馮仁昭四圍超:岑麗香醉挨金毛仔 109,028 



■香香被爆同男性朋友影親密照,認真嚇壞宅男。


岑麗香憑住清純嘅形象同可愛性格而被封為宅男女神,𠵱家受到無綫力捧嘅香香努力工作,仲話想快啲賺錢買樓置業。香香入行日子時間尚短,緋聞都唔算多,最令人深刻係同錢嘉樂傳緋聞,但都係宣傳居多。
未知係唔係人紅就多是非,噚日就有人爆料畀馮仁昭,仲整咗張香香同一個染咗啲金毛嘅猛男面貼面嘅親密合照,只見香香面微紅,好似飲咗兩杯,而佢身旁男仔就擺明一副飲咗酒嘅樣,個樣幾後生嘅香香成個頭挨埋佢個猛男到,仲笑得好鬼燦爛,睇嚟佢哋關係非淺。



■香香日前接受商台訪問,仲謙虛話自己唔係女神。 「點解拎出嚟」

不過香香就否認對方係男朋友,佢噚日接受電話訪問時就話:「係以前喺加拿大影,係未入行前,嗰時冇想過入娛樂圈,當日係個男仔嘅生日,佢輪住同每個人影相,大家係好朋友,唔係男友嚟,但好奇怪點解啲人拎啲相出嚟,大家都已經冇聯絡,我嚟香港之後都好少同嗰邊嘅朋友聯絡,但永遠都係好朋友。」
撰文:馮仁昭

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()