被父母逐令離家,Christy上週回應時仍然口硬:「唔會同家人慶祝,因為慶祝又要食飯,嚟緊我要keep fit,唔可以鬆懈。」

任性港姐 經過第二輪淘汰,16位準港姐本週二(12日)啟程前往倫敦備戰,大熱門25號翻版妍希24歲陳潔玲和湯鎮業侄女28號湯洛雯不負眾望,雙雙入圍。
不過本刊收到消息,原來翻版妍希陳潔玲(Christy)參選時對人歡笑,背後卻因為堅持選港姐而同家人反面,更被父母踢出家門。Christy上週在活動後坦白承認:「我唔鍾意俾屋企人管!」


開時裝店、報稱做model的Christy,因為面形酒凹貌似女神陳妍希,氣質出眾而成為今屆大熱,之前她經營的旺角時裝店被投訴賣老翻,澄清後亦無損人氣,經過兩輪淘汰戰後晉身16強。

3大熱門返閨短聚
陳潔玲被父母逐出家門後,搬往將軍澳日出康城暫住,上週三(6日)在電視城進行首輪淘汰賽後,難得自由的她更帶埋28號湯洛雯及24號林泳淘(右)返日出康城。

提名人激讚
提名人Maggie:「佢願望係做編劇,入到TVB或者有機會實現。佢份人冇機心㗎,選港姐都係想有啲名氣後,呼籲人收養流浪貓狗會容易啲。」 Christy的提名人Maggie在旺角信和中心開鋪賣護膚品,她指Christy好有愛心且有意在娛圈發展。

寄居朋友家
但她的友人向本刊爆料,指靚女Christy原來早幾年已有意參選港姐,但遭父母反對,她惟有在截止報名前一刻,急求對面鋪頭的老闆娘做提名人。她友人說:「Christy出身小康,父母有自置物業,佢恨選港姐,直至入咗29強至敢同屋企人講,同父母嗌咗場交,話佢失禮家人、失禮鄰居,趕咗佢出去住。」據知Christy現時搬到日出康城寄居於朋友家。上週三(6日)一眾港姐在電視城出席淘汰賽,成功入圍的Christy回應時表現無奈:「屋企人唔畀我參加,但我又好想參加,咪喺deadline嗰日搵對面鋪老闆娘提名我囉。入咗圍至敢話畀屋企人聽,佢哋唔係咁鍾意囉,唔想俾啲鄰居見到我,所以我搬咗去同朋友住。(幾時搬返去?)或者選完之後啦!」連成功殺入決賽亦不親自通知家人,「佢哋有睇直播,其實佢哋知我好成熟,識得處理自己嘅事。(會返屋企見家人嗎?)遲啲吖,家好忙但有電話聯絡。(你同父母反晒面?)唔係,我哋關係幾好,不過我個性係鍾意做乜就做乜,唔鍾意俾屋企人管!」

合資開店
Christy與朱姓女友人合資的時裝店「DAISYOU」,位於旺角信和中心13樓,曾有顧客指買了日本裙後發現手工差,懷疑是冒牌貨,但海關到場視察後已證實貨品冇問題,照常營業。而她自參選後,已冇返回鋪頭睇鋪。

收養又捐錢
至於Christy的提名人,同樣在旺角信和中心13樓開鋪,售賣護膚用品,老闆娘Maggie指Christy愛心爆棚,收養了兩隻流浪貓,及經常捐錢到流浪動物協會,兩星期前才捐了1千元。Maggie說:「我覺得佢好靚女,早排台灣『關懷流浪動物協會』籌款,我口痕話如果有個名人做宣傳就好,啱啱睇到港姐廣告叫佢參加,佢仲話:『我唔夠靚,笑死人咩!』但截止嗰日突然叫我提名佢,我唔知佢屋企人唔畀喎。」選美啫,又唔係賣身,Christy父母唔使趕個女走咁激動吖。

上海風生水起 揭7號卞曉帆叔公係特務!
港姐唔只鬥樣、鬥身材,仲要鬥後台,28號湯洛雯有老豆湯鎮宗,17號張名雅亦有舅父張堅庭撐腰。原來 7號卞曉帆仲勁,出身富裕,太公汪祉繁民國初期在上海做銀行生意,叔公汪養然仲傳係中共特務。不過父母身份依然神秘,卞曉帆喺上海同人合資開咗間基金公司,更擔任市場部董事總經理,身家起碼成千萬,上年更創立智利紅酒品牌Afeccion,仲同智利駐中國大使好熟添!


如有各佳麗底細,請即打嚟9106 2799或電郵mailto:facenews@nextmedia.com。 ####


日出康城


上年長髮吸客去年Christy為時裝店接受過訪問,當時的她留着長頭髮,但睇落更似女神陳妍希。


孖住湯洛雯 Christy參選後認識同樣是大熱的湯鎮業侄女湯洛雯,2人唔單只回家短聚,港姐進行內部面試時已經黐到實,非常老友。


《蘋果日報》圖片


爆緋聞近日傳出Christy認識導演彭發(紅圈),08年更曾跟隨《風雲II》大隊往泰國,Christy回應時表示讀書時認識彭發,但已很久沒有聯絡。《蘋果日報》圖片


上年9月卞曉帆接受上海版《姊妹》訪問,除咗賣靚樣,仲講吓紅酒心得。


本刊收到讀者電郵報料話卞曉帆太公係汪祉繁、叔公係汪養然。本刊翻查資料汪祉繁係民國初期上海銀行家,汪養然仲堅,傳佢借商人身份,70年代當上中共特務,不過卞曉帆就冇回應。


今年5月卞曉帆出席香港舉行嘅Vinexpo Asia-Pacific 2012,仲同智利駐華大使Luis Schmidt,據聞二人相當稔熟。


卞曉帆同朋友開設嘅開開門(上海)股權投資基金公司,地址喺浦東新區上海銀行大廈,公司對住地標東方明珠電視塔,應該好貴租。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()