廖安麗昨日為第三度公演舞台劇《寒江釣雪》宣傳,她首度現身談及丈夫葉青霖正式出家及澄清因經濟問題賣樓的事,廖安麗全程表現鎮定,強調自己好幸福,從無不開心,她說:「霖師(葉青霖)唔係做壞事,唔係有第二個女人,又唔係犯法。」


其他娛樂名人影片

剛從澳洲返港的廖安麗( Annie),隨即投入舞台劇工作,昨日她跟《寒江釣雪》一班演員在觀塘會見傳媒。一頭灰髮的 Annie明顯悉心打扮,面上掛着可掬笑容,似是叫大家不要擔心她, Annie也不停對大家說:「我覺得我好幸福!」舞台劇《寒江釣雪》中的唐雪卿同樣跟丈夫離異, Annie說:「唐雪卿係幾慘,佢老公唔愛佢又有第二個,所以我覺得自己好幸福,同霖師相愛過,家同佢嘅感情昇華,更多溝通同了解,我哋每日都會通 email,因為佛堂唔方便通電話,好似個女發燒我都會話畀佢知,佢都會即刻覆。」

放大圖片
廖安麗昨日宣傳參演的舞台劇,表示自己過得很幸福。

廖安麗昨日宣傳參演的舞台劇,表示自己過得很幸福。

放大圖片
廖安麗謂丈夫葉青霖出家是一早鋪排好的事,一家都很尊重與支持。

廖安麗謂丈夫葉青霖出家是一早鋪排好的事,一家都很尊重與支持。

「係好光榮嘅事」

Annie坦承葉青霖選擇出家她有點不捨,她說:「就算係個女出國都會唔捨得,係人之常情,不過我從來冇唔開心過,霖師唔係做壞事,唔係有第二個女人,又唔係犯法,只係將屋企小愛變大愛,呢件係好光榮同神聖嘅事。」 Annie已皈依佛法,但她需要時間接受,她說:「佢想出家係十幾年嘅事,記得佢 97年試過短期出家,返來之後話好掛住出家嘅日子,嗰時我仲呃自己,出家唔會咁容易,唔係剃個頭,仲要睇慧根同誠意,所以家我好尊敬佢,兩個女都好支持佢。」

賣樓只為方便

對於有報道指廖安麗的經濟出現問題,她否認說:「冇,以前嗰度交通唔方便,又啱價賣,就租間近屋企人嘅單位住,我又唔識煮飯,可以黐屋企飯食。早喺一年前霖師已經鋪排好所有嘢,佢好叻,所有嘢都係適當時候安排好晒!」 Annie表示經濟沒有問題,舞台劇完成會繼續她的義工生活,幫助有需要的人。採訪、攝影:楊潔雯


葉青霖的現代經典 20周年紀念時,廖安麗與多位藝人一同慶祝。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()