芒果拿破崙$240/磅

Missing Out

100層酥皮 Cake

2013年02月13日 ~~ 第299期 Face

就快情人節,想買蛋糕送畀女友又唔知去邊好?
在西灣河街零零舍舍有間賣曲奇蛋糕的 Joey's,負責做餅的師傅韓先生,曾在跑馬地的法國高級西餐廳 Amigo任職甜品師傅,以整拿破崙蛋糕最為拿手。
店子雖小,但韓先生做餅卻一點不馬虎,先將水皮包裹油皮,摺成 3叠,放入冰箱內冷凍半小時,然後取出,再將粉糰搓開,摺成 3叠,如此重複步驟 4次,總共摺叠粉皮 100次,之後還要將酥皮冷凍一整晚,翌日取出再焗 30分鐘,才叫完成。韓先生建議客人來電落 order後 30分鐘取餅,因為他主將即叫即整,收到 order後才會將酥皮、吉士醬及餡料逐層鋪上,整好新鮮食就最好!

互動片段

食住讚



蛋糕鬆脆到化開,一睇就知好食,加上師傅之前曾在銅鑼灣 Amigo任職,一定有水準。

蛋糕重 1磅,有 6吋× 6吋大, 6-8人都食到,最啱 happy time, happy share!
當日 Michael、筆者同攝影師,將香滑吉士醬、清甜呂宋芒連同鬆脆到爆開的酥皮放入口時,甜脆相間,最後融合為一,仲有鮮奶香,口感豐富,真係好 happy!
偷偷講多樣嘢畀大家知,仲有 15款口味好似士多啤梨、榴槤添,在對待甜品方面是花心鬼的女生,點會唔鍾意你! 




Joey's
地址:西灣河西灣河街 100-104號地下 A1號鋪
電話: 2949 9999
營業時間: 11am-7:30pm 

何謂 missing out?


《 FACE》飲食版監修人少年食神 Michael

本地有不少舊菜式被封箱,絕跡的原因可能是製作繁複、老師傅年華老去等等。
不過只要你飲食經驗豐富,用心搜索,總有漏網之魚在附近。
每期少年食神 Michael發掘滄海遺珠,把舊時的食物連帶回憶重現眼前。 

撰文:梁智欣
攝影:顏青瑋

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()