森美很關心 10歲大的兒子和 6歲女兒,不時被拍到拖住女兒出街,他說:「香港可能需要有國民教育,但家有存疑,不如過一、兩年再推行啦!」

講得出

拍片反洗腦 森美鬧國民教育係賊

2012年08月22日 ~~ 第274期 Face

政府硬推國民教育,怕子女被洗腦,家長當然緊張。國民教育家長關注組除發動「一人一信」行動外,早前請到多位藝人包括黃耀明、森美和最新鮮出爐的馬詩慧等拍攝反洗腦教育短片。
絕少提及家中一子一女的森美,在片中語重深長地將國民教育科比喻為賊,其 10歲大仔正讀九龍塘一直資名校,森美夠敢言:「我對仔女都讀普通學校……所以我要企出嚟!」


森美兒子就讀九龍塘一小學,並非國際學校,森美解釋:「普通學校其實冇問題,亦唔會因為呢 啲事離開香港 嘅。」

尚有十多日就開學,教育局仍堅持要向小學生埋手,強推洗腦式國民教育科;反洗腦教育的國民教育家長關注組及學民思潮早前已發起聯署行動,演藝界不少藝人亦有參與,而家長關注組近日亦請來幾位藝人,包括森美及黃耀明等拍攝短片支持「一人一信」寄去學校行動,希望引起更多市民關注。

森美夠獨到




森美表示於國民教育關注組內,好多都係佢中大同學,同學叫到,佢一定唔托手踭,在片中森美將洗腦教育比喻為賊,未搞清楚前最好拒諸門外。

“個樣似賊喎,咁都問清楚 㗎!咁唔通畀佢入 嚟試吓先啦?”
“未搞掂你又畀我,我又食 咗,肚痛咁點呢?”
“好似大頭奶粉咁樣, 啲仔個頭大,我 哋做家長頭都大埋。”
“由細到大都食苦 嘢 嘅,鬼知咩叫甜咩!”

賊仔論


其中有一仔一女仍讀小學的森美最感慨,在接近 3分鐘的短片中,引用唔少例子比喻國民教育科,他在短片中嚴肅說道:「攞下一代 嚟做試驗品係唔得 嘅……等如有個陌生人敲你門話要入屋,仔女走去開門喎,突然間俾我 哋到,個樣似賊喎,咁你都問清楚 㗎,咁唔通畀佢入 嚟試吓先?或者唔係賊呢,入 咗 嚟係賊咁點呢?」形容洗腦教育同賊一樣危害整個家庭。
森美咁緊張,只因 10歲乖仔並沒有入讀國際學校,現正於九龍塘名校聖保羅男女小學部就讀,而 6歲叻女亦於本地升讀普通小學,辛苦考入一條龍名校,可惜學校為直資中學,收得政府錢,唔多唔少都要配合政府教育制度。
影片本月 14日上載至 YouTube,截至週一( 20日)點擊率已近 16萬,引來網民狂關注。咁出力反國民教育,週一森美出席活動時解釋:「我對仔女都讀普通學校,學校有同我 哋溝通 㗎,唔係因為擔心至拍條片 嘅!但身為家長,我覺得既然咁多人覺得國民教育唔好,政府應該全面諮詢囉,所以我要企出 嚟!我細個讀書都冇國民教育啦,都覺得自己係中國人。」所有嘢都係,勉強冇幸福㗎!




森美在片中指愛公司唔一定要愛老細,被網友揣測所指的是陳志雲,森美解釋:「商台只係換高層冇換老細,同陳志雲合作愉快!我用呢個比喻只係想切身 啲,大家諗多 咗喇。」

明星輪住撐


除咗森美出面拍片外,其實明哥 黄耀明先係反洗腦第一人,本週一( 20日)則有「精叻媽」馬詩慧發聲,而國民教育關注組發言人陳惜姿則說:「拍片都係義工,唔係專業人士,暫時唔講得仲有乜人拍咗!」

明哥首拍




家長關注組首段發片藝人是黃耀明,他表示愛國等如談戀愛:「冇得教我愛你 嘅!」

“國家屬於我 哋,唔係我 哋屬於國家!”
“就算我冇細蚊仔,我都愛呢個國家 嘅下一代。”
“唔去參與,佢就會 嚟到你 嘅頭上面,捏住你條頸。”

馬詩慧接力




馬詩慧與王敏德育有兩女一子,當然關心子女的前途,擔心香港變差,子女將來亦冇好日子過。

“因為愛國,我 哋更加要知道國家 嘅一切事實。”
“政府又話有資訊,到家推行 嘅時候,我 哋家長完全唔知呢回事囉!”


《壹週刊》圖片

馬詩慧早前被拍到接細仔王躍穎放學,正讀華仁書院中一的躍穎已 12歲,依然肯拖到實媽咪,可見母子關係非常好。

達明開騷唱政府


黃耀明是第一位為家長關注組拍攝短片的藝人,剛完成的兩場《達明一派兜兜轉轉演演唱唱會 part 2》,亦加入不少反建制的元素,高潮位是學民思潮一班學生上台,頭帶紅領巾,與達明合唱反洗腦歌〈 Another Brick In The Wall〉,觀眾反應非常熱烈,台下甚至有人大叫「罷課」。
學民思潮召集人黃之鋒在台上說:「當我 哋生活 喺香港,為 咗下一代有思想自由,希望下一代識分是非黑白,反對國民教育呢條路唔易行,但係我 哋責無旁貸!」旁邊的黃耀明聽完不斷鼓掌更忍唔住喊。上次演唱會 part 1明哥的「出櫃」宣言蓋過了反建制主題,今次的政治議題則更明顯,愛港唔係得個吹字!




達明一派開騷全程反建制,請來學民思潮一班學生上台唱歌,反對政府推行洗腦教育。
只得 15歲的學民思潮召集人黃之鋒上台演說獲全場鼓掌支持,他說:「好多謝明哥畀我 哋配合 啲歌出場,之前排過幾次,但我對上台仍唔係好慣。」




演唱會最尾唱出林子祥名曲〈抉擇〉,呼籲市民 9月 9日利用選票為前途作出抉擇,難得做歌手都對政治咁有 heart。


出戰港島直選的公民黨陳淑莊到場支持達明騷,早前陳淑莊宣傳《戴錯 嘢夫人》黃耀明亦有撐場,關係匪淺。《蘋果日報》圖片

採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()