鬼祟上車
Stephy睇咗 15分鐘樓就離開,雖然當時已經天黑,但冇化妝嘅 Stephy戴晒黑超,一上車即踩油,記者追都追唔切。"
娛樂頂點
戀情浮面  Stephy揀樓黐住方力申
2010年11月19日
娛圈近排興玩戀情地上化,阿 Sa同 William搭膊認拍拖,王祖藍公開同李亞男長短腳之戀。明戀後個個藝人都人氣勁升,仲可以名正言順情侶檔賺錢。方力申同 Stephy(鄧麗欣)亦唔執輸,早前被踢爆去馬爾代夫旅行後,上周六( 13日)出席公開活動二人更默認拍拖。
戀情浮面後,原來 Stephy想進一步黐實男友。本周日( 14日)本刊記者目擊 Stephy同經紀去港島南碧荔道,睇咗位於方力申對面一個豪宅單位。如果 Stephy買得成,以後想見男友,行過對面就得,認真有計!
互動片段

Stephy睇樓黐住方力申

方力申與 Stephy鄧麗欣戀足 7年,終於在上周六( 13日)默認關係,二人在活動上異口同聲表示唔會詳細交代相戀經過。記者問 Stephy以後是否可以寫她是方力申女友,她說:「你咁寫我唔會告你嘅!」


11月 14日單拖睇樓
本周日( 14日)下午 5時許, Stephy駕駛價值 43萬嘅白色寶馬 130揭背房車到達碧瑤灣碧荔道,同車女地產經紀先下車按門鐘,之後 Stephy才一同入內。
 
一街之隔
Stephy睇嘅單位,正正喺方力申屋企對面,兩屋相距路程唔使 10步。
 
千萬碧荔道美琳苑
Stephy睇嘅單位位於碧荔道 28號,樓高 4層,已有 14年樓齡。 Stephy睇中頂樓連天台一個九百多呎單位(圈),業主叫價約一千萬。
 
睡房冇景
單位內有兩房兩廳,有主人套房,實用面積偏低,睡房很細小。
 
大廳對正
方力申家
 
從單位的大廳望出去,可清楚望到方力申屋企,近到大聲啲都可以對話。

計劃半同居
原來默認關係只是第一步, Stephy還計劃和方力申過半同居生活。據知情者透露:「小方同 Stephy未公開關係,已經成日一齊登台接 job賺錢,不過始終未公開情侶關係,所以價錢冇咁高。眼見依家個個認拍拖都冇影響事業,一齊接 job又可以叫高啲價,金牌即主動叫佢哋逐步將戀情浮面。 Stephy都俾人影過去小方屋企過夜,不過小方同屋企人住,始終唔係太方便。雖然 Stephy住貝沙灣, 10分鐘車程就到小方屋企,但佢想再近啲,所以最近成日睇樓。」
Stephy坐言起行,上周日( 14日)她駕車到碧荔道美琳苑,睇一個近千呎 3樓連天台單位。該大廈距離方力申家只有一街之隔,行過去唔使 1分鐘。記者曾以買家身份睇樓,發現該單位對正方力申屋企,從大廳望過去,甚至清楚看到屋內情況,兩人要見話咁易。


11月 13日默認戀情
上周六方力申與 Stephy齊齊出席公開活動,自動波默認拍拖,不過唔肯講詳情。聽到小方話冇嘢唔見得光, Stephy笑得好開心。
 
我有睇樓咩?(真實對白)
本周三( 17日),記者在港台活動找 Stephy回應,她承認閒時鍾意睇樓,但卻否認星期日去過方力申屋企對面睇樓。

Stephy擘大眼講大話
本周三( 17日),記者就揀樓黐實男友一事求證 Stephy,誰知她竟然否認睇樓,公然講大話。
記:呢排拍劇搵咁多,有冇打算置業?
鄧:都 ok啦,可以再搵多啲。雖然依家樓市咁高,都可以考慮吓。
記:最近有冇去睇樓?
鄧:我不嬲都有留意,因為我好鍾意睇樓,亦鍾意比較樓價,真係要買時就會諗清楚。
記:上星期日我哋見到你去碧荔道睇樓,係咪想搬近小方?
鄧:有咩?我有去睇樓咩?(我哋親眼見你入去睇樓!)其實我主要都係上網睇同搵資料,真真正正去睇樓就少啲,要睇啱或者真正落實先會睇。(想搬去同小方住喺同一條街?)其實我依家同佢都已經住得夠近,做鄰居咁滯喇!
Stephy呢頭話鍾意睇樓,嗰頭又話上網睇多啲,前言不對後語。其實佢同方力申都公開咗關係啦!使乜講大話呢?
搵錢打孖上
方力申與 Stephy拍拖 7年來從未承認戀情,卻一直以情侶姿態賺錢。日前方力申公開呻笨話之前拍劇只收「打包友情價」,依家默認拍拖,就可以攞正牌收高啲價。


拍戲奉旨親熱
Stephy 03年與方力申拍拖, 06年開始,兩人以緋聞情侶姿態拍過多套葉念琛的愛情片,如《十分愛》、《我的最愛》(圖),戲內奉旨親熱。


 
登台搵真銀
Stephy與方力申近年頻頻接國內登台騷,不時在台上溫馨合唱。


 
拍內地劇
今年 8月,兩人首次合作拍內地劇《風雨桃花鎮》。方力申更在片場與 Stephy慶祝其 27歲生日。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()