父母都是左派學校出身,但司徒夾帶沒被洗腦,反而加深對左仔的理解,他自言:「我唔係完全唔左,如做得好 嘅都撐,唔好就鬧,我係冇黨派立場。」

搜尋氣

司徒夾帶 刀仔鋸大樹

2012年08月22日 ~~ 第274期 Face

司徒夾帶(陳學鳴), 30歲,最愛扮司徒法正自導自演拍片放上網,最叻諷刺時弊,自稱香港才子排 20,僅次 19才子陶傑,條條片點擊率過十萬,明寸唐英年的「生煎唐僧肉」更超越 40萬人次睇過,面書 szetosifu超過 3萬人訂閱,網友愛佢抽水有創意。
他是家中獨子, 8年前理工畢業後見李力持開出版社,他膽粗粗自薦,一拍即合夾幾萬元搞 umovie,到家陣司徒夾帶拍片有電話廣告植入,亦帶挈公司接更多廣告,原來最終目標都係搵錢同女友結婚。

互動片段
保釣都打咭

09年開始有司徒夾帶,因為社會上好多 嘢好靈異、解釋唔到,點解娛樂圈發生 啲咁 嘅事?點解社會氣氛咁怪異?一切我解釋唔到 嘅就將佢訴諸「妖怪」,我誇張 啲咁表達出 嚟,當然我係行搞笑 嘅!
無恥 嘅黨派我一定唔 buy!無恥係對住選民講 嘅 嘢,同佢 喺議會裏面投 嘅票係兩回事,呢 啲係厚顏無恥!做政治一定要奸,但唔可以無恥、唔好核突!我對梁振英係有期望,希望佢做到 嘢,佢好明顯係唔驚人鬧,呢點亦係政治人物必要 嘅條件喎,我寧願你做錯,好過唔做唔錯。


起名司徒夾帶,是因為:「我以前諗夾帶私逃,會唔會有人叫司徒夾帶呢,扮埋司徒法正幾好玩吖。」他更找上門和正版司徒法正合照,攞正牌扮人咁話。


片中經常出現的女師傅,據聞是司徒夾帶即將迎娶的女朋友,幾靚女同樣好受網友歡迎。

網絡世界我未做到好叻,家希望聯同其他網絡拍片人(如 Ming仔)迫 啲主流媒體留意我 哋 嘅存在,可以刀仔鋸大樹有商機。我之前上亞視(《娛樂 CIA》)都係想喺電視出現,小試牛刀啫,算得咩吖?香港其實得一個電視台。拍片另一個原因,係我怕冇能力照顧女友,我 哋就快結婚,所以呢半年好努力做咁多 嘢,搵錢之餘想獲得更多認同。以前我咩都唔在乎,家在乎自己 嘅創作,女友就在乎我愛唔愛佢囉。


司徒夾帶拍片好識用靚女,其中扮賭聖應徵政治助理短片內的「高拎」是今年落選港姐「 V煞」黃潤娜(小圖),幾乎成條片都影胸唔見樣,司徒夾帶說:「 喺網上認識 嘅,大家都覺得幾得意咪搵佢拍囉,義務冇錢收 㗎!」


最新出品「賓檸柒」諷刺政府無能,上載一星期截至上週五( 17日)已超過 17萬點擊率。

採訪:何志衡
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()