Gadget迅報

縮水 S III打 iPhone  Samsung GALAXY S III mini

2013年02月13日 ~~ 第299期 Face

仲記得 iPhone 5推出時,有 啲女用家話佢個 4吋芒比 GALAXY S III嘅 4.8吋芒更好揸手,於是 Samsung就有理冇理為 S III追加多個 mini版狙擊對手!呢部 GALAXY S III mini用上 4吋 Super AMOLED屏幕,機身只厚 9.9mm並重 120克,拍埋去 iPhone 5一樣咁輕巧,更 啱女孩子用。

機身縮 咗水,但試勻佢 啲功能,就同一般 S III冇乜分別,最貼心 嘅 Pop up play功能一樣玩到,等你可以睇片時同其他畫面叠播,想一邊 check電郵同上網都得。另外,又有智能休眠功能,可透過前置鏡頭 detect你雙眼焦點係咪 喺屏幕上,撞正你 瞓 着就自動關閉屏幕,夠晒慳電。比較輸蝕係佢唔支援 4G,亦只得雙核心 CPU,不過以唔使$3,000定價來說,都算抵玩。


Apple話 iPhone 5個 4吋芒先最好揸手, Samsung就來狙擊戰術, S III mini拍埋 iPhone 5一樣咁好揸手,女孩子 啱用。


韓國手機最叻玩 Pop up play, S III mini一樣有,一邊睇片,一邊上網絕對冇問題,雙核 U亦頂得住。


機身設計同 4.8吋 嘅 S III一樣,厚度偷薄至 9.9mm,但就薄唔過 iPhone 5嘅 7.6mm,最慘係冇 4G。

Spec.


作業系統: Android 4.1
處理器: 1GHz雙核心
制式: 3.5G、 GSM四頻
屏幕: 4" Super AMOLED
鏡頭: 500萬像素
記憶:內置 8GB、最高 32GB microSD
體積: 121.6x63x9.9mm
重量: 120g
售價:$2,798
查詢: Samsung( 3698 4698) 

撰文:張穎麟
攝影:彭自維

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()