「幾好喎!我都唔介意」周秀娜樂被富商包
其他娛樂名人影片

周秀娜( Chrissie)噚日帶住新 8模 Hidy、 Suki、 Vibeke、 Betrys、 Rika、 Mia、 Jeana、 Hazel喺銅鑼灣行內衣騷, Chrissie果然有大師姐風範,做壓軸嘉賓兼只係着住件 push up bra加條牛仔短褲行出場擺幾個甫士就收工,但 8模着完內衣又騷 see through睡衣換足 4套衫兼跳晒舞,都係收 6位數字酬金,仲要 8個人分,真係同人唔同命。

放大圖片
Hidy着住件透視睡衣,見埋條 T-back底褲,真係博到盡。

Hidy着住件透視睡衣,見埋條 T-back底褲,真係博到盡。

放大圖片
Suki(左)同 Vibeke着內衣行騷,睇嚟青春活潑,迷死唔少宅男。

Suki(左)同 Vibeke着內衣行騷,睇嚟青春活潑,迷死唔少宅男。

胸口紅咗撻撻

Hidy着嗰件 see through睡衣入面仲着咗條 T-back底褲,相比之下 Chrissie錫身好多,點知佢話:「個客要求我咁着,我都有着底褲,只係大家睇唔到。」唔知 Chrissie男友鍾意佢着乜款嘅內衣,定係乜都唔着最好呢? Chrissie話:「點可能唔着呀,我着乜佢都鍾意。」講講吓見到佢個胸口紅咗一撻撻, Chrissie就抵死咁講:「做運動多操勞得滯。」嘩!個胸做乜運動? Chrissie:「做 gym囉!」人紅是非多,有雜誌報道話有富商出百萬包起 Chrissie本寫真嘅宣傳費, Chrissie聽到就話:「幾好喎!我都唔介意,不過都冇呢回事,話有富商都講咗好耐,都冇出現過,真係出現先算啦!」另外, 8模就抬舉師姐 Chrissie係全場最性感嘅一個喎。


周秀娜話如果真有富商投資百萬畀佢本寫真集做宣傳費都唔錯喎!

周秀娜送神秘貼身物冧仔

周秀娜昨日率領新八模「胸」降銅鑼灣行內衣騷,最近有傳獲富豪睇中的她,火速向男友派定心丸,更送貼身物給對方,誓言感情未變!




周秀娜(左一)身價水漲船高,高難度甫士就留給師妹擺!
周秀娜(左一)身價水漲船高,高難度甫士就留給師妹擺!

向男友派定心丸



Chrissie更賣口乖表示會買內褲給男友,問到對方喜歡她穿甚麼內衣,她說:「佢咩都鍾意!(最鍾意唔着?)咁又唔會唔着嘅!點可以唔着呢!我覺得Bra係女仔嘅貼身衣物,我鍾意喱士!(色誘男友?)呢啲唔好講啦!(男友陪買Bra?)未試過,我喺第二度見到得意貼身用品會送畀佢,佢唔係好熟悉!」



希望今年置業

對於師妹新八模搏盡以內褲上陣,問到是否升呢才可以穿短褲?Chrissie說:「跟番個客要求啫!我本身都着咗(內褲)喺入面,大家睇唔到啫!」對於成為世界盃出騷王,她說:「好開心!不過個數就多謝大家抬舉喇!(賺咗幾位數?)非常滿意,夠畀首期囉!(買貝沙灣?)咁誇張!希望今年可以達成買樓願望啦!(有傳明年嫁人?)咁快?佢未向我求婚喎!嫁唔出,雖然都憧憬結婚,不過暫時未囉!」

 



專案組
周秀娜谷胸又晒靚腿,狀態大勇,吸引不少市民圍觀,逼爆商場!
周秀娜谷胸又晒靚腿,狀態大勇,吸引不少市民圍觀,逼爆商場!

 

周秀娜(Chrissie)昨日為《bla bla bra Fun & Sexy》壓軸出場,身穿內衣配短褲的她,勁谷事業線搶鏡!師妹新八模則由商場1樓行落大堂,再換上內衣褲行騷,吸引近百宅男捧場,逼爆商場!問到會否擔心被對準重要部位影相?Chrissie說:「冇辦法,控制唔到!」未知是否咪咪敏感,其心口出現紅印,她說:「成日都敏感!(太操勞?)可能因為夏天,做得運動多,做Gym咋!」


大合照時,周秀娜企正中間,地位不言而喻。
大合照時,周秀娜企正中間,地位不言而喻。


周秀娜與男友Avis
周秀娜與男友Avis

去年已傳出被富豪睇中的Chrissie,近日又傳出有內地富豪花百萬元包起其寫真集的內地版權,並將以海陸空三路造勢,惟她否認傳聞:「佢幾時出現?咁幾好喎!如果真係都唔介意!(有冇接觸過富豪?)從來冇呢件事,冇聽過!(如果富豪話要包你?)唔會,講咗咁耐都冇出現過!(接唔接受追求?)冇諗過!(向男友派定心丸?)我唔會變!」

周秀娜內衣出巡峰魔宅男

性感女神周秀娜(Chrissie)昨日率領新八模玩轉商場內衣騷,吸引近百宅男舉機狂影,壓軸出場的Chrissie被傳有富豪睇中,她即向男友派定心丸;至於新八模為求搶鏡,大擺胸貼胸、趷籮和扮咀甫士,更穿透視內衣由一樓落大堂出巡!


周秀娜穿上粉紅Bra外配熱褲,洶湧身段令她成為焦點。

距離寫真戰尚有一周,o靚模大混戰逐步升溫,周秀娜(Chrissie)昨日聯同師妹新八模成員Betrys(江怡)、Mia(陳靜儀)、Hazel(徐熙素)、Hidy(余曉彤)、Jeana(何佩瑜)、Suki(黃雪瑩)、Rika(王麗嘉)和Vibeke(馬卓靈),在商場參與Bla bla bra內衣騷,場面幕幕火辣,吸引近百名宅男捧場!新八模先由商場一樓行落大堂,沿途被宅男喪影,Chrissie則以粉紅色bra壓軸出場,雖然她「錫身」穿上短褲,但強勁事業線仍力壓一眾師妹!

否認接觸富豪

近日狂谷寫真集的Chrissie,被傳獲內地富豪睇中買起新書的內地版權,並花逾百萬為她作海陸空宣傳,Chrissie聞言說:「佢幾時出現?咁幾好喎,如果係真我唔介意,(如果富豪話要包你?)唔會,講咗咁耐都冇出現過,(追你接唔接受?)冇諗過,(向男友派定心丸?)我唔會變。」對男友從一而終,Chrissie賣口乖表示會買內褲給男友,問男友喜歡她穿甚麼內衣,她說:「佢咩都鍾意。(唔着最鍾意?)吓,我唔知呀,點可以唔着呢!我覺得bra係女仔貼身衣物,我自己鍾意喱士,(色誘男友?)呢啲唔好講啦,(男友陪買bra?)未試過,佢唔係好熟悉。自己喺第二度見到得意貼身用品會送畀佢。」現場見Chrissie心口紅卜卜,問她是否敏感?她說:「成日都敏感,(太操勞?)可能因為夏天,做得運動多,做gym咋!」


新八模在商場一樓向人群揮手後,徐徐步行到大堂上演內衣騷。


周秀娜率新八模玩轉商場,當眾上演內衣騷。


拿着球拍的Suki,一身sporty味道。


Vibeke小小一個動作即可愛滿分!


Hidy嘟起小嘴拿足球當道具,盡展活潑可愛一面。


新八模穿上透視內衣跳舞,辣在場宅男。


 

今年望可買樓

Chrissie又表示今次行騷酬勞十分滿意,問她穿短褲是否嫌酬勞少?她說:「其實係跟番個客要求,本身我都着咗喺入面,不過大家睇唔到啫!」提到她成為世界盃出騷王,她說:「好開心,但個數就多謝大家抬舉喇!(賺咗幾位數?)非常滿意,夠畀首期囉!(買貝沙灣?)咁誇張!希望今年可以達成買樓願望啦!(有傳明年嫁人?)咁快?佢未向我求婚喎,嫁唔出,我雖然都憧憬結婚,但暫時未。」

搵銀至上暫停內訌 Jeana搵師姐做擋箭牌

早前傳出內訌的新八模,昨日有錢齊齊搵出席內衣騷,眾女表示今次酬勞有六位數字,問到是否每人有六位數時,八女說:「大概啦!(將來會否更性感演出?)畀件衫我哋睇吓先,暫時呢個係底線。」


新八模的Hazel(左)與Jeana為求搶鏡大擺趷籮甫士。

至於在商場內出巡行騷,她們表示不尷尬,更覺得好好玩,成員Jeana(何佩瑜)表示花了一小時來做足防走光措施,問她們在後台換內衣,會否玉帛相見?她們說:「睇慣咗,成日都睇架啦,(邊個身材最好?)各有各好,Chrissie最好。」提到Chrissie可穿短褲行騷,問她會否覺得不公平?她說:「唔覺,佢條褲都好短,個show個個有份做,以唔同style突出自己,(佢只係行一圈就得喎!)咁我哋咪當多啲宣傳自己,多啲曝光率囉!」完騷後,新八模拉隊去澳門睇Usher,同場則有Angelababy。

o靚模頂爛市? 陳敏之:大家巿場唔同

o靚模大量湧現,加上酬勞較低又積極露肉,令原本接開泳衣、內衣騷的女星大受影響,未知一眾無綫小花又點睇?


陳敏之身材勻稱,向來是各大泳衣騷的常客。

陳敏之:「我本身唔係模特兒,係演員,冇佢哋咁多機會做呢啲嘢,對我影響不大,搵得我做嘅嘢未必會搵佢哋,搵佢哋嘅job又未必適合我做,大家市場唔同囉!」


梁政珏

梁政珏:「我唔會有咁嘅勇氣,之前着泳衣出席活動下身都有裙仔,內衣褲見人就更加唔使講。秋生之前批評佢哋有佢嘅道理,不過譚校長又講得好啱,佢哋搵錢都好艱難。」

呂慧儀:「我唔知佢哋收開咩價,頂唔頂爛市好難講,咁TVB就梗係有個靚價啦,(接受到着內衣褲宣傳嗎?)都唔關着咩嘅問題,係要睇吓乜類型活動同埋配唔配合自己囉!」

內衣騷‧模價

模特兒為內衣代言、拍硬照廣告或行騷,要美好身段又要膽識,故酬勞較一般廣告為高,如人氣潮模周秀娜行一次內衣騷便穩袋15萬,認真和味!


周秀娜

周秀娜:工作不斷的周秀娜,昨日身穿噴血內衣行騷,身價約為15萬,豬籠入水。

新八模:新八模行內衣騷,各人收約4萬元酬勞,八女合共賺逾30多萬。

林莉:由港姐出身轉戰模界的林莉,行內衣騷的身價為10萬。


Jessica C.

JC:憑「警鐘胸」響朵的Jessica C.(JC),獲內衣品牌Wacoal邀任代言人,行騷、拍硬照及出席宣傳活動等全包價約60萬。

李毓芬:台模李毓芬豐滿的32C上圍,帶挈她成為內衣品牌黛安芬「蝴蝶美型」系列的代言人,連行騷拍照等全包價約50萬。

心口掛勇 鬧市露肉

圈中不少模特兒為谷宣傳,懶理在鬧市或公眾場合露肉,往往搏到盡性感行先,成為焦點。


尹蓁晞

李毓芬

今年三月,台模李毓芬以性感的「遮前露後」tube top出席時裝品牌活動,大晒白滑背部,同場的Juno更即場在她的背部簽名。


李毓芬


 

尹蓁晞

去年十一月尹蓁晞身穿性感谷胸透視短裙出席代言活動,更坐大型花轎由四位肌肉男抬進場,大晒事業線。


椋名凜

椋名凜

椋名凜去年五月半裸上陣為時裝店擔任模特兒,戴上隱形胸圍的她只用雙手護胸,奇峰「凸」出令在場賓客看得熱血沸騰。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()