小豬出名係「亞洲舞王」,簽唱會當日,點會少得佢上台chok住扭腰跳勁舞冧fans。
台灣舞王羅志祥(小豬),雖然最近佢嘅歌迷同黃秋生罵戰,不過冇影響小豬心情。上週六(2日)專程飛嚟香港,踩入領匯樂富廣場開簽唱會,吸引近千名歌迷撐場,而當中9成都係女fans,超重陰氣。


小豬出名錫歌迷,仲有求必應,當日佢喺30度高溫下又唱又跳,搞到班歌迷high爆但就一直戴墨鏡冇面見人。玩遊戲時,又唔怕同fans有親密接觸,任攬唔嬲之餘,仲幫班港女歌迷按摩,鬼咁體貼。會後仲為近排佢嘅歌迷同秋生喺微博罵戰而出口撐歌迷:「對秋生大哥我很抱歉。但我的歌迷很有禮貌,可惜因為有無聊人會做這些惡作劇,也有人扮我去說別人的壞話。」小豬又體貼,仲有腰骨,抵班歌迷冧爆佢! ####


任攬唔嬲,小豬仲會幫女歌迷按摩,真係女人湯丸。


小豬當日有求必應,唔只同fans玩遊戲,有女粉絲主動攬住合照一樣冇抗拒,抵港女冧爆佢。


當日氣溫高達30度,而且仲喺戶外舉行,但約千名女fans一直由頭睇到尾,睇佢同fans影合照就知場面幾墟冚。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()