俾兩隻狼搞到周身蟻,Rose家做嘢會打醒十二分精神,盡量搵媽咪或助手陪實。

19歲陳嘉桓(Rose)上年橫店拍戲慘遭狼擒,事隔3個月,雙狼積極洗底扮好男人,Rose就離開傷心地返香港繼續拍戲。
擺明係受害者都要被指博宣傳,Rose經一事長一智,近日無論工作或放假,多數黐實媽媽兼前經理人Ronnie(最近已離職),兩母女晚晚喺屋企焗蛋糕整甜品,情人節當晚更約埋生父唱K,唔敢四圍蒲。
見過狼怕黑,Rose新一年要守行為,連媽咪亦採取人釘人策略,Rose守承諾:「唔畀再出夜街!」


去年11月發生擒啜事件後,陳嘉桓由橫店轉戰雲南拍另一套電影《光輝歲月》,同劇有梁詠琪、曾志偉及黃日華等前輩照顧,順利完成長達3個月的內地拍攝。

Job冇減價
一次過拍完兩套戲,Rose返港後集中火力留港發展,日前更相約棄視從商的三皇集團CEO王賢誌(Vinci)到九龍塘又一城食飯。據知當日飯局主要為Rose代言的纖體產品傾續約。「上年Rose發生咗啲唔開心事,當時有傳聞話Vinci(王)好嬲,會抽起晒啲廣告,實情Vinci不知幾撐Rose,知道佢拍完戲返咗香港,即刻約佢出嚟傾續約,而且冇借啲意話Rose形象唔好壓佢價,照樣畀番6位數!」知情人士透露。

飯局密斟
當日陳嘉桓同王賢誌(左一)一餐食足兩粒鐘,期間Rose表現認真,似乎非常緊張新一輯代言廣告。

阿媽mark實
傾完續約,Rose同媽咪買材料整蛋糕,當晚更將完成品放上微博,打女變美女廚神。


行街期間,有女粉絲認出Rose,更要求影合照,阿媽即時變身攝影師揸機。

老豆唱K
雖然父母已離婚,Rose又跟媽咪住,但兩父女感情好好,情人節都約埋一齊唱K。

練功開戲
代言有着落,Rose現時除忙於幫報紙雜誌影靚相外,亦日日返公司練功,操fit自己。Rose透露:「之前返內地拍戲太耐,啲詠春生疏晒,家一有時間就要操番fit啲體能,因為老闆計劃嚟緊4月開套時裝戲畀我,係時候要做定準備工夫!」勤力練功,Rose最近亦非常檢點,除工作外一律唔出街夜蒲,「其實我一向少去夜街,尤其係發生事後,我去邊度、同邊個朋友出去,都一定會講畀媽咪知,不過如非必要,盡量都唔畀再出夜街!」19歲女咁識諗,Rose師父冼國林唔使再勞氣到兜巴星啦!

勤有功
Model出身的陳嘉桓,上年尾拍的兩套電影將會喺今年排住隊出街,另外Rose的師父冼國林今年中亦會泵水開一部時裝片捧Rose做主角,年尾又會返內地拍電視劇。年尾流流又要北上,Rose今次真係要保護自己免受傷害喇!

晶哥讚專業
王晶做導演的《笑功震武林》暫定5月上畫,Rose受狼襲時正正拍緊呢套戲,好在戲中同伍允龍做一pair的Rose心情冇受影響,連晶哥都讚佢夠專業。

重戲過Gigi
曾志偉及熊欣欣執導的《光輝歲月》專程去雲南取景,Rose飾演農村少女,會聯同梁詠琪等村民幫大俠黃日華對抗奸人。據知Rose戲中有多場打戲,戲分比Gigi更重! ####


上月Rose被影到夜麻麻出街食飯,但身邊朋友只係感情要好嘅TB中學同學,聽話唔黐仔。


Rose為王賢誌旗下嘅纖體產品做代言,宣傳時唔錫身露晒腰遊街。《蘋果日報》圖片


《光》片早前趁柏林影展期間遠赴德國賣片,如果有A級電影公司睇中,Rose分分鐘可以衝出國際喎!



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()