去年 4月誕長子長治
Isabella去年秘密在加拿大誕下長子長治,兩個月後才公布喜訊,並向傳媒發放全家福,震動全港。休息半年再造人成功,上月底連生兩個,果然後生好生養。"
生仔機器
6月尾早產 恨死徐子淇 梁洛施美國生孖仔
2010年07月14日
曾幾何時,港女個個恨做徐子淇,不過幸福滿瀉的千億新抱都俾單親童工出身嘅梁洛施( Isabella)爬埋頭,獲身家贏一截的小小超李澤楷萬千寵愛、於去年一索得男, BB有份繼承千億李家王國。
近日,本刊還收到可靠獨家消息,指 Isabella上月底於美國再度臨盆,早產誕下一對孖仔,連產量都遠遠拋離三年抱兩的徐子淇!難為恨仔恨到發燒的徐子淇搞到要中西合璧仲要飲鹼水,努力大半年仲係得個桔!
22歲梁洛施誕下囝囝長治後,最後一次在港露面,是今年一月低調欣賞鄭秀文尾場演唱會,置身人群中的 Isabella雖然早被傳媒發現,但仍無阻她睇 concert,除淡定面對鏡頭外,其實當時已懷有近三個月身孕的 Isabella還跟住偶像又唱又跳,其後,李澤楷隨即安排女友與兒子返回加拿大多倫多安胎。
 
今年 1月遮肚
Isabella今年 1月在香港最後露面時,身穿杏色外套遮掩身材,原來當時的她已懷上孖胎近三個月。
 
中葡混血兒嘅 Isabella女家有生孖胎遺傳,亦令她喜獲孖仔。《蘋果日報》圖片
 
EIsabella生完長治坐完月不久,已與李澤楷成功製造愛情結晶品,仲要係起孖,睇嚟小小超真係好愛 Isabella,女嘅要努力收身啦!《蘋果日報》圖片
 
本週一(12日),對於早產誕下孖仔喜訊,梁洛施發言人盧覓雪對本刊說:「冇回應!因為上次都冇特別回應過。」《蘋果日報》圖片
 
公事繁忙外家中亦再雙喜臨門,往日有朝朝清晨先打轉高爾夫球習慣的李嘉誠,據悉農曆新年後已經少執球棍。《蘋果日報》圖片
 
上週六( 10日)下午一點,李嘉誠從其深水灣大宅外出,有保鑣查問記者等候目的後表示老闆拒絕採訪,更向老闆車(箭嘴)恭敬鞠躬。

女家遺傳生孖 B
Isabella今次有幸懷孖胎,全屬她女家家族遺傳所致,知情者透露:「 Isabella嗰邊啲親人試過生孖胎 o架喇!所以起初傳佢有咗,啲人都傳佢係有龍鳳胎囉!」而她一直被安排住在多倫多避世,長子李長治亦是去年 4月在多倫多綜合醫院出世,今次幸運地佗孖胎,小小超本來亦打算讓 Isabella在當地生產,不過自從今年 3月傳出 Isabella再度懷孕的消息,傳媒關注度不減反增,甚至有人主動向傳媒報料,目睹腹大便便的她與李澤楷在多倫多波爾街十指緊扣甜密散步。臨近生產,小小超才秘密將 Isabella運至美國,而 Isabella亦比預產期提早誕下孖仔。
小小超美國陪生
據知情人士透露,生產前已飛往當地陪着 Isabella的李澤楷,待孖仔出世後幾日才於本月 2日返港,處理公務之餘亦順便將好消息告訴父親李嘉誠及親友。
再做爺爺,更喜獲一對寶貝男孫,記者上週五在深水灣高爾夫球會等候,卻不見一向有打早波習慣的超人。據游泳常客透露,農曆年後已經少見超人出入。加埋長治,本來已經有三女兩男親孫,現在又一次過添一對,兒孫滿堂的超人時間自然又少啲啦!
超人兩子六孫

鹼水子淇有排追
三年抱兩,可惜兩個金叵羅都係囡囡,千億新抱 5月出席活動時,公開表示唞夠一年開工繼續追仔:「屋企兩個都係女,梗係想生仔啦!屋企有個男仔會開心啲,我又鍾意大家庭,所以打算生好多個!」子淇更坦白除咗自己,老爺、家人都搜集不少生仔秘方:「有三吋厚,我會一次過試晒佢!主要係配合飲食酸鹼度同埋日子,我已經飲緊一啲含鹼性嘅水同寶礦力,老公就要食多啲肉!」恨到出面,子淇仲話問過醫生開刀生產最多五次咁話。嘩,若果下一胎又係女,子淇有排唔使收工喎!
 
去年 8月,子淇為細女晞兒搞「三月宴」時,四叔李兆基抱孫心切,繼續催新抱生仔。《蘋果日報》圖片

梁洛施美國生雙胞胎兒子 徐子淇眼紅嫉妒

曾幾何時,香港女人個個想做徐子淇,不過幸福滿瀉的千億媳婦都被單親童工出身的梁洛施(Isabella)風頭蓋過,獲身家贏一截的小小超李澤楷萬千寵愛、于去年一索得男,BB有份繼承千億李家王國。

近日,據可靠獨家消息指梁洛施上月底于美國再度臨盆,早前誕下一對雙胞胎兒子,連産量都遠遠抛離三年生兩個的徐子淇。難爲想生兒子想到發燒的徐子淇到處搜集生子秘方,努力這麽久還是沒收獲。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()