自從Angelababy、周秀娜等彈起,o靚模潮越吹越勁,搞到書展、動漫節都禁o靚模踩場,黃秋生叫佢哋去搵「紫藤」,就連落選亞姐陳筱靖亦加入戰團拒與o靚模同台,卒之連份工都冇埋,她仍硬撐:「冇話累唔累,只要你有料,人哋自然搵你。」
能夠如此「老定」,皆因她屋企有米,唔做亞視可以搞家業,但內心氣憤難平,拍照時她嫌推o靚模寫真落地不夠效果,自動波提議去盡啲,「不如撕爛張poster啦。」仲一面撕一面咬牙切齒話:「佢哋真係好cheap!」

我冇錯
被亞視怒炒,皆因她缺席與o靚模合作的節目,她解說因為當日屋企有事不能出席,但公司認為她遲了請假,所以發出警告信,而她卻將信件放上微博,「我只係想將此事告知父母,亞視認為做法不當。」結果亞視提早結束與她的經理人合約,「因為蠢囉,諗住warning letter之嘛,原來係戇居。」她強調自己無嘢做錯,「一路以嚟公司俾乜我接乜,試過同o靚模同場宣傳,都係佢哋有佢哋做,我有我做,唔需要講嘢喎,你覺得需要有交流咩?亞姐同o靚模,真係冇可能係一樣。」
筱靖企硬零交流,但o靚模Rainbow坦言想跟她合作,更稱呼她為前輩,但講者無心聽者有意,一聽到「前輩」二字,廿五歲的筱靖總覺得被寸老嘢,還「語重心長」的說:「我而家就用前輩身份話俾佢哋知,呢行好得意,無論入咗行、未入行啲人都發明星夢,十八、九歲腦囟都未生埋,書又唔讀,做埋啲咁嘅嘢,係咪影響社會風氣先?」之後她越講越激,「刷牙漏牙膏,食親嘢都漏口,擺埋啲甫士令男人諗歪晒,越做越cheap!行為、意識完全唔掂,呢啲咪錯晒囉!」她試過被途人誤認為「模媽Mia」,即時火都嚟埋,「我行行吓街,突然間有個男仔望住我,然後話:『Mia呀?』我即刻話:『Mi咩呀?』幾嬲呀我!」

神聖亞姐
o靚模賣的是性感,其實有「乳牛搖籃」之稱的亞洲小姐亦同樣給人這種感覺,筱靖立即劃清界線,「完全唔同level,亞姐都有性感嘅時候,但我哋冇擺啲咁嘅甫士、冇做過乜嘢令到人想入非非喎,加上我哋選美嘅女仔,係講美貌智慧,著泳衣,都係建立在高貴上面。」亞姐向來形象麻麻,歷屆均有不少亞姐賣大包、搵老細,為了洗底,她在「仁美清敍」擔任公關,自覺更加充滿使命感,「我要俾所有人知亞姐唔係咁,唔好將我哋當做o靚模一樣,所以冇乜必要你(o靚模)都唔好同我同場。」問她會否因亞姐而傲?她答得爽快:「當然啦,我絕對係要令所有人知道我曾經參加過亞姐,係一個光榮,要令所有人感覺到,亞姐係神聖嘅!」
不過很多時筱靖出活動都行性感,露的程度亦不下於o靚模,她反駁說這是娛圈規則,「一路以嚟我意識到都係咁,但係我除咗性感,都會做慈善,本身亦有做要靠才藝嘅主持,o靚模又喺邊呢?除咗性感同泳衣,我睇唔到其他嘢。」

靠屋企
為強調自己與o靚模不同,她更帶齊資料、書籍大晒家底背景,「我阿爺叫陳培,係中國酵母引進之父。」中國有好味的麵包食都係靠筱靖阿爺。而廣州出生的她自小已是校內搞事分子,一個禮拜見三次家長。十一歲移民加拿大,○七年在西雅圖城市大學讀二年級的她,在父母不知情下,於香港旅行時參加亞姐,落選後簽約亞視,月薪六千,拍過劇做過主持,直至現在仍要問屋企攞「零用」,就連大埔的自置物業、每日揸的平治房車都是爺爺名下,難得她臉不紅、耳不熱說:「絕對需要佢哋接濟啦,如果唔係就食穀種啦。」
現在她幫屋企打理中式禮餅生意,但誓言仍會在娛圈撐到底,「我一定堅持到最後,係對屋企、自己的承諾,直至冇人搵我做嘢為止,到時天要滅我,我都冇辦法。」

 


雖然她睇唔起o靚模賣肉,不過○七年參選亞姐期間,就經常刻意身露胸搶鏡。


卅四吋胸的筱靖說o靚模自覺波罅是她們的事業線,她自覺也不弱,「其實我事業心都唔輕囉。」


藐爆o靚模的筱靖(前右)其實在《財神到》中都曾與o靚模Rainbow(後左二)、Lavina(後右二)等o靚模合作,不過她說完全零交流。


爺爺陳培(左)與筱靖(右)在廣州家慶祝她五歲生日,旁為堂細佬。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()