跟我 Chok!(設計對白)
你掂唔掂㗎?(設計對白)
搞乜呀你?(設計對白)
自薦做「舞指」的張 衞健親身示範 chok甫士舞步,睇到三子哭笑不得。

探熱針

搞笑幫  Big 4處男廣告 張 衞健爭住獻醜

2012年09月27日 ~~ 第1177期 香港《壹周刊》

Big 4成員(許志安、蘇永康、張 衞健及梁漢文)最近首次合體為微信 WeChat拍電視廣告,並落手落腳參與造型、排舞。有收藏眼鏡癖好的蘇永康,精選四副款式奇異的眼鏡供各手足,加上大會特別度身訂做的浮誇西裝,四子造型笑爆嘴。
揸住金咪歌舞連場,平日最不擅跳舞的張 衞健,今次竟然自薦做「舞指」,爭住獻醜。




試過在 Big 4演唱會上玩蜈蚣彈失敗,變滾地葫蘆的張 衞健,向來不擅跳舞。


週一為演唱會影海報,撞啱阿公蘇康正日生日,其經理人任賢齊及 Big 4為他準備蛋糕慶祝。

提供珍藏


自從去年八月在美國西岸作最後一站世界巡迴演唱會後, Big 4四人各自分開工作,到明年二月再合體,於紅館舉行六場(暫定)農曆年演唱會。
仲有四個月先開騷, Big 4先作熱身,早前為演唱會贊助商之一的微信 WeChat拍全新一輯電視廣告。
四子同場,廣告概念鎖定玩嘢同搞笑。四兄弟著上顏色鮮艷的西裝,其中以許安的粉紅格仔西裝最姣,加埋由蘇康提供、早前歐遊時搜集回來的眼鏡及名牌衫,啱晒「玩嘢」主題。
蘇康精心選擇包括有黑毛毛、金色橫間、手掌及稻草眼鏡,款式誇張,梁炳唔夠手長,搶唔到型仔款,被迫戴稻草鏡。


張 衞健搶晒三幅眼鏡戴晒上面,還用手機影低騎呢 look。


見到張 衞健搞笑樣,蘇康笑到露埋牙肉。


蘇康堅持著自己帶來的名牌恤衫打底,但點都唔夠姣婆安的粉紅格仔西裝搶鏡。


梁炳被分派稻草眼鏡,點知原來國際巨星 Elton John都戴過,梁炳找到二人戴同款的眼鏡照片,拿出來炫耀一番。

左右不分


蘇康同 Elton John一樣,都有鋪儲眼鏡癮。

揀衫爭眼鏡玩完一輪,正式埋位。導演要求四子跳舞,被取笑一曲《足球小將》走天涯的張 衞健,舞技明顯是當中最差一個,但當日臨場要度跳舞,他竟然舉手爭住做「舞指」,其餘三人無意獻醜,沒有反對,照足張老大意思去做。
冇跳舞底亦跳唔掂的張 衞健一味靠 chok甫士,僅有舞步不外是左指右指踢吓腳,但梁炳同許安經常左右不分,不停 NG,累街坊! 

人多好辦事


一個人單打獨鬥,點都唔及有幫人夠力。歌手開演唱會,更加如是,由早年《左麟右李》合作,叫好叫座,有辦你睇,近年歌手爭相照辦煮碗玩 crossover,開騷十居其九比單拖賣得。

草蜢+軟硬




10月底,草蜢及軟硬破天荒合作舉行《草蜢森巴大戰軟硬 Fans演唱會 2012》,兩隊組合都有銷量保證,掀起撲飛熱潮,演唱會三度加場,總共 11場。 

譚詠麟+杜麗莎




譚詠麟與杜麗莎今年七月舉行一連九場演唱會,二人加埋過百歲,仍然有叫座力,場場爆滿。 

蕭敬騰+何韻詩




今年七月,何韻詩與台灣歌手蕭敬騰合作在會展舉行兩場《異人世界 Rock'n Road Live》,兩幫 fans分別組團瘋狂撲飛,信用卡訂票一日內爆滿,要兩度加推應付歌迷。 

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()