' }/ t
黑色搭帶皮靴
Both stylist's own6 c0 g/ l+ ?0 Y" I

事有湊巧,何韻詩三年前成立了一個慈善基金,那一年,她剛滿三十歲,算是送自己的生日禮物吧!
無心插柳,更無心的,是這一個基金,扭轉了她下半生的人生觀。2 W4 u' ^4 j8 k7 R& j
不說搖滾不說華星不說梅艷芳,何 CC,還可以說什麼?
正是人生。
「有意義的事,冇人在意,我一邊探討,一邊做住五光十色事情,精神分裂。」/ e/ A+ M# B! a$ l6 Q# y9 o0 [
所講的,曾為一班精神病康復者拍攝紀錄短片,那一年,剛好基金誕生。% |( @7 N. {5 G. J0 w* l9 N, }0 W
有心,不怕遲。. C- c2 Z7 H: G; C# |
今日,她更像一個傳道人,將自己的信念細心地向我傳述;如果說,自己就是自己的信仰,又哪怕別人笑癡或笑傻,畢竟,籠裡籠外,你眼望我眼,誰被困?除咗自己,仲有邊個知?
何韻詩 Denise Ho
f, d4 |" B% K3 Z- b
出生日期: 1977年 5月 10日% K5 R% ^5 k' m2 p+ b& i
出生地:香港" J1 S5 m" B: B
身高: 5呎 5吋
體重: 105磅0 l- A9 ?2 ?: ~( H  w8 {! I
語言:廣東話,普通話,英語及法語。
學歷:加拿大 University of Quebec主修 Graphic Design( U- O1 U; O  S) Y
簡歷: 11歲隨家人移民加拿大, 96年返港參加新秀歌唱大賽奪得冠軍並簽約華星。 99年,獲偶像梅艷芳收為徒弟。 01年,推出首張 EP《 first》,正式打造搖滾唱歌風格。 02年,簽約 EMI,憑一首《露絲瑪莉》走紅。 04年,改投東亞旗下至今。
代表作品:(唱片)《 first》( 01)、《 hocc2》( 02)、《 Roundup》( 03)、《艷光四射》( 05)、《 We Stand As One》( 07)、《 Ten Days in the Madhouse》( 08)、《 Heroes》( 09)、國語碟《詩與胡說》( 10)。5 w5 o$ T4 m/ p! S
官方網頁: http://www.hocc.cc- C5 p' `$ r& g; A% H" K4 H# T) f, v2 |
# n0 Y) ^3 c) V
4 _5 B  b* K  O; v2 U
何韻詩另一別名叫「菇仔」,單憑張相,眼神凌厲,威嚴多過可愛噃。
$ F) j7 j) c1 T% f
三歲定八十,小時候,跟親戚去海灘游水,已經唔鍾意硬擺甫士影相。《壹本便利》圖片( X) ?9 {  a+ @( \8 C# M/ S

少見阿詩留長髮著背心,仲有一大堆公仔喺身邊,睇佢個表情幾少女!
' n; a# R$ M, K% y3 _
你認得出嗎? 96年新秀冠軍,噢, no,我仲以為楊千嬅呀!0 s: R0 Y8 B* _: w$ }3 P' n# Z7 b

唔介意成敗) g' W" c+ K; o0 T* I+ N- W9 v
跟短片導演麥婉欣合作拍《十日談》,打開了眼界,她終於明白,世界上,除了梅艷芳,還有很多很值得關注的人和事,這些人,可視為瘋狂、率真,偏偏為世不容,情形有點似她在樂壇的位置。5 Z+ t$ @; g8 U; @, L. \8 b- P
幾諷刺!
「物質以外,仲有好多事情,值得我去堅守,就係做人核心信念。」這一剎那,我只想着幾時做完訪問回家去嘆個冷氣買個新袋,太膚淺,但,膚淺的人往往最快樂;「最快樂的事,是做到自己想做的事。」噢,我對了!+ u; f8 i' d1 I3 \3 f1 H
一直講信念,到底是什麼?+ V% I0 o4 Z  [+ V- u% |
「用自己身份去發放正能量。
「我呢類型歌手,形象、歌路、風格,跟本地樂壇有衝突,更加要有心,將作品轉化為一種工具,表達自己的人生觀及世界觀來感染別人。」* a+ Z$ }$ E, |  b
就如我問佢,穿衣心得?「將自己個性顯露出來,不修飾。」回答更顯理直氣壯。
做人,飽暖才會思淫慾,可惜,香港人賺極唔夠食極唔飽,愈缺乏,愈虛浮,生活形態,無藥可救,「我諗冇人會適合呢種生活,只可以適應,香港人好怕停,一停就怕落後。
「我唔怕慢,好似出碟,公式化一年出兩隻,講得難聽啲,要賺晒一時一刻可以賺到嘅錢,呢個模式,唔適合我,唔健康,好快乾塘,我需要不停地喺生活中吸收、思考,呢種方法,望得遠啲;
「若干年前,舊公司變動,新高層問:『想再合作,你要放手,俾其他人去製作。』結果,我選擇離開,寧願耐性地等待下一個機會,朋友覺得我嘥時間,但在我角度,正在選擇一條更適合自己嘅路,每個人標準唔同。」
何韻詩於華星年代,出過一張 EP,一年後,轉投 EMI, 04年,成為現公司東亞旗下歌手,轉轉折折,無非為爭取保留自我,沒有對與錯。9 F- q3 J- |5 |3 c  a" k3 B
「我唔介懷短暫成與敗,更唔在意獎項,得獎又唔代表受歡迎。」; O+ W/ Y: l( i' F, ~& |, ^
. ]6 y5 s7 i6 g4 L
Photo: Ray Siu0 |8 e! U  I" F* S

攝影師很欣賞何韻詩,話:「佢個性單純,好適合影黑白相。」呢輯黑白沙龍看官意下又如何?& Q" y+ o2 J9 b+ W

回歸工作,她嚴謹相待,連一個甫士都要參與意見,何況出唱片。7 q, ~& X( s1 u! y5 H
* s8 K( {; e  G5 D4 f2 I: X8 X
影宣傳照,要戴頭飾,平時牛王大過天的阿詩,邊笑邊玩,攝影師莫奈何,惟有出手將個罩笠住佢。

03年,睇見呢張相,劉培基、梅艷芳夢幻組合,誰不欷歔?《蘋果日報》圖片
6 Z! r6 }* J, v5 D* Q1 R
未到佢訪問,坐在一旁,做鬼臉嘟嘴,自己為自己解悶。
用錯方法
口硬心軟,是何韻詩一直給予大家的印象,是真的,她血型是 B型,工作之外,待人接物,都幾 hea,「 B型性格,係冇乜所謂、唔緊要啦,好 relax,會將大事化小。
遇到傷心事、問題,我會抽離,再慢慢解決。」
堅持自我,是一種能量,是一種不可逾越的能量,但,衝力愈大,回力愈大,不小心,會跌落深淵。
09年,開演唱會,表演完畢,她沒有 hyper,只有失落,直情想退出江湖,驟耳聽,我以為,嫌場數唔夠,講晦氣說話咋!
「係惟一一次認真想退出。
「 30歲之後,自己社會責任愈重,愈期望做點事,好似一個初出茅廬嘅後生仔,雄心壯志,睇到一個新畫面,好想同人宣揚,事實呢,係我一個人去對抗整個氣流,根本冇法戰勝。
「個人洩咗氣。
「我一向係正能量使者,從未試過咁低落。」; a! C: A3 \! q5 _! f' _. Z0 I
之後,遠走台灣唞唞氣,跟林奕華做舞台劇《華麗上班族之生活與生存》,又是另一個反思反芻的機會,當「生命」這東西想要接近你時,怎也避不開!4 D4 L4 i6 b+ H6 h/ ^
「我發現,好多人都有想法,跟我相似,只為生活所限;, B; ?- Z4 j- ]5 J" Z8 c9 }6 X1 F
「漸漸地,明白自己用錯力,以前猛叫人聽我講,依家會輕力啲,唔能夠強迫別人用我方法去思考。8 z- O5 @$ k% a5 v# x. a
「拍《十日談》,首次接觸社會陰暗面,我一邊探討,一邊感到無力,覺得自己工作好無聊……直至有一日,社工同我講『你哋可以幫我哋,講出問題,引起大眾關注。』原來,我係一個 messenger,之後,更加努力工作,因為,要有足夠影響力,至可以講到我想講嘅說話。
「依家,慈善及唱歌係一個整體任務,我唔會一邊做義工,一邊又唱啲完全唔關事嘅歌。」: }  p+ Q6 z# q% I+ {: g* b4 F
我笑她,野心大,說穿了,想擴展粉絲版圖啫!「啱咗一半,係算有野心,但呢種野心,背後有一個好實在目標。」

|Denise Ho( W: o" A: u$ M0 c/ B' a
釘銀扣針 customized藍紫格仔長袖恤衫$599- G, B4 {/ E" E) e8 ]# W3 o
灰白色連黑色褲鏈洗水 skinny jeans$1,299
Both Levi's4 {: l% X+ r7 B) `' Y
黑色露指皮手套
金色手鈪  u' E2 ~: a9 K! t( ]5 u# d
黑色牛角吊墜頸鏈( s7 o: S# P  ?- j) h1 h# E& M
黑色高踭短靴
All stylist's own

後記1 n$ O2 w+ A8 T% F1 A& ~7 _# U& [
訪問時,阿詩總是有意無意之間,提起生命中最重要的人,姓梅不姓容,連她自己都話,入晒血。
旁觀者清,舞台上牛王到死,坐我身旁正經八百,何韻詩,其實,唔似梅艷芳……2 ^- O% Y- k' {9 W1 _" u
表情多多,一時鬼臉一時狂笑一時鼓嘴,圍訪時,稍被忽略,即扁扁嘴又微微笑,似娛己多過娛人,「我呢類歌手,童真最緊要。」
唔理你係真係假,最起碼,這一份天真情懷,是歷盡滄桑的梅師傅所沒有的。5 p4 K7 \7 W' q
「食得飯喇,我諗住叫埋圓圓(高圓圓),佢等緊我……」訪問完,佢居然仲開心過我。
! g7 V/ A7 r8 v& f0 M
Denise Ho
Customized灰色 oversize tee$3994 b. M; J& B1 X, {0 E0 r: ~
灰黑色洗水 skinny jeans$899
Both Levi's( A5 ^) X0 K1 r; m
黑色墊膊 tee8 q- ]/ E2 L8 Q) i  m
銀鏈頸飾# [) h& Y% V9 W9 ?& k
銀色 multi-chain手鏈9 P- B5 F& Z8 m( [
銀色 multi-strap高踭鞋# ^& v. i6 F" h5 T. u! M# c
黑色幼手鏈及戒指3 N) V% E) G" Q' W/ Q1 V& V
All stylist's own
# i! C4 [# X4 X( A5 U7 T* A+ k
Levi's銅鑼灣羅素街 26號地下 2575 1125) z( t; k, g: Y8 ]* s: A0 s0 f
# o$ L2 s7 V# `3 w9 R6 G
撰文:伍淑嫻
形象: Cindy Ko
攝影: U N Workshop
化妝: Arris Law1 H1 [1 l. C( m( x, H0 m
髮型: Heibie Mok@Hair
鳴謝: Levi's

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()