曾志偉兒子曾國祥近日被爆背住圈外拍拖九年的女友,同一時間連嗒兩名o靚模,其中一位就是周秀娜師妹,舊八模之一的A.Lin(裴殷),更有傳A.Lin一度要睇心理醫生治情傷。事後曾國祥否認速食兩o靚模,更辯稱連A.Lin電話都冇。
個仔遭人撕破情場騙子面具,老竇曾志偉冇鬧之餘,竟然開口力撐:「識朋友好似叫餸食飯一樣,多啲選擇……依家得三個好小事啫!」
至於這宗感情騙案的另一受害人,本刊發現原來是出道兩年,以拍攝廣告為主的o靚模Ivy(蔡瑩瑩),她亦是A.Lin身邊的好姊妹。本周二(1日)晚,問到Ivy被曾國祥玩弄感情時,她即無奈地說:「我唔想再提呢件事,以後喺呢個圈都要帶眼識人。」


上周五(28日),21歲的A.Lin自爆被一名藝人第二代玩弄感情,更在傳媒面前大罵他是賤人一個。數天後,有雜誌就揭發這位專玩弄感情的藝人第二代,就是曾志偉兒子曾國祥,更踢爆他瞞住圈外女友,暗溝A.Lin和另一o靚模。

A.Lin失戀殘爆跑步

志偉想淡化事件
本周二(1日),曾志偉到電視城為《超級遊戲獎門人》錄影,早已得悉記者來意,企定定接受訪問,並以他一貫抵死作風見招拆招,企圖淡化事件。他力撐兒子說:「呢個仔冇用呀!得三個(女朋友),冇啲父風(父親風範),不過後生真係無敵,乜都可以做。其實真係冇所謂,後生仔識吓唔同朋友都好,我都試過啦!好似叫餸食飯一樣,叫多幾個,多啲選擇。(有冇催個仔結婚呀?)不嬲都冇強迫佢哋結婚o架喎,呢個年代喺埋一齊,唔結婚唔生仔,有啲結咗婚都唔一齊住啦!」
有傳曾國祥年初帶A.Lin到美國出席陳小春和應采兒婚禮,順道見埋家長,曾志偉被問起此事時,他依舊笑笑口說:「咁多個,點記得係邊個呀,不過呢啲咁小事,唔使提。(佢同時有三個女朋友喎?)得三個咁少,三百個就多咗啲,三十個啱啱好,一個月多一日出嚟可以休息!」之後他就以錄影為由拒再做訪問。

微博掀罵戰

SMS冧女
有指曾國祥以教戲為由,火速溝掂A.Lin,而當時A.Lin得悉男方已有一名圈外女友,亦甘願做第三者。知情人士說:「Derek(曾之洋名)好識冧女,攞到電話號碼之後就會經常send短訊俾啲女仔,話好掛住你好想見你,啲女仔咁咪出事囉!」
本刊收到消息,約三個月前,即曾國祥和A.Lin秘交期間,在一位朋友家中見到另一o靚模Ivy(蔡瑩瑩),就以純熟手法問Ivy攞電話。「佢哋其實年幾前喺一個common friend嘅生日party已經見過,但當時都冇乜交流,估唔到幾個月前Derek去咗朋友屋企開會,咁啱Ivy喺度,Derek臨走前特登行去問Ivy攞電話,冇幾耐就溝到手。」
曾國祥極速搞掂Ivy,可惜二人甜蜜不夠兩月,男方就send SMS狠撇Ivy,驚人的事亦隨即發生。知情人士說:「可能個天想呢個賤男現形啦,其實Ivy收到個短訊嗰陣,A.Lin咁啱同Ivy行緊街。A.Lin見Ivy突然心情好差,細問之下先知道Ivy俾個男仔飛,理由係要同番拍拖九年嘅女朋友一齊。A.Lin知道後就話自己個幾禮拜前,又有一個男仔用同一個理由向自己提出分手。佢哋兩個都知唔對路,同時將男仔個手提電話號碼講出嚟,點知真係中!當時佢哋當街尖叫後仲相擁痛哭。」

日嗒兩姊妹
同住筲箕灣某屋苑的A.Lin和Ivy,因情傷而成為好姊妹,曾國祥的臭史亦愈揭愈多。據知Ivy和曾國祥暗交期間,亦曾懷疑過他。「Derek同Ivy拍拖好平民化,淨係去茶餐廳食飯同遊下車河,冇帶過佢見佢老竇。有一日,Derek問咗Ivy住邊後,就好熟路咁揸車送咗Ivy返屋企。後來Ivy同A.Lin傾番先知道同一日朝早,Derek喺A.Lin同一個屋苑嘅屋企揸車走。」一日連啅兩o靚模,30歲的曾國祥精力的確旺盛。
本周二(1日)晚,記者到Ivy位於筲箕灣的屋苑等候,Ivy發現記者時一度迴避鏡頭,被問起與曾國祥的一段情,她無奈說:「我唔想再提呢件事,總之傷心同嬲完就算。(佢追你嗰陣已經有兩個女朋友?)我識佢嗰陣未聽過佢啲花弗嘢。我可以講嘅嘢係咁多,我以後都會帶眼識人,我諗唔會考慮同圈中人發展。」
至於另一主角A.Lin,自報道出街後,據知她匿在家中痛哭,只間中透過微博痛斥賤男。周三(2日)晚,記者終於聯絡得上A.Lin,她說:「多謝關心,我冇事,希望大家都可以忘記呢件事!」

同門鬧爆賤男
曾國祥被揭連嗒A.Lin和Ivy兩o靚模,除了令o靚模界人心惶惶外,A.Lin的師姐周秀娜和即將同A.Lin一齊出寫真的DaDa,上周六(5月30日)在澳門為寫真造勢時,亦聲言力撐A.Lin。

風流史不及老竇
曾志偉講到囝囝同期有3位女友「咁少」,話個仔「冇父風(冇父親風範)」。談到情史風流史,曾國祥當然拍馬都追唔上現年57歲的志偉,他除了結過兩次婚,緋聞亦一大籮(不能盡錄),出入夜場、骨場更加見慣不怪。

揭另一受害o靚模 Ivy:我以後會帶眼識人!(真實對白)
本周二,本刊找出這宗感情騙案的另一位受害o靚模Ivy(蔡瑩瑩),發現刻意剪短頭髮斬情絲的她在筲箕灣寓所附近便利店出現,提到與曾國祥的關係,她說:「我以後會帶眼識人!」

理大紡織系畢業的Ivy,現年24歲,入行兩年,現時是施念慈開設的Jacso旗下藝人,拍過電影《死神傻了》及多個廣告。

曾國祥被指瞞住拍拖九年的正印女友,私下再連溝Ivy和A.Lin兩o靚模。

兩女收同一分手sms
據知今年4月尾,A.Lin和Ivy先後接到曾國祥一式一樣的分手sms,因而令兩個好姊妹發現戀上同一個男人。

4月尾,當時曾國祥已經提出與A.Lin分手。慘受失戀兼被騙感情之痛的她,在自己筲箕灣寓所樓下做運動洩憤。現場所見,她樣貌殘爆,面如死灰,看來分手一事令她傷得好深。

當日A.Lin狂做sit up和跑步近半小時,弄到滿身大汗才上樓休息。

叫餸一樣,多啲選擇。(真實對白)
本周二志偉錄影獎門人時,被問到兒子曾國祥一腳踏三船,他力撐兒子冇問題,還說3個女朋友太少。委實係有其父必有其子。

A.Lin對愛情死心
4月A.Lin收分手sms被飛後,先在微博透露心情:「愛情……為甚麼總是令人受傷……」

曾國祥唔認數
本周二爆出A.Lin被曾國祥欺騙感情後,男方即在微博發言,指自己被抹黑,不會回應事件。

A.Lin反擊
隨後A.Lin即反擊,語帶雙關指對方講大話,這種事他每天都在做。

A.Lin不想墮落
本周三,A.Lin再留言,表示自己要盡快走出陰霾,不願意再墮落。

A.Lin:唔想再提呢件事。(真實對白)
慘被曾國祥玩弄感情後,上周六,A.Lin重拾心情,以性感姿態出席澳門活動。

曾國祥工作量不算多,最近在《維多利亞壹號》一片中,他飾演一個為人淫賤,愛搞4P的吸毒男,想不到現實生活中,他的感情生活亦好荒唐。

周秀娜:「我撐硬佢,感情路上遇到挫折在所難免,希望佢唔好咁傷心喇,不過呢個世界唔係個個男人都咁衰,唔好灰心。」

DaDa:「唔想講好姊妹私人嘢,不過我知道佢好硬淨,好快會冇事,我一定撐佢。男人一腳踏兩船已經衰o架啦,仲要踏幾船真係好差勁。」

第一任太太
72年,曾志偉與18歲台灣歌星王美華結婚,誕下大女曾寶儀和細女詠儀,3年後離婚收場。

傳關淑怡子經手人
01年,關淑怡未婚懷孕,有傳經手人是曾志偉。去年5月,兩人出席四川地震特備節目期間,不避嫌當眾相擁。《壹週刊》圖片

第二任太太
第二任妻子宋麗華(右一)先與志偉同居,誕下兩個兒子曾國祥和曾國猶後,至89年才正式結婚。《壹週刊》圖片

私有化新歡
去年中,本刊發現志偉與一嫩口陳姓女子在大埔雍怡雅苑租了新竇,兩人還甜蜜蜜到海運LCX拍拖買家品。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()