Hee!我呢招叫轉住嚟震!(設計對白)
Eason把口叫記者唔好問佢羅仲謙,但自己愈講愈開心, 响台上不停轉圈,身後 嘅司儀 Vani亦忍唔住笑。

同你吟一吟

Eason笑車震謙

2012年09月27日 ~~ 第1177期 香港《壹周刊》

上個禮拜,娛樂圈吹起陣陣鹽風,先有人妻 Toby攬摸吳卓羲,後有羅仲謙楊怡疑似車震事件。

身為樂壇八婆 嘅 Eason陳奕迅,把口就話唔八卦娛樂新聞,實情仲八過八珍。上星期四(九月二十日), Eason喺觀塘舉行新碟簽名會,行上台開口第一句唔係 sell新碟,而係望住台下班記者話:「唔好問我羅仲謙單 嘢呀!我係唔會答 嘅,不過我真係唔知!嘻嘻嘻……」之後笑到收唔到聲。
之後大會送上地球儀, Eason又玩 嘢:「呢個係地球儀,唔係咩怡!嘻嘻嘻……」
返到後台做訪問,聲稱唔知呢單新聞 嘅 Eason,發表車震論:「我唔敢呀(車震),我架車,只有喇叭識震,避震太硬唔識震,嘻嘻嘻……」
唔只玩羅仲謙, Eason連自己老婆都笑埋一份。話說大會搵咗個好瘦 嘅小妹妹著芭蕾舞衫扮徐濠縈, Eason見到激讚:「真係好似呀!一樣咁瘦,肯雅咁,嘻嘻嘻……」老婆同謙謙一視同仁,冇面俾。


見到著芭蕾舞衫 嘅小妹妹骨瘦如柴, Eason話小妹妹同自己老婆徐濠縈一樣咁肯雅。


差 啲將地球儀叫 咗做楊怡, Eason仲要錫錫。

撰文:八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()