面對面

鬚 far鬚 good 林德信

2012年08月22日 ~~ 第274期 Face

除了歌聲,林子祥的個人標記,無疑是五十年不變的一撇鬚。林德信湊巧也是因為撇鬚,望落狂野愛冒險,被廣告人朱祖兒睇中拍攝了首個相機廣告。
據說林子祥入行前是網球教練,業餘夾 band,夾夾吓夾到返香港做歌星;林德信亦教了五年瑜伽,興趣夾 band, 27歲才半途出家,處男 EP十月面世。
台下的林子祥,說話斯文得像中氣不足,上台卻是音域廣 濶感情澎湃;台下的林德信,更是輕聲細語文質彬彬,我要把錄音機貼到他嘴邊才能保證收到音。
我不禁問:「你 哋兩父子一齊,個環境咪要好靜至聽到對方講 嘢囉?」
林德信用手撥撥鬈曲長髮,大笑表示認同,露出兩排潔白的牙齒和酒窩,和爸爸一點也不像,靚仔得多、可愛得多。
林德信說,爸爸成就輝煌讓他驕傲,卻不構成壓力:「如果我想做另一個佢,先至會有壓力,我淨係想做自己。」
我想說,每個星二代,路其實還是得靠自己走。入行兩年, Lam仔表現 so far so good,他比爸爸強的是,撇鬚,可以留,亦可以剃。

互動片段

Lam仔講阿 Lam


因父之名


85年在美國出世、長大,林德信大學畢業以後瘋狂愛上瑜伽,做起瑜伽教練。兩年前, 25歲的他回港探望外婆,在陳奕迅的演唱會後台遇見正在籌備 Canon廣告的朱祖兒,拍攝了人生第一個廣告。然後,被從小看着他長大的林珊珊邀請在 now節目教瑜伽,再被環球邀約試音簽為旗下歌手,整個入行過程,爸爸林子祥雖然沒有參與,卻脫不了關係。父蔭這東西,誰不想靠?
「爹哋對我當然好大影響,我由細到大坐佢車,佢每日播 嘅音樂,亦都成為我長大後我 嘅最愛,我 哋兩父子 嘅話題,最好傾 嘅都係音樂。爹哋唔興 喺車入面播自己 啲歌,但係我細細個就跟住佢去綵排,聽佢練歌、錄音,睇佢做騷,佢所有歌我都識唱,好細個我就鍾意企上去飯枱扮開演唱會,不過媽咪話我唱得唔好聽……入行呢個過程,雖然唔係爹哋安排,但係每行一步,我都有問佢意見。接廣告時,佢話:『好呀,拍廣告好!易搵到錢。』環球搵我試音、話想簽我,佢話:『 25歲唔冒險,等老咩?』第一隻碟、第一隻歌,我第一時間攞畀佢聽,佢話:『嗯,幾好喎……』爹哋份人不嬲說話唔多,聽到佢咁講,我好滿意 㗎啦!返香港以後,每日去到邊都有人同我講:『好鍾意你爹哋唱歌。』講真,我覺得應該要自豪,從來唔覺得有壓力。有邊個可以好似我咁幸運,身邊有一個咁 嘅人教我呢?我好佩服爹哋 嘅成就同才華,但係佢叻,唔會對我造成壓力。我入行第一日就係諗住做自己,唔係做佢。」




林子祥 86年推出的《最愛》唱片封套上的畫鬚小男孩,正是當年才一歲的林德信。

一步一生


本來留鬚,林德信最近為了拍廣告看起來年輕點便剃光。他說當年留鬚,是為了年紀輕輕就教瑜伽,一班四十多個學生個個比自己年長,留了鬚看起來成熟有威信一點:「我大學讀英國文學,畢業之後搵唔到工,咁 啱當時又瘋狂愛上瑜伽(受現時在美國教瑜伽的母親吳正元影響),索性去 咗考牌,做 咗瑜伽教練。我都鍾意打籃球、跑步,但係帶氧運動係對身有益,瑜伽係對心,以前好多人話我脾氣差,朋友、前度女朋友都係咁話,玩瑜伽,幫助我平和心境,思考都會清晰 啲。我好鍾意爹哋 嗰種處事方式,無論對自己、對人,都畀到好大空間。佢成日話,同人過唔去,即係同自己過唔去,最終 嘅咪又係自己。一路順境,我覺得唔係因為人同事,係因為自己 嘅心態。我玩瑜伽以後,目標好清晰,心境好平和,對所有事情,唔強求,咁樣去行自己條路,自然順利。」
95年,年僅十歲,爸爸林子祥就為了葉蒨文與媽媽吳正元離婚。林德信說,爸爸對待感情事亦一樣,不能繼續的不會強求:「細個時,我已經唔覺得父母離婚對我有咩影響,莎莉(葉蒨文)又好錫我,連我入行都係問佢意見在先。大個 咗以後,更加明白兩個人相處一 啲都唔簡單。我做人都想好似爹哋咁,唔好強求,唔好迫自己,輕輕鬆鬆順其自然。」


最近熱播的「 Moov」廣告父子兵上陣,碟未出,廣告先爆。 10年做歌星前初曝光的 Canon廣告(右圖),當時電視機、隧道口宣傳鋪天蓋地到處都是。




父親林子祥 95年與母親吳正元(左)離婚,林德信說與妹妹林德懿的生活和情緒並沒有受到影響。


離婚兩年後,林子祥與葉蒨文再婚,林德信說葉蒨文比林子祥更錫兩兄妹:「佢 哋有佢 哋 嘅決定,我冇怪任何一個。」
《蘋果日報》圖片


林德信 20歲開始受母親影響愛上瑜伽:「媽咪其實覺得我淨係教瑜伽好浪費,我話入娛樂圈,佢第一個贊成。」
《壹週刊》圖片

早熟遲戀




林子祥高中年代曾在英國讀寄宿學校,愛在家分享寄宿時代的喜樂。林德信說,自己十一歲升上中學,主動要求離開成長十一歲的美國,獨自一人去英國升學寄宿:「我當時開始認真考慮吓將來做乜 嘢、條路點行,覺得美國 嘅學校環境太鬆散,冇乜紀律,主動要求去寄宿,體驗吓唔同 嘅文化。每個小朋友開始為未來打算,都係由十一、二歲開始 㗎啦!」十一、二歲?打算未來?
在和尚寺裏度過高中生活,林德信大學回到美國升學:「我大學先至第一次拍拖,唔係遲熟,係幾年都冇見過女仔咁滯。大學返去美國,重回有女仔 嘅世界,先至發覺,嘩……」嘩咩呢?我問林德信,是不是有女的世界繽紛得多?林德信又露出牙齒,笑得面紅紅:「係呀……」拍了三次拖,三次都係女追男,入行後被偷拍次次又係一拖二、一拖三被女圍,林德信堅決否認自己的現任女友是吳雨霏:「被人偷拍、仲有同記者打交道,我冇問過爹哋同莎莉意見,我鍾意做自己,一講大話我就覺得好唔舒服,呢一刻,我係單身。」




經常被拍到有女相伴,林德信說:「我的確女性朋友比較多,但係成日俾人寫,搞到真係有朋友因為咁怕 咗我。」


去年為吳雨霏主演〈我本人〉 MV傳出緋聞,其實二人份屬同一唱片公司,煲水居多。

女殺手


不管 1歲還是 27歲,林德信說自己一直在女人堆裏長大,特別受女性歡迎。

  林德信說初戀最傷,與學畫畫的女同學相戀年半以後,感情變質無法溝通下協議分手:「我有好長一段時間匿埋唔見人,狂做運動發洩精力,跟住又為佢寫 咗好多歌……又唔捨得又要分開,真係好辛苦好辛苦。」
  說「好辛苦好辛苦」的時候,林德信右手五隻手指揦住心口件衫、又揦住口面的模樣,和笑起來一樣好看。
  林德信說,自己也不知道為甚麼女性朋友特別多,事實明明擺在眼前。

撰文:朱小博 
攝影:范仲良 
髮型: Eve@Queen Private i 
化妝: Kristy Lam 
服裝: 5cm@ithk

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()