我問廿二歲的「浸大E神」楊梓瑤(Carol),小時的志願是甚麼。

「唔……做一個成功人士啦。」

選港姐呀?據資料顯示,○六年港姐冠軍陳茵媺和還未過氣亞軍李姿敏,參選時的志願都是「成為成功人士」。

Carol心目中的「成功人士」,形象是如此的。

「即係類似係着suit去傾生意嗰啲。」這天Carol也穿了suit,但前面有個swim字。而我也想和她傾生意,可惜生意這一門,我懂個屁。

現身方健儀主持的《晚間新聞》又算不算成功?差一點,因為只播了胡心諾和周秀娜的訪問。

「期望都係賣好本書先,可以加印加印再加印!

「出書唔係一個目標,只不過係踏腳石。因為出完本書如果成功嘅話,多啲人識,就可以做多啲job,咪可以賺多啲錢養家囉。除咗有錢人之外,都冇人會唔等錢使。」

我也等錢使,但我既不是靚女,也沒有E cup,穿suit又好,swimsuit又好,也該賺不到甚麼。我肯定,本錢多多的Carol很快會成為成功人士。

縮胸代言人

Carol澄清,她其實沒有E Cup,只是D Cup,所以「浸大E神」名稱不甚準確,大家最好改口叫她「浸大咪神」。之前仍在讀副學士時,被人狠抨她扮大學生。

「副學士冇得當大學生o架喎,出面啲人插到飛街!」

今年九月正式入讀學位課程,堂堂正正做個大學生。這位大學生咪神,身材十分驕人。

「夠喇吓嘛?順其自然啦!由細到大都想着多啲型嘅衫,依家好麻煩,好多局限,如果有咩縮胸代言人可以搵吓我!縮一個cup,有啲玲瓏浮凸,又着到啲型衫就最好,如果再瘦啲就仲好。

「細個好肥o架,都用咗好耐時間去減,最肥係十七至十九歲,肥到百二磅,着廿七廿八褲頭,肥o架!報紙咪登過囉,pizza面吖嘛!為咗瘦,乜都唔食呀,淨係食烚菜,唔食油呀、鹽呀,又各種減肥藥呀,無論內服外敷都試過!畀人摷番pizza面啲相,我依家都唔知幾自豪呀!

「如果有男朋友叫我去減肥,我會叫佢bye bye,叫女朋友整容隆胸減肥嗰啲,飛咗佢啦!我身邊朋友有好多男朋友都會咁講,佢只不過鍾意一個fantasy。」

到《超級遊戲獎門人》作客,與同是有料之人的黃婉曼同場,問Carol有否交流養顏或養生心得?「冇喎,全程拉高衫領,因為唔同team,玩嘅時候就碰面,冇點樣傾到偈。」

未被叫做「浸大E神」前,Carol(左一)到《美女廚房》做美少女廚神,隔鄰的對手比她更低胸。

被禁止舉行簽名會,易容入場避過保安耳目,再以真身宣傳,效果一樣。

豬乸會上樹

娛樂圈,何嘗不是個fantasty?Carol一直視這個fantasy只是part time job。

「唔誇張就冇嘢寫,現時全力做好呢份job,我返咗學之後都係一份part time嚟嘅啫,順其自然啦,因為太多新面孔,人咁貪新鮮,人係一定要新鮮感,單靠外表唔會last得耐,一定要讀書o架喇,我唔會志在呢一刻所賺到嘅嘢,因為可能last一兩年。讀完書幫自己買完個保險,我真係想喺呢行發展就返番嚟,就算唔得我都有學歷可以搵一份工,女仔梗係要幫自己打算,男人靠唔住!男人靠得住,豬乸會上樹!哈哈!呢個年代太多唔爭氣嘅男人,好似我細佬咁,二十歲都仲咁鍾意玩online game,又唔讀得書又鍾意玩,冇辦法!算啦,費事踩佢!」

做part time可以做到像Carol般狂上娛樂頭條和雜誌封面,似乎比不少同年紀少女優勝。

「嘩,唔敢講,都係搵餐飯食啫!講真一個女仔都唔鍾意人地focus落去身材。呢個係踏腳石、播種期,其實都希望自己可以更上一層樓,你去見工,冇經驗,冇可能第一個職位就做manager,點都由低做起o架。」

這位娛樂圈小職員,推出的寫真集《HUGE》,啜意粉玩冰粒扮除bra半裸全裸……樣樣皆齊,絕對是話題之作。

「好底線o架喇!都係為件事靚嘅,要大家信任,大家覺得嗰張相靚嘅就做到嗰樣嘢。如果諗住做一樣嘢,梗係去到盡、做到最好,如果有保留不如算啦!

「有心理關口o架,說服咗自己一段時間,好簡單,take it or leave it。你揀咗take it嘅時候,你就要全力以赴去做好嗰樣嘢啦,你冇可能臨埋門先話唔得,咁就成班人畀你蹺起。本寫真集係影你,但冇側邊個班人本書唔會成事,你一個人話唔得就成班人棟喺度O咗嘴。」

有錢的定義

Carol可以說是當代八十後的人辦,說話時予人的感覺,和我見慣的一般藝人分別很大,年代真的不同了。幸好,她也承認,貪玩的Carol已是歷史。

「以前硬係覺得有人會幫你執手尾,做咗先算,但係依家人大喇、老喇,做嘅每一步牽涉唔止自己,仲有身邊嘅人,因為自己太多角色,人愈大角色愈多,所以顧慮嘅嘢多咗。我諗每個人都會試過貪玩,貪玩過咗咪要認真囉!冇可能成世都要人哋執手尾o架嘛!

「中二、三成績最差,反叛期吖嘛,跟住啲成績都OK,但都升唔到中六,會考成績唔OK囉,得四分咋嘛。我任性到諗住出嚟做嘢,儲幾年錢就去讀arts school。儲儲吓儲個桔!原來出嚟做嘢,又要食又要着,有時同啲同事玩吓食吓,都儲唔到!」

推出寫真集,踏進娛樂圈,緣份到時嫁個有錢人,便不用怕儲不到錢吧。

「吓?有咁嘅需要咩?人各有志囉,我依家都有拍緊拖,有冇錢其實好虛無飄渺,咩叫有錢?你家族有錢定係你自己有錢?你家族有錢唔代表你有錢,你家族有錢唔代表你有能力搵錢,有錢呢樣嘢太空泛喇,咩叫有錢啫?揸部林寶叫有錢吖?定係揸部Maserati叫有錢先?唔同囉,我覺得有冇錢都好,最緊要有上進心,一個人冇上進心根本唔會去fight你自己嘅將來。我自己鍾意嘅人一定要有上進心,有冇錢都係其次,有上進心,就算冇錢都一定會令自己生活過得好。」

到了峇里六天五夜拍攝寫真集,頭兩天只是熱身,一張相也用不到。「從來都冇食過當地美食,食得最多嘅就係KFC,佢哋食雞,我就飲湯同紅酒o架啫,驚肥、水腫。」

十張海報

「浸大E神」這個不準確的朵,讓Carol很不好意思,更給了學校麻煩。周秀娜當年,也有個朵叫「A貨樂基兒」。

「到你做得成功時,就唔會再講o架啦!希望快啲擺脫個名,可以做其他唔同嘅嘢,唔會只局限咗一樣,可以去唔同層次。」

訪問後數天,我收到她送來的十張簽名海報,除了一張寫了我名字,其餘九張,我盡力送給有興趣的男同事,當中有三位害怕家中女性「阿吱阿左」,婉拒了我好意,現尚餘三張。老實說小弟寄人籬下,寒舍地方淺窄,要找幅能貼海報的牆壁,實難矣。

我衷心希望Carol早日成功,送來的不是海報,而是Lamborghini、Maserati、Porsche、Ferrari或者Pagani幽靈之子。不用十部,一部便夠了。

即使你不覺得你是有錢人,我也會當你是女神。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()