媽咪姐

猜猜我是誰?

 

扮鬼扮馬、整色整水向來係藝人專利,早排媽咪姐玩微博嗰陣,就發現幾位明星不約而同鋪上舊照同搞鬼蒙面照,精明嘅讀者又估唔估到佢哋係邊個?

A
呢位蘇州姑娘(左一)細路女時原來係體操選手,大咗之後唔單止愈來愈靚, 07年仲攞過「影后」殊榮,隔年結束廿年愛情長跑,嫁咗俾電眼影帝。




B
當年 16歲攞歌唱比賽金獎入行,不過賽後未有加入樂壇,反而拍過唔少電影同劇集。佢老公當年 喺結婚請柬上注明「守望杜田」,真係 冧死人喇~~~ 




C
30年前好男仔頭 嘅佢,早幾年 喺有線做節目主持。家陣簽咗無綫做藝人,一入新公司即喺新劇做第二女主角,只可惜套劇口碑麻麻。 




D
一個大癲大肺 嘅香港小姐。當年佢仲攞埋亞軍同「最上鏡小姐」獎。近年絕跡幕前,不過早排有報道話佢同利氏家族後人秘婚。 

答案:


A.劉嘉玲
B.田蕊妮
C.黃翠如
D.陳淑蘭

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()