HOT-ITEMS

iPhone機能大升級 廣東話 Siri無聊回應

2012年09月27日 ~~ 第1177期 香港《壹周刊》

iPhone 5( http://www.apple.com/hk/iphone/)拎上手好輕,雖然機身拉長少少,對於用開 iPhone 4S( http://store.apple.com/hk-zh/browse/home/shop_iphone/family/iphone/iphone4s)的用家來講,仍然好就手。用家最關心的當然是機能比上一代強幾多,試玩 app同上網,反應好快,感覺比起四核心 Android( http://www.android.com/)手機更爽手。另外,畫面稍為拉長,睇電影時雖然上下都有黑邊,但明顯比 4S更幼,觀感更好。
另外, SmarTone( http://www.smartone.com)的 SIM card可以正常上 4G,不過插入 one2free( http://one2free.hkcsl.com)同 3HK( http://www.three.com.hk)的 SIM card,就只可接收到 3G訊號,原來 one2free同 3HK仍未得到 Apple認可,所以即使插入 SIM card,亦未能在設定介面搵到「啟動 LTE」選項,兩間網絡商都回應話要等多幾個禮拜先會有。

iPhone 5


體積/重量: 123.8/ 58.6/ 7.6mm/ 112g
售價:$5,588( 16GB)/$6,388( 32GB)/$7,188( 64GB)
網址: http://www.apple.com/hk


開賣首日炒價直逼八千五,轉一轉手就賺三千蚊,怪不得人人都爭住出機。


ifc Apple Store門口有大量國內炒家「游弋」。


全新設計的 EarPods( http://store.apple.com/hk/product/MD827FE/A/apple-earpods-with-remote-and-mic),試聽後高中音表現不錯,不過低音就頗弱。


Lightning USB( http://store.apple.com/hk-zh/product/MD818ZM/A/lightning-%E8%87%B3-usb-%E7%B7%9A)插頭,就算上下倒轉插都無問題。


畫面拉長令睇電影畫面更大,對比度亦明顯比 iPhone 4S出色,黑位更實淨。

Siri講笑話




試玩廣東話 Siri( http://www.apple.com/ios/siri/),認真反高潮,之前測試版識答的問題,例如油站、餐廳、酒店及超市位置資訊,來到正式版竟然好似被洗腦般洗到不懂回答,認真失望。不過,叫 Siri為用家記錄日程、打開 app、問股票或天氣等應用,全部都成功做到,揸車時就可以用 iPhone處理日常事務。反而同 Siri講一些「無聊」問題,回應得好風趣,例如同 Siri講「我今日生日」, Siri識得「講出」生日歌,幾搞笑。 

text:林勇
photo:陳健邦

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()