今年書展有超過四十三位o靚模、胸模推出寫真集,而首次加入戰團的「警鐘胸」Jessica C(JC)就講到明性感無底線,明刀明槍挑戰去年的寫真女王周秀娜。對手有床上自摸3D洞房照,JC亦有典床半裸反擊,性感程度有過之而無不及。
為了保持最fit狀態,JC在拍寫真前一個月,同男友約法三章,講到明呢段時間要絕慾戒色,以防招牌警鐘胸在親熱期間唔小心刮花整傷。

獨門護胸法
來自美國芝加哥,22歲混血model Jessica C,憑住一對警鐘胸打響名堂,迅速在香港model界及娛樂圈彈起,今年暑假更殺入書展推出寫真集,胸戰一班o靚模、以及擺明賣肉的乳模。
為了這本處女寫真,JC相當緊張,落手落腳構思影相主題,又積極健身減肥,以最佳狀態示人,但最奇特獨門護胸方法,居然係拍寫真前一個月,全面禁止同拍拖兩年的男友Sergio行埋,絕慾護警鐘。
「影寫真前我會做好多準備功夫,雖然日日都有嘢做,但我會朝早六點鐘去做gym,呢段時間唔會食肉,淨係食生果,或者少少三文治,又會飲唔同嘅茶,一來可以減肥排毒,又可以relax,但最重要都係減少同男友親熱!」
(點解要咁做?)
「因為我怕大家太肉緊嘅時候,會唔小心整傷啲皮膚,到影相嗰陣有印就唔好睇。就算平日唔使做嘢,我都盡量真空,俾佢(警鐘)休息吓。」
JC經常被影到與男友當街親熱,又曾自爆愛同男友玩鴛鴦浴,要禁慾一個月,其實不易!(男友會唔會頂唔順?)
「OK嘅,男友都好支持我今次影寫真,佢愛我就唔會介意,哈哈……」
為保護警鐘避免刮花,JC犧牲男友,目的只有一個,就係要「胸贏」去年在書展突圍成功的周秀娜。

中菲美混血兒
Jessica C全名Jessica Cambensy,十四歲在母親鼓勵下,考進模特兒學校踏上天橋路,曾於紐約、日本及香港等地工作。十六歲首次來港,去年與葛民輝合作拍攝Canon廣告上位,Mix鬼妹樣加上34C警鐘胸,吸引多間廣告商邀請拍內衣廣告及行內衣騷,身價三級跳。原本在日本發展的她最後決定留港,更與同屬一間model公司,在新加坡工作時搭上,拍拖兩年多的巴西籍模特兒男友Sergio在港築愛巢。
全名:Jessica Cambensy
出生日期:1988年8月14日
身高:170cm
三圍:34C、24、34
學歷:Maine West High School
國籍:美國
背景:父親(美國人)、母親(中、菲混血兒)、一兄及兩妹
曾拍廣告:McDonald's(日本)、Au Kddi電話(日本)、Canon打印機、Wacoal內衣、Pearl de Beaute、嘉士伯、Revlon、adidas等廣告

裸照迎戰
其實周秀娜同JC都視對方為競爭對手,當知道JC警鐘胸來勢「胸胸」,周秀娜就自封「鬧鐘胸」死撼,又事先張揚會著住喱士底裙瞓床影3D洞房照,JC要超越對手當然要更激,影了一輯半裸典床照還擊。相中可見,JC上半身赤條條,下半身只著住一條超薄透視短褲,在床上擺出唔同角度動作,而每次只僅僅將重「點」遮住,東南西北半球完全呈現出來。
「影呢輯相嘅時候Jessica好搏,完全唔使打底又冇黐任何膠紙,好似唔怕走光咁,不過佢好勁,每次啲pose都擺到啱啱好唔會走光。」幕後工作人員透露。
問到JC第一次影寫真就去到咁激,有冇唔習慣同尷尬?
「話唔尷尬就呃你嘅,不過喺現場我真係表現到無乜嘢咁,因為我知如果我嘅動作唔自然,其他工作人員就仲尷尬,到時影響到相片質素就大件事,同埋我好信任呢班工作人員,唔會影我走光相,所以我好放心。」JC說。

護胸大法
圈中大胸女明星,由早期的波霸葉子媚到朱茵,護胸各有妙法。

葉子媚 買胸保
91年始祖級波霸葉子媚創先例,以二百萬為巨乳買下保險,但翌年結識了醫生男友後退出娛樂圈,四十多歲的她近年常以師奶look放狗,36F巨胸不再,人老縮胸。


彭丹 搽嘢
36C的彭丹自稱跳舞時會「戥」到個胸好痛,為怕大胸下垂,丹丹話每日會做胸部運動,例如擴胸同拱橋,亦會搽firming cream,仲話由十七歲搽到而家。


舒淇 戴Bra瞓
為保持上圍堅挺,舒淇透露每日會花半小時做挺胸運動,一星期會有三至四晚戴專用胸圍睡覺,以保胸挺不下墜。


林志玲 大力按
擁有34C上圍,林志玲特別多豐胸妙法,包括飲生雞蛋溝豆漿,中午喝用豆煮的湯。食豐胸丸和做豐胸療程,塗抹豐胸霜,然後每天按摩,她特別推薦「洗澡時要順便按摩胸部」,而且一定要按到痛為止,最後仲要用冷水由下往上沖,她亦有為雙峰買重保險。


朱茵 游水
35D過氣波神朱茵,近年被拍到胸部有下垂危機,她也堅持每晚自行按摩胸部十五分鐘,然後不戴胸圍睡覺,另外每星期游水兩三次,每次一個多小時,做運動健胸。

埋身鬥波
至於傳媒經常將她與周秀娜及一眾o靚模互相比較,JC表示唔多高興:「我唔想同人比,大家各有各好,其實我今次本寫真集,着重性感同美感,唔會專登著啲細碼衫唧啲肉出嚟咁cheap,之前聽記者講,有model自拍非禮短片,我覺得好crazy,我就唔會為咗出位去做呢啲嘢!(有冇睇周秀娜嘅寫真集?)之前有睇過,不過我自己比較鍾意High end fashion嘅嘢多啲。」
JC同周秀娜由書展打到上大銀幕,八月將會一齊拍攝電影《熱浪球愛戰》,戲中二人會互鬥好波,分別飾演沙灘排球高手,鬥球技再鬥身材。
「依家已經開始練波,我同Chrissie(周秀娜)都見過幾次,不過因為練習時間唔俾傾偈,所以我哋唔係好熟,我覺得佢個人都幾好,應該同我一樣,係啲唔係妒忌心重嘅女仔,希望到拍戲嘅時候會傾到多啲偈啦。」JC說。

寫真大戰
書展一到,群模「胸」湧而出,鬥個你死我活,不過仍然有人背道而行拒賣性感。

高清組 Angelababy《Pardise》$138
揚言最後一年出寫真的Angelababy,繼續走高檔路線,遠赴關島取景,大玩性感有型路線。


賣奶組
Carol(楊梓瑤)《Huge》$98
「浸大E神」Carol寫真在峇里取景,全程穿了過百套加細碼比堅尼任影,更參考日本鹹書擺pose,「冰鎮E奶」、「內衣啜意粉」,極度意淫。


周秀娜《Les Vacances d' Amour》$128
去年食雪糕、刷牙滴泡出晒位的周秀娜,今年再出招玩「咬腸仔」、「半裸3D洞房」,挑戰性感極限。


微波組
傅穎《about her》$128
胸口平平無奇的傅穎,今年亦盡地一煲,由日本著名色情攝影師米原康正操刀,以人體肢解的手法拍攝,展示另類性感。


A. Lin & DaDa《Kiss Enough》$98
A. Lin、DaDa拍住上名為「Sugar Beez」,二人雖然事業線欠奉,但在寫真中大玩斷背情,齊齊出浴,濕身誘惑同樣有睇頭。


大堆頭組
新八模《8模美女館寫真集Vol.2》$98
由Rika、Vibeke、Hidy、Hazel、Suki、Betrys、Jeana、Mia大堆頭製作,8模均以水著示人,一次過睇晒8個,抵。


今次寫真被禁在書展搞簽名會,JC十分失望,所以她考慮會混入書展與fans近距離接觸。


鬼妹仔JC唔鍾意黐乳貼,只係用床單遮住重點就算。


要裸露演出,JC表示唔習慣之餘更要催眠自己無人見到,先可以放盡演出。


師姐Anna R擔任pose指導,引導JC擺出誘惑動作。


JC同巴西籍男友Sergio經常公開親熱,要他們絕慾一個月,相信十分難頂。(《蘋果日報》圖片)


激過周秀娜
娜姐在寫真中有3D洞房照,但性感程度稍為失色。


與葛民輝拍Canon廣告開始被人認識。


因為拍內衣廣告,乍現警鐘胸,令她一舉成名。


㩒響警鐘
JC表示,呢輯boxing相影得十分辛苦,全程對手唔可以放低之餘,全身要搽晒BB油,搞到黐先最難頂。


影相前JC會爭取時間做拉筋熱身運動,方便隨時擺出難度動作。


其中一個造型JC要扮日本藝妓,更用了四個鐘在背脊紋身。


有報導指JC在上半年已賺到八百萬,日前她在商場活動中踢波踢到露底,成功奪得報紙頭條,難怪工作不斷。(《蘋果日報》圖片)

水戰
今次是JC首次在水中影相,她表示今次一次過影晒一生人落水quota,所以在短期內都唔會再落水影相。


由於連續八個鐘頭浸在水中,浸到JC頂唔順嘴唇發紫。


除咗浸水,亦有不少淋水鏡頭出現。

Jessica C反擊周秀娜 禁欲戒色怕刮花

今年香港書展有超過43位靓模、胸膜推出寫真集,而首次加入戰團的“警鍾胸”Jessica C就表明性感無底線,明刀明槍挑戰去年的寫真女王周秀娜。對手有床上自摸照,Jessica C就半裸反擊,性感程度有過之而不及。

爲了保持最佳狀態,Jessica C在拍寫真前一個月同男友約法三章,說清楚這段時間要禁欲戒色,以防招牌警鍾胸在親熱期間不小心刮花弄傷。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()