休息唔睬
熄機後,兩人各顧各,浩信自己飲水,法拉則發呆唔騷佢,完全零交流。

娛聞樂陳法拉

不忿老公被帶壞 陳法拉藐爆王浩信

2013年03月08日 ~~ 第919期 忽然1周

近日陳法拉與王浩信合作新劇《傳愛事務所》,飾演情侶日夕相對。今次姣神配溝女王,不單止唔過電,而且更面左左。本刊在片場發現,法拉多次對着王浩信黑面,當男方 NG時,她更不留情藐爆說:「吓!你又 NG呀!」
原來法拉「唔妥」王浩信,全因法拉每逢離港拍劇,對方總會偷偷相約盛傳已與她結婚的薛世恆夜蒲飲酒。其中一次,薛更對同場的陳敏之玩得好埋兼咬耳仔,法拉唔嬲就假。對於法拉藐爆,王浩信直認:「我 哋好少傾偈,可能大家 level唔同!」

陳法拉與家族生意有 13億的 Neway大太子薛世恆,多次盛傳已在美國秘婚,女方早年更進駐薛家的畢架山豪宅。為鞏固薛家大新抱地位,以往極少提及老公的她,近年已肯大方與男友繑手出席公開場合。

瞞法拉夜蒲


老公靚仔兼有米自然多女埋身。一年前,便傳出 Hotcha成員 Regen趁法拉不在港,勾引大少,法拉震怒下,以老闆娘身份怒炒 Regen。自此法拉無時無刻 check緊老公行蹤,提防小三出現。而對於老公鐵腳蒲友王浩信,法拉亦相當不滿,多次勸老公疏遠損友。知情人透露:「其實 Vincent(王浩信)比法拉更早識 Daniel(薛世恆)。當年 Vincent以歌手身份簽約 Neway Star唱片公司, Daniel就係公司老闆。兩個都係蒲精,成日落酒吧飲酒食煙溝女,到依家都仲係好老死。佢 哋有個鐵竇 喺灣仔,法拉都唔知 㗎!」
表面斯文敦厚的薛世恆不單爛玩,極有女人緣的他,早前試過瞞住忙做唱片宣傳的陳法拉,相約王浩信、黃長興、陳敏之到九龍城嘆日本菜。其間隊了不少清酒的薛世恆,被拍得對老婆好友陳敏之熱情呵護,動手幫對方扣衫鈕,又零距離咬耳仔,簡直當法拉冇到。據知東窗事發之後,法拉大發雷霆,更勒令老公除工作應酬外,不准出夜街,特別是跟王浩信去玩。


男友作反
去年 8月, Neway大少薛世恆趁法拉忙為唱片宣傳,背住女友相約王浩信等人食日本菜隊清酒。其間飲到面紅紅的薛大少,不避嫌與陳敏之親密咬耳仔。《 FACE》圖片


《 FACE》圖片


在法拉面前甚少煲煙的薛世恆,當晚「放監」冇王管,食飯期間不時聯同王浩信(左一)、黃長興(右二)等男子組企街煲煙。《 FACE》圖片


表面斯文的薛大少其實經常作反。 11年 2月,他趁法拉開工,密會公司旗下組合 Hotcha的 Regen。東窗事發後, Regen離奇離隊赴澳洲讀書。有傳是法拉的皇后密令。《 FACE》圖片

嫌棄未夠班


薛世恆表面對老婆言聽計從,據知去年 11月,法拉到英、法兩國拍攝《衝上雲霄 2》近一個月,無暇𥄫實老公。其身邊好友向她越洋通風報訊,指薛世恆繼續約王浩信和其他女性朋友夜蒲。嬲到震的法拉回港後,剛好要夥拍王浩信拍攝新劇《傳愛事務所》,新仇舊恨,加上法拉由始至終覺得對方未夠班與她合演情侶。因此,二人在片場,除了埋位拍攝,其餘時間都是零交流。
上月初,二人在尖沙嘴拍外景。對稿期間,王浩信撩法拉傾偈,她都只顧照鏡及玩電話,視對方如無物。至 roll機後,王浩信不時 NG,法拉即時黑面,更大大聲俾說話王浩信聽:「吓!你又 NG,又要嚟過呀?咁要嚟幾多次呀?」認真唔俾面。
對於與法拉唔妥到出面,王浩信無奈表示:「我哋平時專心拍戲,係好少傾偈,可能大家 level唔同。我知做演員係要充足準備先唔會 NG,下次我會做好啲!(你係咪成日帶薛世恆出去玩激嬲法拉?)我同 Daniel係好朋友,我覺得出街食飯、飲嘢都好普通,但我唔知法拉唔鍾意喎!」至於法拉,則以「趕時間」為由,拋了句「唔答呢啲 嘢!」便匆匆入廠拒回應。


埋位笑晒
日前二人在酒吧拍談情戲。當正式埋位時法拉含情默默望實王浩信,儼如情侶一樣。


互當透明
一收工,二人即冇偈傾。喺等車接期間,法拉只顧煲電話粥,王浩信則無癮擰歪面。


司機接送
王浩信揶揄自己與法拉層次唔同。當日所見,法拉出入都有私人保母車接送,明顯比其他演員矜貴!


逼公司小巴
相反王浩信一支公冇助手陪開工,放工仲要同工作人員逼公司十四座小巴,身份的確唔同。


日前記者向王浩信求證被法拉藐爆,他無奈承認同法拉冇乜偈傾,更稱唔知對方唔滿意他與薛大少來往。
我哋好少傾偈!(真實對白)


拒絕回應
向來寸爆的法拉,面對記者追問時說:「我唔答呢啲嘢!」便匆匆入廠,但仍記得保持笑容。

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()