表明好dry嘅周麗淇,週日(26日)出席《女警愛作戰》煞科宴時,不時捉住呂慧儀老公Dickson叫佢介紹筍盤;而好姊妹呂慧儀就從旁打氣,恨拍拖恨到出面。

已經32歲嘅中女周麗淇(Niki)早前慘被有米紗廠太子Eric卓飛甩,感情冇着落惟有寄情事業,最近用晒所有精神同心機拍TVB新劇《女警愛作戰》,不過套劇上星期已經煞科,連唯一寄託都冇埋,唔只FBI,佢同劇好姊妹呂慧儀都為佢感情事而憂心。


週日(26日),《女警愛作戰》劇組喺長沙灣搞煞科宴,FBI現場一見到情傷Niki,即上前安慰,但估唔到Niki好睇得開話:「拍劇時長腳蟹(呂慧儀)都有介紹佢老公Dickson啲friend畀我識,其實我唔抗拒㗎,可惜Dickson啲朋友唔係有老婆就係有女朋友,點揀啫?」之後好姊妹呂慧儀拍心口話:「Niki咁耐冇拍拖,我會着緊啲叫Dickson介紹啲筍盤畀佢。」對姊妹嘅感情事就好緊張,但被問到會唔會生龍B時,長腳蟹就話:「係同老公有計劃生B,但其實唔急㗎!」

七公主
周麗淇因拍《女》劇而同劇中嘅呂慧儀、朱慧敏及黃智雯等6個女演員friend到死,仲自稱「七公主」,不過當日朱璇缺席,所以搵咗程可為(左一)補住位先。

全劇讓位
套劇女主角係周麗淇,大合照時唔只企中間位,仲負責開香檳,可惜雞手鴨腳,嚇驚前排班男演員要呂慧儀班姊妹幫拖先開到。 ####


劇中Niki(左)飾演女警。佢就話最近因為太投入女警角色,搞到自己好粗魯,嚇怕班男仔冇人追。


左起:程可為,黄智雯,周麗淇,呂慧儀,朱慧敏,趙嘉迪,王君馨



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()