社交圈

各行各露

2012年09月27日 ~~ 第1177期 香港《壹周刊》

為搶收視,名媛女星出席活動打扮性感無可厚非,不過就算露都要露得有技巧,仲一味晒心口? out咗 啲囉!

翁嘉穗 出肉背


翁嘉穗上週五出席 LA MER以白色為主題的晚宴,但她卻以一襲黑色 Balmain露背晚裝出現,問佢點解唱反調?佢尷尷尬尬話:「我冇白色,呢條裙後面有白色閃石所以就著。」好彩仲有番個白滑肉背補數。

榮雪梅 晒腰露腿




要露要性感唔一定要低胸,好似榮雪梅上週五以一條白色 嘅 Valentino裙出席 LA MER晚宴,胸前密實,但原來側面開咗個網窿露出蛇腰,高衩裙襬每一步都騷出長腿引死人。問佢有乜護膚心得?「我每日一定飲多過八杯水。」 

Jessica C. 半邊波




上週五警鐘胸 Jessica著住條斜帶裙出席 3 iPhone 5活動,雖然今次只騷單邊鐘,但對於一向露全鐘 嘅佢已經多 咗份新鮮感; Jessica仲話要第一時間搶購 iPhone 5,「我一直都係 iPhone fans,今日我帶埋 passport嚟登記。」 

葉梁美蘭 湯碗胸




前行會成員葉維義太太梁美蘭,上週三去 Jean Paul Gaultier秋冬時裝騷,身穿萬元透視裙的她,活動前落鋪買衫捧場,以為佢專登揀透視低胸搶鏡,葉太竟然話:「真係得呢件衫 啱著。」 

撰文、攝影:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()