左:有傳泳兒遭一姐祖兒打壓,如今又受到林欣彤正面威脅,睇嚟幾難有運行。《 Face》圖片
中:加盟英皇僅個多月的林欣彤,無奈遭兩師姐夾擊。
右:本周一( 7日),鍾舒漫被問到杯葛新人林欣彤,她即時叉起腰回應。

林欣彤唱得兼入屋,自從成為「巨聲」冠軍後,工作排山倒海,接騷接到手軟,騷價更躍升至八萬一個,吸金潛力無限。據知,今次揀蟀除由老闆楊受成落 order外,亦要靠英皇一姐容祖兒開綠燈促成,目的是剷除眼中釘。

 

泳兒鍾舒漫埋堆

英皇小花互片時有所聞,而一姐容祖兒唔妥泳兒亦早有所聞。「阿 Mag入英皇,一定唔會郁到祖兒個位,要死都係其他小花啫。祖兒就係睇中呢點,佢同泳兒唔妥咗好耐啦,所以祖兒之前續約,首要條件就係要踢泳兒入冷宮。公司其他人梗係埋祖兒堆啦,得番鍾舒漫黐泳兒。佢兩個不嬲搵唔到好多錢,依家阿 Mag入嚟,今年公司講到明要谷佢上去。唔好話泳兒今年冇碟出,即使嚟緊鍾舒漫有碟出,一樣俾阿 Mag分薄晒啲宣傳資源。」知情人士透露。

 

放大圖片

斬亂歌柄
《勁歌》當晚,記者在後台訪問林欣彤,站在側邊的鍾舒漫即時搶住答:「阿 Mag好有潛質,好有壓台感……。」乘機攝位博見報。

 
放大圖片

扁晒嘴
台上二人雖然手牽手製造融洽氣氛,不過當林欣彤眯眼對住鍾舒漫笑時,鍾不期然扁晒嘴。

 
放大圖片

風頭躉
上月中英皇搞春茗,一姐容祖兒缺席,變相令剛宣布加盟的林欣彤成為焦點,更得到老闆楊受成親自照顧。《蘋果日報》圖片

 
放大圖片

林欣彤成英皇新寵,企位比師姐泳兒和鍾舒漫還要近老闆。《蘋果日報》圖片

 

勁歌當透明

英皇上月中在春茗上高調宣布林欣彤加盟,搶盡風頭。而英皇早前亦講到明會用盡資源在林身上,變相削減近年投資多但回報少的鍾舒漫和泳兒的資源。
據知早已聞到燶味的鍾舒漫、泳兒,近日先下手為強,除與公司僅餘黨羽玩小圈子,在公司見到林時,亦當林欣彤透明。「阿 Mag簽完英皇後,去過公司兩、三次。佢上到去逐一同人打招呼,唯獨泳兒同鍾舒漫望咗佢一望,跟住喺度扮傾偈。佢哋背後仲改阿 Mag花名做『四方果』,話佢塊面『撐』爆個電視。」上月尾,鍾舒漫和林欣彤上無綫《勁歌》。在化妝間時,有人目擊化妝師原本幫阿 Mag化緊妝,不過坐在對面的鍾舒漫,就大聲叫化妝師:「我嗰個行開咗,你幫我化先。」化到一半的林欣彤惟有呆等。雖然人前鍾舒漫勁讚對方好唱功,但據知二人在化妝間全程冇交流,連招呼都冇打。

 

放大圖片

自從奪「巨聲」冠軍後,林欣彤騷價達 8萬,直迫無綫一線花旦。之前有傳她周旋在「巨聲」幫胡鴻鈞和羅孝勇之中,依然無損其人氣。《蘋果日報》圖片

 
放大圖片

泳兒和鍾舒漫同屬英皇新星出身,一直老友鬼鬼。雙方出碟,兩師妹亦會私底下相約慶祝。

 
放大圖片

自爆唔開心
周日,鍾舒漫在微博透露自己唔開心、失落。事後記者問她唔開心是否因為林欣彤加入,她避忌說:「咁事業、家庭都有啲嘅!」

 

鍾舒漫反問:係咪公司啲人講

周一(七日),鍾舒漫出席無綫活動,承認新碟被 cut資源。「依家出碟有邊個唔 cut資源。(因為阿 Mag入嚟?)其實呢樣嘢都講過好多次。作為公司,當然要不斷簽有 talent嘅新人,我唔覺有咩威脅唔威脅囉!」記者再問是否與泳兒夾擊林欣彤?鍾舒漫即叉住腰說:「我預咗有人會咁傳囉,我冇所謂。(你哋背後仲同佢改花名四方果喎!)邊個講 o架?係咪公司啲人呀?」鍾舒漫像心裏有數,表面上卻維護師妹:「阿 Mag咁 pure,總之你哋唔好寫衰佢囉!」綿裏針先至最厲害。
記者問完鍾舒漫,多次致電林欣彤,但都駁落留言信箱。林欣彤為免惹是非,最後由其無綫經理人 Kenneth回應:「其實以我所知,阿 Mag同英皇歌手只係見過兩、三次,都會 say hi!(有人改阿 Mag花名?)咁每個人都有言論自由嘅。(覺唔覺有人眼紅阿 Mag?)其實每個歌手都發揮唔同所長,阿 Mag好努力做自己音樂,希望大家可以留意佢呢方面。」

吸水寶寶

林欣彤入行未夠一年,電影、劇集工作不斷,除成為大新銀行代言人外,自加盟英皇後,亦成為日本品牌植村秀的首任香港代言人,加上新年期間瘋狂登台,短短半年,已賺 214萬,難怪英皇要全力谷呢隻金蛋。

電影
《我愛 HK開心萬歲》 10萬

廣告
《大新人壽》代言人 50萬
《植村秀》代言人 50萬

登台與活動
登台(中、港、台) 6個 X12萬=72萬
活動 4個 X8萬=32萬

共賺約: 214萬

 

放大圖片

登台

 
放大圖片

《我愛 HK開心萬歲》

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()