o靚模,本來是指身形不高但青春搭夠的模特兒,後來她們爭先恐後剝衫拍寫真,成身雪糕、嘴角漏奶、解 Bra半裸,姣態撩人務求令一眾雄性有衝動,自此 o靚模形象低賤過妓女。

有頭髮誰想做癩痢?賣肉不外乎一個錢字,偏偏有個家住淺水灣道獨立屋、跟賭王四太女何超盈老友鬼鬼的廿二歲 o靚模鍾永慧( Iris),甘心放棄當時裝設計師,轉行賣性感。「我貪玩,趁後生試做幾年。行性感係迎合季節啫,以往夏天坐朋友遊艇出海都係著比堅尼。」她說得理直氣壯,趁青春留倩影嘛。0 _- H% d- J. t  r. s. F0 ~
有翻版超蓮外號的她,沒有在寫真集明刀明槍玉帛相見搶銷路,反而玩日本興起的妄攝,讓鹹濕仔從雜誌撕開她部分衣服令內衣褲無所遁形,性感定淫賤?「大家主觀地認為係偷窺,因為未見識過外國有好多藝術大師都用相同方法,人哋用水果、花瓣,我哋只運用在寫真上。」真係失覺晒。

Iris擁有逼爆 35E上圍,全賴英國牛奶所賜,「我是早熟型,小學已有 C cup,中學時日日飲牛奶,又再升 cup。」# U+ D% H. Z- z/ F. j; O2 P

踩界
Iris俯身趷籮,令心口兩團肉差點奪比堅尼而出,其實這種明買明賣實屬小兒科,她的妄攝寫真才激,明顯是踩界,目的是勾起讀者「施暴」的色慾妄想,她還強辯說成藝術,又說自己在英國讀時裝時的功課,早有類似的 inside& outside概念,「都無露乳頭,又係著靚內衣,好 artistic(藝術性)無問題,啲人認為偷窺係太主觀,諗嘢太 straight forward。」
常將藝術掛在口唇邊,無非因為去年暑假她還在 London College of Fashion修讀 fashion& textile二年級,這種「行為藝術」或「內衣外穿」,自然被她理解為藝術之一,但記者還佩服她敬業樂業,其 EQ不比周秀娜遜色,自我洗腦得一乾二淨,但富家女走去賣肉,當真百思不得其解。

與超蓮有一面之緣的 Iris,自覺二人並不相似。
1 e+ S2 C+ o" _
年初與超盈結伴看 Vivienne Westwood花生騷,「大家性格相似,唔係都做唔到朋友。」% @$ i( c& g. k4 G7 U4 W

怕辛苦
Iris去年中從倫敦返港,以為她中途停學為入行,實情是為爭取時間與患癌的爺爺相處,才向學校申請延遲畢業。回流後她在 Sanrio做設計師,負責設計 Hello Kitty衫及首飾,月薪八千元一週工作六天,日日朝九晚九,辛苦兼沒時間探爺爺,適逢被專做日本巨胸模特兒經理人王友良游說做模特兒,半年後她便轉行。「設計師份工太 tough,女仔都係貪靚啦,模特兒影相扮靚仲有錢搵。」" E* ]  T7 n. ?) O
其實她並非一入行就剝衫做 o靚模,最初都是有著衫,直至三、四個月前才愈著愈少布。「自小跟家人去沙灘都係著比堅尼,影相登出街唔係好有問題,係香港傳媒主觀,認定著水著的模特兒就比較低俗同 dirty。」她說當 o靚模開始時人工低啲,但每小時都有一千元、出席活動又高啲,試過一萬元一個 job,做減肥代言人又有幾萬元,總之收入比設計師多幾倍,兼且有更多私人時間,搵錢又易又快,難怪連富家女都落疊。

她認為夏天著比堅尼合情合理,若然三百六十五天都著才怪,「我都係尊重職業,冬天會著番衫。」, [" T* I! q2 @1 C$ `9 w

以為佢鬼妹仔不愛戴 bra,「其實胸細先唔戴,否則會墮。」/ L$ h0 S8 n1 D3 N) r' W

在寫真集以 OL形象出現的她,任人撕開睇底。

朋友叫她參加港姐,她一口拒絕,「同人比賽的感覺好殘忍。」
 w' {1 c9 a/ v5 i
欲蓋彌彰
Iris自中一已在倫敦讀寄宿學校,讀書成績不算標青,會考全科合格兼有 A有 B。父母全職炒股對數字敏感,她卻未受惠,只對藝術、圖像有興趣。她愛上台表演,但自知英語不夠鬼妹鬼仔流利,轉攻時裝。她結識的朋友都是二代名人,如賭王四太女何超盈、寇鴻萍的大女唐貝詩,超盈細妹超欣及三太女超雲的生日會,她都是座上客。「在英國讀書玩埋都係那班人,去 clubbing食飯都一齊。」
有書唔讀卻賣身,做金融炒股的父母真的無反對?有報導說雙親擔心她入錯行大力反對,這日 Iris卻說另一版本,「爹哋喺外國讀書,唔會有太大問題,媽咪就八卦啲,初初叫我唔好咁性感,但又會讚我影得靚,要我減肥。」有錢人最顧面子,女兒身體任人睇,顏面何存? Iris此時有點亂,說話明顯不合邏輯,欲蓋彌彰,「朋友都無介意,知我貪玩笑吓,無血緣關係都無嘢,何況是屋企人?他們一開始會講幾句,但只係講吓,知我不會亂來,我覺得他們認為唔係 big deal。」更有可能是有錢女因為衣食無憂百無聊賴,才會做出反叛行徑自娛。
8 s: S. R) @. x$ @! `% Y: k
Iris(手抱)跟父母約法三章,訪問避談家人及家事,唯一可提供是與已去世、做音樂家的爺爺合照。9 ?  N% x# z0 s/ X8 s# [
. k. c1 X5 C  n# P' D6 Q
她在外國長大,衣著來來去去都是低胸 deep V透視,每次返港,鍾母都勸她穿得保守一點。$ j- `# V8 K' {5 @
0 f0 ^! o8 I1 K' T4 @1 k
上週六她(左一)跟四位 o靚模在旺角宣傳「妄攝」寫真,半百龍友揸大機嚴陣以待,「有人叫得出我個名,唔多唔少有成就感。」' J0 U) C; P; S

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()