去年10月有喜的黎姿,本週六(24/7)在舊山頂道嘉諾撒醫院開刀誕下一對孖女,雙喜臨門,護妻情切的馬廷強接受本刊專訪,開腔親述有感老婆佗B辛苦,暫無意再追。
「佢係個賢妻,同我結婚咁耐,做足晒老婆本分,對細佬同父母亦照顧得無微不至!」馬廷強大讚老婆黎姿,做足滿分!
有富豪老公錫到燶,加埋一對金笸籮,黎姿名副其實係幸福少奶。

仔女無所謂
婚後一年半,黎姿成功做咗媽咪,打孖生了一對孖女,大孖體重六磅多,細孖體重三磅多。
「其實喺四月,黎姿照超聲波時,已經知道孖B係女,佢兩公婆都無失望,因為佢哋覺得咁快可以有自己小朋友,係天賜俾佢哋!只要BB可以健健康康成長,仔女都無所謂!」黎姿身邊人說。
黎姿分娩後,丈夫馬廷強接受本刊記者電話專訪,對於這位太太,他讚不絕口,還公開承諾要為太太建立一個幸福家庭。
壹:有冇去產房陪太太生BB?
馬:我冇入產房,因為黎姿要打麻醉針,加上我揸住枴杖,唔係好方便,所以留喺產房外邊等,佢生完BB,喺手術室出嚟,我就即刻去睇佢。
壹:老婆幫你生對孖女,有冇覺得佢好偉大?
馬:我唔敢講佢好偉大,因為生兒育女對好多女性嚟講係天職,不過佢一定係個賢妻,同我結婚咁耐,做足晒老婆本分,不但只照顧得我好好,對細佬同父母亦照顧得無微不至,名副其實係個好女人。

相士改名
馬廷強說,老婆黎姿屋企本來係大富之家,但阿爺有兩房太太,黎姿阿嫲係二房,黎爸排行第九,到阿爺過世時,已經冇乜可以剩到給他們一家。黎姿十五歲出身拍電影養家,搵錢供養父母,對細佬供書教學,等到細佬有少許成就,總算可以鬆一口氣,點知又出事故(交通意外),這種打擊,並非人人都捱得住。
壹:咁而家佢(黎姿)可正式收山,專心做家庭主婦。
馬:我同得佢結婚,就要好好對佢,俾佢一個幸福家庭。見到佢對家人咁照顧,就知道佢會係個好媽媽。一般剖腹產婦要兩日先可以落床,但佢唔夠廿四小時就即刻落床睇BB。我幾十歲人先搵到一個咁好嘅女人,一定會好好珍惜。
壹:會唔會再追?
馬:暫時唔會諗!佢今次佗對 孖女好辛苦,唔想佢咁辛苦,都係抖 吓先!
壹:BB改咗名未?
馬:仲未,想等BB大個啲,性格出咗嚟,先再改個適合嘅名。
壹:會唔會搵相士幫手?
馬:我都識好多相士,到時都會睇吓點配合金木水火土,先幫佢哋定個名嘅。
壹:老婆幾時出院?
馬:要醫生決定,不過細孖仲要瞓箱(氧氣箱),等到足五磅先可以 出院。

產後面尖尖
預產期在八月的黎姿,與老公馬廷強其實一早商議好採用剖腹分娩,為免孖B作動時要順產,對卅九歲的黎姿較為吃力,馬廷強一早book定嘉諾撒醫院頂級產房,七月底迎接小生命。
「馬生為人低調,為咗唔想俾傳媒追踪,BB出世日子,佢哋一直守口如瓶,只係同親戚同幾個要好朋友講!入院前夕,黎姿仲請咗幾個朋友去佢屋企食飯傾偈,等心情輕鬆啲。佢喺廿四號凌晨先入院,馬生仲搵人預先去醫院視察,等啲傳媒收晒工先出發。」知情者說。
由於懷有雙胞胎,加上要返美容院工作,黎姿產前體重高達一百八十磅。
「嗰時佢只係水腫,醫生都話個肚好多都係水,生完好快會輕番,依家生完BB,佢真係無乜點肥,連個樣都係面尖尖,我哋都笑佢得天獨厚!」黎姿好友說。
BB要提早開刀出世,大孖體重已有六磅多,但三磅細孖則要瞓氧氣箱。
「通常孖胎都會輕啲,體重有距離亦屬正常,其實一路照超聲波,都知細孖體積較細,不過醫生話係正常唔使擔心,依家細孖得三磅幾,所以出世之後都要瞓氧氣箱,醫生建議俾BB住院三個月,視乎進度,等BB女體重去到五磅先出得院!」知情者說。
孖女健康出世,馬廷強親自在醫院向傳媒公布喜訊,由六人保鑣開路,初為人父的他,笑到見牙唔見眼。

送澳洲大屋
翌日(廿五日)中午,馬廷強再現身醫院,更帶了不少老婆喜歡的食物慰勞太太,廿四孝老公。「休息咗一晚,黎姿胃口好咗,不過,因為依家每兩個鐘要餵一次人奶,所以佢比較攰。」知情者說。
當日下午四時,黎姿父母亦帶備靚湯到醫院探望寶貝女及兩個孫女。一直希望盡快探家姐的黎嬰,因為醫院門外有太多傳媒,未有現身。
「佢細佬好想去醫院探家姐,又想快啲睇吓BB,但醫院咁多記者,為免混亂暫時都唔會去,不過黎姿生完BB,都有第一時間打電話俾細佬,同佢傾偈!」黎姿好友說。
○八年底息影宣布下嫁馬廷強,為馬家開枝散葉歸於平淡,馬廷強除了一擲七千萬買下蘭心閣送給愛妻,更先後再贈送遊艇及一個澳洲豪宅。
「黎姿最感動,都係馬生打本擴充細佬間美容院,馬生對佢家人一樣咁愛錫,雖然BB啱啱先出世,但佢已經講話希望三個月後可以返美容院,對細佬盤生意,黎姿真係緊張!」

有得揀
據知黎姿以人工受孕成功懷孖女,其實人工受孕在香港十分普遍,不少公立醫院如瑪麗、廣華及威爾斯均有為不育夫婦提供此服務。香港大部分私家醫院也有人工受孕,但由於香港、英國、澳洲及大部分歐洲等國家,基於宗教、人權及醫學操守等原因,均有法例規定接受人工受孕的父母,不能選擇BB性別。
家庭醫生關嘉美醫生說:「只有美國部分地區及泰國等地可以選擇性別,去泰國最好,乜都可以揀,收費便宜但設備落後啲,客人要承擔 風險。」

孖女使費
三十九歲的黎姿屬高齡產婦,剖腹產孖女使費超過百五萬,三磅的「細孖」更要留院三個月,住到有五磅幾才能出院,條數好襟計。

人工受孕植入胚胎3次(每次$10萬) $30萬
嘉諾撒醫院產科病房20日(每日$5千) $10萬
3磅細孖瞓加護病房3個月(每日$3千) $27萬
手術費、麻醉費、藥費等 $40萬
儲臍帶血 $12萬
陪月兩個(每個$2萬) $4萬
看護兩個(每個$3萬) $6萬
參茸燕窩補品 $30萬
共約:$159萬

家道中落
黎姿祖父是香港電影之父黎民偉,老牌演員黎萱是其姑母。出生大戶之家,但自從嫲嫲死後,黎父因患上腦膜炎導致耳朵只有三成聽力,更遭其他兄弟姊妹欺壓,不獲分家產,持家重擔落在靠開貨車養家的黎母身上。黎姿十三歲,許冠傑在健身室認識了黎父,得知他有個漂亮女兒,於是推介她到電影公司試鏡做臨時演員,處女作是《開心鬼放暑假》,當時靠着黎姿兼職的收入,才有能力供胞弟黎嬰讀書。

八六年,黎姿十六歲結識了大她二十年的黃玉郎,九一年黃因詐騙罪入獄,雙方感情告一段落。及後,黎姿在十八歲與大她九年的許晉亨亦有過一段情。
不乏裙下之臣的黎姿二十歲已作歌、影、視發展,九三年她以玉女形象進軍樂壇,一曲《白恤衫》為人熟悉,曾獲多個頒獎禮新人獎。九○年起,她主力參與電視演出,作品包括《倚天屠龍記》、《新楚留香》、《O記實錄II》、《武尊少林》及《我愛牙擦蘇》等,電影方面拍過《獄中龍》、《戀戰沖繩》、《小李飛刀之飛刀外傳》、《九星報喜》、《97家有囍事》及《倚天屠龍記魔教教主》等四十多部,九六年在電影《古惑仔》系列飾演的細細粒,令人留下深刻印象。
○三年,黎姿與「東方報業集團」創辦人之一,馬惜如的兒子馬廷強同遊倫敦,戀情初曝光,她同時重返電視圈,O四年憑《金枝慾孽》奪「最佳女主角」及「我最喜愛的電視角色」成雙料視后。其後獲力捧拍《妙手仁心III》、《胭脂水粉》、《火舞黃沙》、《寫意人生》及《通天幹探》等劇集。

一直擔家的黎姿,對胞弟更是全力栽培,終有所成,成為皮膚科名醫,可惜好景不常,黎嬰在○七年遇到嚴重車禍,一度危殆。○八年黎姿宣布拍完《珠光寶氣》便退出娛樂圈,專注照顧弟弟及代打理其診所。至去年二月,黎透過TVB向外宣布嫁給拍拖六年的富商馬廷強,至今誕下孖女。

愛妻誕下一對孖女,馬廷強每次現身都有問必答,十分友善。

09年1月,黎姿與富商馬廷強在半島酒店連擺兩晚喜酒,宴請男女家親友。

25號下午四時,黎姿父母帶備靚湯探寶貝女。

傳媒長駐守候,馬廷強由六人保鏢開路,日日到醫院探老婆。

孖女出世一天,好友蔡加敏已急不及待到醫院探望。

馬廷強為在醫院等候的傳媒,準備西餅及飲品。

上月初,黎姿撐住180磅巨肚返細佬美容院坐鎮,馬廷強出動看護及菲傭貼身照顧。

拍《珠光寶氣》時,細佬黎嬰遇上車禍,黎姿仍撐住為劇集埋尾。(《忽然1周》圖片)

07年台慶頒獎禮,黎姿奪「內地觀眾最喜愛TVB女藝人」獎。

黎姿為栽培胞弟黎嬰(左一)成才,花盡心思,二人感情要好,未發生意外前,不時孖住出席活動。

黎姿出道不久已經迅速走紅,直至決定做馬廷強太太及專心照顧黎嬰,才甘於放棄事業。

十五歲開始幫手擔家的黎姿,在老公口中是個滿分老婆。

黎嬰康復進度良好,雖然未能到醫院探家姐,但二人每日都通電話。

去年馬廷強送了名為「Bonheur」的遊艇給太太黎姿,更一同出海消遣。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()