陳山聰父兄在港澳經營運輸生意,兩地都有唔少物業,不過陳對繼承父業冇興趣,只醉心娛樂圈,近年陳山聰為方便開工兼準備明年迎娶 Ponny,有傳買入中價 300多萬的清水灣半島,首期都係阿哥畀,當時陳亦承認明年娶 Ponny。不過本刊翻查田土廳資料,發現陳名下未有任何物業,對於拋棄未婚妻,陳山聰顯得相當避忌:「私人嘢唔講!」

喺娛樂圈撈咗 13年的 35歲陳山聰,雖然父兄做運輸生意有啲貨,但陳山聰星途一直半浮沉,至去年在《女王辦公室》中出動私伙潮衫開工先開始有起色,同時傳媒揭發陳原來有一拍拖 10年的 47歲時裝設計師女友 Ponny Yeung,雖然女友大他 12年,但當時陳情聖上身,揚言會積極工作,並打算於明年拉埋。

 

放大圖片

新歡有貨
何家三房超雲向來高調,前排爭產案時頻頻孖住阿爸阿媽出鏡,陳山聰溝掂千金女,大把世界。

 
放大圖片

唔理舊愛
陳山聰同前女友 Ponny拍拖 10年,二人年齡雖相距 12年,但同樣都係購物狂,陳早年更與 Ponny開設時裝店,但最後都執笠收場。《蘋果日報》圖片

 

「外母」數臭

可惜真愛比唔上真金,陳山聰最近為溝賭王三房大女何超雲,竟狠心拋棄已屆中女末期的未婚妻,於二月情人節時,更有傳媒踢爆超雲跟陳山聰在澳門酒店共度浪漫一夜,順道慶祝超雲 22歲生日,陳更花數萬元送花送 Chanel氹佳人。
陳山聰用錢堆砌浪漫,但被他狠撇的未婚妻 Ponny,原跟陳山聰同居於九龍灣居屋麗晶花園,但分手後,現已搬返娘家位於葵盛東邨的公屋蝸居,本刊記者於上週六( 5日)發現她住所內堆滿不少雜物,其間 Ponny未肯開門接受訪問,之後本刊致電 Ponny問她被陳山聰拋棄一事, Ponny語氣落寞地說:「我……冇嘢講。」而與 Ponny同住、輕微中風 6年的楊母聽到記者提及陳山聰時,更不屑地說:「我冇見過佢(陳山聰)!佢( Ponny)冇同我講過,(知唔知陳山聰追緊賭王女?)唔知,醫生叫我唔好受刺激!」
舊愛屈居公屋,正拍攝劇集《我的如意狼君》的陳山聰,聽到 Ponny已搬返公屋居住,陳即面有難色:「冇回應!私人嘢我唔會講!」
對舊愛如此絕情,如意「狼」君真係啱晒你演喎!

 

新舊天與地

陳山聰為無綫經理人合約藝員,月入約 3萬,原本打算明年與陳山聰結婚的 Ponny,分手前更曾於九龍灣居屋麗晶花園同居,分手後陳山聰跟新歡何超雲於澳門共度情人節,更豪送萬多元 Chanel鞋兼 4千蚊超豪蛋糕,加埋紮 99枝紫玫瑰,唔計酒店錢,浪漫一晚保守萬七蚊,夠交麗晶花園兩個月租。

 

放大圖片

舊愛屈公屋
去年有雜誌影到染有一頭金毛嘅 Ponny跟陳山聰和朋友一齊燒嘢食,當時陳敏之等更在微博公開稱呼 Ponny做阿嫂(紅圈),事隔一年,兩人已成陌路。《忽然 1周》圖片

 
放大圖片

新歡萬七蚊浪漫
雖然超雲曾公開話:「我同陳山聰唔係朋友!」不過 2人經常微博隔空傳情,早前超雲更自爆有「 J」君豪送她生日禮物,咁啱陳山聰英文名又叫 Joel,一切蛛絲馬跡已洩露二人的伴侶關係。《蘋果日報》圖片

 
放大圖片

過萬 Chanel
名牌攻勢唔少得,潮山聰喺情人節當日更送超雲一對 Chanel新款金色涼鞋,價值$10,100。

 
放大圖片

唔肯開門
本刊上週五( 4日)曾拜訪 Ponny,但她不肯開門,只隔住門說:「我冇嘢講呀!」

 
放大圖片

$2,500紫玫瑰
陳山聰送超雲的 99枝紫玫瑰亦唔平,據 Tiffany Flowers表示,這束花價錢由$1,800至$2,500不等,超雲喺微博冧爆話:「一生中最喜歡而感動的一束玫瑰,我會好好珍惜這惜花人的心思。」

 
放大圖片

堆滿名牌
Ponny跟陳山聰愛購潮牌,於公屋竇內更發現她堆滿大量鞋物,包括 Ann Dem.和 ASH等名牌貨。

 
放大圖片

$4,000蛋糕
寫有「 J&F」( Joel& Florinda為陳山聰及何超雲之洋名)的蛋糕,是陳於 Complete Deelite訂購的 3D蛋糕,之前張栢芝都訂過畀囝囝 Lucas做生日蛋糕,索價約 4千蚊。

 
放大圖片

老母中風
Ponny母親中風 6年,出入要外傭攙扶,對於陳山聰轉溝超雲,楊母說:「我唔知,醫生叫我唔好受刺激!」

 

周柏豪葡萄:真係甩難!

陳山聰和另一潮男周柏豪,早前齊齊力溝何超雲,兩男更於微博開火互寸,如今陳山聰初步證供顯示得米,周柏豪週一( 7日)出席活動時,記者問及陳山聰同超雲拍拖,周柏豪則勁葡萄說:「仲講?咁 out o架!」之後又話:「真係甩難喇!我同佢(超雲)真係冇嘢!」

 

放大圖片

周柏豪週一被問到超雲跟陳山聰拍拖,他只說:「真係甩難!」

 
放大圖片

當眾人以為超雲情歸周柏豪,陳山聰喺微博炮轟:「唔好利用人哋個名見報啦!」又指情敵着壞潮牌 Rick Owens,周則反擊說:「盡情向我開火吧!」

 
放大圖片

兩潮男為 Rick Owens開火,原來超雲都係 Rick Owens擁躉,旁為她前男友王大業。
《壹週刊》圖片

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()