Ricky Kwok真係唔話得,見劉母坐後座,就特登離開司機位,行去另一邊開車門,而劉浩龍亦喺側邊協助。
娛樂圈僧多粥少,唔係個個都可以撈到風生水起,好似97年挾住「新秀冠軍」入行嘅劉浩龍,撈咗咁多年都撈極唔起。好彩劉浩龍冇嘢多,老死就成籮,除咗當年黐住許志安而泊到「東亞」呢個大碼頭外,平時都一樣做菠蘿雞。早前媽咪姐就喺大坑撞到陳嘉容前夫Ricky Kwok做咗劉浩龍嘅司機,特登揸自己架波子,去劉浩龍位於大坑嘅屋企,接載佢同劉母出街。


其實劉浩龍近年都係做大茄居多,最高峰試過一年有六部戲上畫,加埋國內登台騷,都算撈得唔錯,起碼唔愁三餐。聽講佢嚟緊會再出碟,咁多老死,個個幫手宣傳,應該冇問題囉! ####


去年中有傳劉浩龍同Janice Man蜜運,二人仲孖住嘆火鍋。不過Janice Man早前就俾人斷正翻撻前度,難怪劉浩龍要搵Ricky解悶。《蘋果日報》圖片


截至今年中,劉浩龍已經有三套戲上畫,不過全部做閒角。喺《高海拔之戀II》就做一個紅星經理人(黃奕飾)嘅助手,好諷刺。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()