袁彌明昨日與組合農夫的成員 C君等,到尖沙嘴出席《城中喜閱之名人電子新書分享會》。剛在上周推出美容書的袁彌明,被問到書展禁 o靚模舉行簽名會,她說:「其實唔好咁執着書展啦,書展冇乜大不了,仲有好多場地可以搞 o架嘛,不過我本書 24號喺書展有個小型講座,應該唔會俾人禁嘅。」對於周秀娜表示想入書展一事,袁彌明即寸她並非作家:「佢嗰本係 copy book,又冇文字,佢又唔係作家。」她又指 Jessica C.的寫真同是賣弄色情,她說:「打 boxing嗰輯太賣弄喇,佢已經係一個 model,唔使用 o靚模嘅手法去做。」採訪:魯萍攝影:黃文偉


袁彌明昨日寸周秀娜不是作家,又謂 Jessica C.的寫真賣弄色情。

袁彌明及農夫昨晚出席海港城舉行的「城中喜『閱』之名人電子新書分享會」。對於o靚模被貿發局禁止在書展舉行寫真集簽名會,袁彌明說:「o靚模唔需要咁執着,書展冇乜大不了,搵另一個地方搞囉。(周秀娜推出CopyBook點睇?)佢又唔係作者,貿發局主要針對作者。」農夫的C君笑言自己的電子書有不少錯字,並自爆獲周秀娜送寫真集,他說:「唔夠性感,仲想睇多啲。」


袁彌明與農夫出席新書分享會。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()