"甄子丹非常愛錫老婆汪詩詩(左),他對姨仔汪圓圓(左)亦寵愛有加。為了令圓圓打入影圈,更親自開口力薦黃百鳴起用姨仔做《最強喜事》女主角。宇宙最強開到口,黃百鳴點會托手踭吖。"
娛樂頂點
甄子丹薦姨仔拍戲 黃百鳴硬食汪圓圓
2010年09月24日
甄子丹向來愛錫家人,每逢出席公開活動,都會帶同老婆汪詩詩和姨仔汪圓圓出席,務求令姨仔增加曝光率。不過汪圓圓做了數年模特兒,成績只屬一般。
為了姨仔前途着想,甄子丹近日已計劃自組公司,希望力捧圓圓上位。此外他又向賀歲片《最強喜事》埋手,力薦黃百鳴起用極少拍戲的圓圓做其中一位女主角,與劉嘉玲和內地女演員閻妮睇成一線。
據知黃百鳴為了《最強喜事》有子丹坐鎮,只好照單全收。
甄子丹自從荷里活回歸香港後,憑着一身好武功,成為史上「宇宙最強」藝人。由他主演的電影如《葉問》、《錦衣衛》及《十月圍城》等,在內地均有過億票房,現時他的片酬已升至 2,500萬。黃百鳴為令《家有喜事》系列穩佔票房首位,早前就邀請甄子丹首演喜劇,更將戲名改為《最強喜事》,增加觀眾新鮮感。
不過甄子丹今時不同往日,他除了要求與 300萬片酬的劉嘉玲做對手外,更推薦姨仔汪圓圓成為劉嘉玲後的另一女主角。
「圓圓由美國返咗香港做模特兒幾年, 07年喺《導火線》做大茄後,都只係出席活動。家姐、姐夫為咗幫佢,乜嘢活動都預埋佢,但都冇用。甄子丹覺得自己拍咗咁多年戲,識得唔少人,不如自己開間公司捧番圓圓同簽其他人。不過喺未成立公司前,子丹就要求黃百鳴起用佢姨仔做《最》片女主角,令我哋 O晒嘴。」知情者說。


一拍戲就拍住古天樂,有運行!(設計對白)
 
搵銀啫,供樓緊要嘛!(設計對白)

難為古天樂
據知將於 10月中開拍的《最》片將會分開三條主線,分別是甄子丹和劉嘉玲、黃百鳴和內地演員閻妮,以及古天樂和汪圓圓。
知情人士說:「本來嘉玲嘅角色屬意吳君如做,不過佢推咗。而汪圓圓嘅角色,電影公司先搵熊黛林同 Angelababy,但熊黛林要去台灣拍電視劇, Baby啲期又爆晒。點知甄子丹要求起用圓圓,咁黃百鳴惟有硬食,當賣個人情俾佢,但難為古仔要同個冇經驗嘅對手做戲。」
對於圓圓成為《最》片其中一位女主角,天馬電影宣傳部發言人默認:「戲入面要唔同類型嘅女仔,公司同圓圓合作過,有機會咪合作囉。」而甄子丹直認自己是推薦人,他說:「確實係我介紹嘅,圓圓咁靚女,又有演戲細胞,唔做戲嘥晒,所以推薦俾導演,最緊要係導演覺得適合至用佢。」


閻妮是國內演員,曾拍電視劇《北風那個吹》和電影《三槍拍案驚奇》。閻妮更因《三》片得到 Channel[V]頒獎禮「最佳女演員獎」。
 
同古仔做情侶
上年的《花田囍事 2010》古仔同田蕊妮做情侶,雖然大塊田不是紅星,但勝在夠放有演技(上圖)。但今年開拍的《最強喜事》,古仔就要同極少拍劇經驗的汪圓圓做情侶,令人大跌眼鏡。
 
劉嘉玲去年被斟拍賀歲劇《 72家租客》,與老友曾志偉合作,但最後計劃告吹。今年劉嘉玲與甄子丹合拍賀歲片《最強喜事》做情侶,令人期待。
 
甄子丹為了提攜姨仔,在剛過去的威尼斯電影節,他便以《精武風雲.陳真》主角身份,帶埋老婆汪詩詩(右二)及不是演員的姨仔汪圓圓(左)行紅地毯,還要余文樂硬食,與圓圓湊成一對。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()