新婚冇耐 嘅 YoYo,雙下巴無所遁形。不過都要快減喇,事關下月就要為王維基電視台嘅新劇開工。

FBI

煮婦蒙嘉慧幸福雙下巴

2013年02月13日 ~~ 第299期 Face

鄭伊健同蒙嘉慧( YoYo)上月 28號 喺東京秘密結婚,開始二人 嘅新婚生活。 FBI見過唔少女人,一結婚就因為心情靚,所以心廣體胖, YoYo都唔例外。週一( 4日) FBI行去中環 ifc撞到鄭太同有份去飲嘅司儀老友周子駒 喺 city'super買餸, FBI發現鄭太比之前肥咗,垂低頭揀日本木瓜嗰陣仲唔覺意露咗雙下巴。

FBI見佢將木瓜攞上手又揸吓,又睇吓 嗰底好有研究咁款。最後仲買埋法包同火腿, FBI即刻問鄭太係咪煮畀老公食呢?佢笑晒口:「家常便飯 啫!」之後急急腳鬆人,趕住返屋企煮飯,幸福就喺咁簡單!


YoYo對所有食物都要揀過先買,就連牛油都要問吓身邊好友周子駒。證明佢係一位講究主婦。


喺超市行 咗成個鐘, YoYo最後買 咗成大袋。大部分係健康食材,伊健有口褔啦!


經常下廚嘅 YoYo冇乜上載「作品」相上微博,但就上載過喺農地嘅摘菜相,仲話摘完要跑返屋企煮,好鬼溫馨。網上圖片


結婚 3日,伊健即刻開工,被問到幾時生仔,佢就話未咁快。




伊健、 YoYo前週三( 30日) 喺東京結婚,發相中 YoYo笑得超甜,下巴仲好尖㗎!不過新婚幾日即脹晒! 

前度恩愛




咁蹺,喺伊健同 YoYo結婚前一個星期, FBI喺半山發現伊健舊愛梁詠琪同老公 Sergio恩愛放狗,各自搵到終生幸福,皆大歡喜。 

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()