上週三 Sammi同安仔在太平館歎 80蚊豬髀飯兩份食, Sammi胃口超好幾乎清碟,被記者撞破後, Sammi表現淡定,而仲有心情甜笑望住安仔(下圖),反而安仔緊張到不停飲茶。乜事咁驚青先?
《蘋果日報》圖片

43歲許志安同 38歲鄭秀文上週被傳媒影到去佐敦太平館撐枱腳,一隻豬髀兩份分,忽然變全城焦點更獲 Eason楊千嬅等人祝福, sweet到漏。
分手 7年再復合,安仔表面想低調,但今次約會斷正又夾啱安仔喺 5月底舉行 25周年演唱會,時間啱啱好於週一記招時高調宣布復合,配合到天衣無縫。
俾人擺上枱谷飛都唔介意, Sammi信主後果然睇化晒!

互動片段 許志安 否認 利用 Sammi

冧望
《蘋果日報》圖片

 

一直盛傳已翻撻的 Sammi同許志安,甚少被傳媒影到單獨約會,直至上週四( 3日)有報章記者撞破二人於佐敦太平館撐枱腳,復合一事終於有聲有畫。

唔認博宣傳

週一為 5月個唱開記招的安仔,被記者追問復合一事時表現鬆毛鬆翼,「我同 Sammi係講感覺,好 natural,冇話邊個主動。」但就好主動在記招上提住 Sammi囉!

問:怕唔怕俾人話博宣傳?
呢方面我睇得好開……咁樣好侮辱愛情。
問:時間夾得好啱喎?
要嚟嘅我都冇得去計……

恨嫁出口

Sammi上年接受馬時亨《以時相聚》訪問時,表示願意為婚姻付出,更明言一旦再戀愛不排除即嫁,「我以前唔願意付出,我家好希望感受吓婚姻嘅幸福,我諗我將來嘅另一半會好幸福!」

送 999枝玫瑰

其實 Sammi同安仔早於農曆年前已復合,不過二人相當口密冇向身邊人透露。安仔上年 7月同前度余德琳( Michelle)分手後,曾一度情緒低落,好在 Sammi一直為佢祈禱,又經常約埋查經, Sammi更會親自下廚整沙律畀安仔食,繼當年廚房宣言後再次在廚房撻着,而安仔亦送了 999枝玫瑰畀 Sammi做情人節禮物,成功追番 Sammi歸。

不停講 Sammi

復合收埋 2個月,但 5月開個唱的安仔,卻校啱時間任人影。許志安背後下過唔少工夫,「當日有人打電話去報館,話見到 Sammi同安仔喺太平館撐緊枱腳,時間地點有齊晒,連坐邊張枱都講埋,有冇人咁神心先?」知情人士透露。
合照影埋,安更名正言順公開戀情。週一早上先在查小欣的電台節目認復合,其後更在演唱會記招上四萬咁口話:「我同 Sammi呢幾日有個共識,覺得應該要畀一啲朋友去知道呢個(復合)係一個事實,我哋嘗試開始番一齊,重新認識。」但對於被指借 Sammi宣傳,安仔就話:「呢一方面反而我睇得好開喎!同埋我相信冇人會拎一段真嘅感情去做宣傳,如果係咁樣會比較侮辱咗愛情。(時間夾得好啱喎?)要嚟嘅時間,冇得去計嘅!唔好理人點睇啦!」
Sammi講過當年因為唔識珍惜而分開,家 Sammi識諗晒,安仔都係時候學吓珍惜喇!

 

放大圖片

細佬自爆
安仔前助手細佬(潘恆章)上年忽然自爆同安仔拍過兩年拖,但因余德琳介入而分手,而安仔畀咗過百萬分手費畀細佬,相當大方。《蘋果日報》圖片

 
放大圖片

舊愛抑鬱
有傳因安仔想翻兜 Sammi而狠撇拍拖 4年的余德琳。安仔週一記招時表明唔想再提前度,「我哋要展望將來,以前嘅嘢唔好提喇!」極之尊重 Sammi。《蘋果日報》圖片

 

一直相愛

04年分手、到 09年開始傳復合, Sammi同安仔經常傳翻撻,唔係今次安仔公開承認,又以為另一次煲水。

 

放大圖片

’091月 同賀健仔
孖住去菲律賓出席張衛健同張茜的婚禮,其間有講有笑,兩人的身邊好友更刻意留低玩多 3日,製造機會畀佢哋日對夜對。《蘋果日報》圖片

 
放大圖片

’10 3月  Big 4嘉賓
安仔請到 Sammi做「 The Big 4演唱會」嘉賓,合唱〈信者得愛〉時,安仔肉緊到跪喺 Sammi面前,又公開表示「我鍾意嘅人嚟咗!」《蘋果日報》圖片

 
放大圖片

’10 5月 同遊北京
當時仍未同余德琳分手的安仔,與 Sammi到北京做騷,二人同機去同機返,更被傳媒影到孖住去機場 check in,態度親密。台灣《蘋果日報》圖片

 
放大圖片

’10 12月 明愛眼細
Sammi為「荃加福祿壽演唱會」做嘉賓,被汪明荃追問復合一事時, Sammi當眾話安仔有機會,「要眼細細,歌手都好!」擺明向安仔示愛。《蘋果日報》圖片

 

宣傳易

安仔同 Sammi由 91年拍拖到分手再復合,每次都鍾意擺女方上枱製造話題,咁啱咁蹺,每次安出新碟或開演唱會前,都會有關於佢同 Sammi的新聞見報!橋唔怕舊呀!

 

MV抽水'03 10月

同 Sammi熱戀期間,安仔喺新歌〈一步一生〉 MV加插 02年「廚房宣言」的片段,及二人的親密合照,安更在 MV晒當年二人的訂情戒指。

分手谷碟'04 2月

放大圖片

《蘋果日報》圖片

 

04年宣傳國語碟《好得很》,當時安仔計準時間宣布同 Sammi分手,又接受曾志偉的訪問,「呢一刻我係單身,佢係我呢世最好嘅朋友,只不過關係角色唔同咗,感覺同感情一樣,呢一世佢都係我最尊重嘅人。」

個唱反口'07 7月

放大圖片

《蘋果日報》圖片

 

舉行入行 20年音樂會的安仔,當時已同余德琳一齊,被記者問到個唱會唱咩歌時,安仔無端自爆,「 Sammi係樂壇一個重要歌手,所以都會唱佢嘅歌!」但幾日後又忽然反口話「唔會唱 Sammi嘅歌!」擺明自製話題。

爭請嘉賓'09 7月

被傳有意翻兜 Sammi的安仔,同梁漢文、蘇永康、張衛健一齊開 Big 4演唱會,記招時自動波向記者表示會請 Sammi做嘉賓,「梗係要請佢啦!大家一齊成長,如果佢唔嚟,到佢演唱會時,我哋 4個衝上台搶期呀!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()