CdG CdG藍白間條長袖 top$1,199( COMME des GARÇONS)、 kate spade藍白橫間 one-piece$4,200( kate spade)
Cover: Vivienne Westwood銀色黑字戒指$1,990、 Vivienne Westwood方面通花字戒指$1,480( Both from Vivienne Westwood)

CoverUP

美.極 冷.極 琪.極  music book薛凱琪

2013年02月13日 ~~ 第299期 Ketchup

獅子座女生熱愛生命、勇敢有原則、做事獨立自信固執,堅持自己一切覺得對或美的事,同時大方體貼,易交朋友,人緣極佳!中晒!這正是 Fiona薛凱琪!城大 Creative Media系畢業,創作念頭自然源源不絕,對於靚嘅觀念自己有一套。人哋點睇唔緊要,最重要先過到自己嗰關。上年尾加盟太陽文化娛樂跟番 Paco, Paco話幫佢出碟, Fiona就話想做書。係 music book,唔係買碟送相冊,係一本屬於 Fiona自己的音樂書,遠至兒時、近至昨天,被攝的或攝人的、畫的寫的,鼓勵歌迷邊睇邊聽隨書附送的新歌〈冷笑話〉,更加了解喜歡說冷笑話自娛、也懂得將誤解一笑置之的 Fiona。

互動片段

美.極 冷.極 琪.極  music book薛凱琪


為什麼忽發「琪」想想出一本音樂書?


ROKSANDA ILINCIC白色短身恤衫$3,400( I.T)、 MMM黑色寬腳西褲$5,999( Maison Martin Margiela)

其實上年已經想做,不過想法未夠完美,所以擱置。今次主動提出想做 music book,想大家抱住買書嘅心態去支持。歌透過歌詞去了解,而書中嘅畫像、影像記錄生活點滴,聽住〈冷笑話〉的節奏去感受,令大家要了解我。 

80頁的 music book包含了其麼?


相片大部分是過去一年的生活,工作時、玩貓時、等埋位時的一刻,冇我樣的都是我揸機親手拍的,還有由小到大的畫及少量文字。我想留多些空間給大家去思想,就像我在飛機上拍下的雲,我覺得很美,但沒有用文字去解釋,等大家去感受我當時的想法!

保存小學的畫、寫日記,用什麼方法記錄?


畫對於我來講係好珍貴,小時候開始已經自己會 keep好自己的作品,喜歡將一切事物記錄下來,平時一有想法就係用 iPhone note記低,而出 trip、拍戲多時間就用記事簿慢慢寫低。

小時候有認真參加過畫班嗎?畫甚麼多?


沒有啦!都係自學嘅。畫嘅嘢都冇一定,記得初中畫過一幅好恐怖血淋淋的吊頸女人,仲要加「力架」等佢啲血更立體。(媽媽有嚇到嗎?)咁又冇喎!

每次見到你嘅狀態都好 fit,有冇美媚保養 tips?


是化妝師化得好吧!又沒有甚麼貼士,多做運動真係會令人精神些,通常一星期做 3次 gym,每次個半鐘,頭一小時舉器材,後半小時就跑。有時會去跳舞班,勁跳出汗。我真係好 take care自己㗎!如果發現肥咗便即刻加把勁 keep番!(訪問當日傾到聲沙, Fi都即刻停一停飲蜜糖水錫住把聲!)我做訪問好易冇聲,但唱歌連續 3個鐘都冇問題㗎!

怎樣看〈冷笑話〉這首歌?




很多人怕講冷笑話係因為要臉,怕說了唔好笑而唔講,但我覺得想講的話,不好笑也會說出來,歌詞完全反映我的性格。
「還是想給你慰寂寥縱使結果我知不太妙
還是有權供你去 鄙視炫耀
亦決不休止亦決不羞恥回收這心意」
明知沒結果都努力對他好,不計算。很喜歡這首歌的詞。 

還是想給你慰寂寥縱使結果我知不太妙
還是有權供你去鄙視炫耀
亦決不休止亦決不羞恥回收這心意















靚相逐格睇


80頁 music book內大量阿 Fi平時出 trip及工作花絮相外,仲有勁多絕少曝光生活照,當然唔少得〈冷笑話〉填詞人兼老友 Wyman。還有最錫嘅母親和貓貓們,當中一張是近期她愛貓 Tissue離開後,寫了一封 7頁長的信給貓貓嘅最後一頁,畫了她們手牽手繼續同在!由小學開始不同時期的畫作,都係首次曝光,粉絲必儲!隨書附錄〈冷笑話〉和〈此時此刻〉 2首歌,邊睇邊聽!






$65各大唱片鋪有售!











撰文:侯詠祺
攝影:何衡暉
化妝: Jessica Chan
髮型: Jo Lam@Queen's PRIVATEi

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()