今年書展未正式開鑼,一眾O靚模已經敲響警鐘胸,蓄勢待發。而雄霸書展三年,成為寫真銷量最高的周秀娜Chrissie,為了保持寫真一姐之位,遠赴法國拍攝外,更豪揼六十萬元製作DVD,大玩3D震撼效果。

34D周秀娜玩立體,定必睇到一眾宅男、電車男血脈沸騰,今期《東周網》就給大家先睹為快周秀娜的噴血寫真照,順便幫大家測試一下心臟功能好唔好,頂唔順的話,真係要睇咗醫生、食定藥,先好買!

 

雖然今年不少O靚模爭住出寫真集,但34D的周秀娜就不感壓力,反而愈戰愈勇。

 

周秀娜可愛面孔加魔鬼身材,已經夠殺死一眾宅男、電車男,加埋呢個咬手指的pose,心臟功能差啲,都驚會死。

周秀娜為了力保一姐地位,今年寫真於法國取景外,更玩埋3D。

 

 

周秀娜呢個著住內衣褲舉座地燈的造型,誘惑得來又帶點SM的味道,問你噴血未?

 

遠赴法國拍攝寫真的周秀娜,雖然辛苦,但不忘吃杯雪糕,慰勞下自己。

 

拍攝期間,周秀娜看見藍天白雲的美麗景色,即時拍照留個紀念。

周秀娜魅力非凡,不單是電車男女神,老外亦忍唔住要同佢合照。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()