由個人唱到組樂隊再獨自修行,走過低潮時期,周國賢(Endy)身為爸爸又為人囝囝,孭起成個大家庭,當然靠自己踢走負能量,最新派台作〈退化論〉大談正面人生,首次自導自演跳舞到澳洲,口碑不錯,真正正能量之男人!

拍攝、出演、剪接一人幫
人人出EP,Endy卻還原於基本,8月正式出碟,7年之癢點都要止,「'06樂隊Zarahn打後就無正式出過,11首歌想將自己故事一口氣講出。」32歲的Endy未入行前,18歲曾在日本上美美術專門學校讀剪片,回流香港打算做美指,誤打誤撞下卻走去唱歌,「以前用V8帶拍片,家吓全部數碼化,好多技巧要從頭學。」上年尾好友周柏豪就一償其心願,找Endy拍攝〈天光〉,YouTube十七萬瀏覽量,2百幾人讚Endy拍MV正,膽壯大了,5月頭就拉大隊去澳洲,一口氣拍下4首新歌MV,「最難唔係每首歌要花2星期剪接,而係首次在鏡頭前,大跳《油脂》舞!」


王家衞及名攝杜可風都是Endy偶像,「兩個都是氣氛為主、內容次要的人,最喜歡《墮落天使》。」3月時Endy為前903DJ Ekee的〈我跟你的三分鐘長吻〉就向《墮》片偷師,大玩當中的紅綠燈光。

抑鬱過後唔扮型
鏡頭扮傻勁,總之要開心,點都唔似夾過band,一味執着其實辛苦了自己,「Zarahn時期出過一隻碟,以為夾band就一世都要型、要黑暗,但愈做出面就覺得好造作。」愛聽emo音樂如美國的Nine Inch Nails、The Smashing Pumpkins等的Endy就更悲觀,更自鑽牛角尖,打後去到無碟出幾年,更懷疑自己有抑鬱,「最後諗通,唔再迫自己搵自己的dark side。」亦明白作為歌手,社會責任必要負責之,「有位歌迷網上留言對我講,上年派台的〈天馬行空〉,歌詞熱血,話無呢首歌佢就撐唔到落去要輕生。」


新曲〈退化論〉在墨爾本附近Gunning小鎮拍攝,截稿前903叱咤榜排行第2,講述現代人追科技之快追得可怕,「連食飯都只掛住一味iPhone,最複雜的情緒也靠幾個字表達晒,完全退化。」又真好幾中point。

親子遊做爸爸模特
家人,幾時都是做人的原動力。正能量創作靈感,也隨着Endy愈生愈多而有所增,「要湊住2歲最細囡囡累死人,不過見住佢哋笑,就覺得乜都positive。」屋企有錄音設備,更可24小時陪住家人,最想就係同爸爸媽媽、屋企人三代同堂family trip,「咁大個未去過泰國,好想去。」錄音、剪接工作分身不暇,惟有諗吓先,或者去個短trip鬆一鬆,「最近同爸爸一人一相機去大澳影雀仔同風景,我仲做埋模特兒俾爸爸影。」有假期會同家人揸車去「獵灘」,找尋較少人去的龜背灣曬太陽。一日24小時畀晒公司的打工仔,係時候學Endy咁孝順又顧家喇。


Endy熱愛攝影,最愛相機品牌係Nikon,最近入手年頭推出旗艦D4,配備驚人的ISO 204,800高感光,捕捉無時停囡囡無難度(約$60,000);下圖就是Endy作品。 ####


 



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()