舒淇雖然已經 34歲兼日拍夜拍,但當日佢在助手陪同下素顏睇樓,見佢個樣依然幾索,難怪黃秋生形容佢係「圈中第一美人」。"
渴到出面
34歲中女呻 dry 舒淇北京買 1400萬剩女屋
2010年09月29日
自從 04年同黎明分手,一直冇拖拍的舒淇煲極都係冇米粥,就算主動出擊向張震示愛可惜都係爛尾收場。
34歲剩女舒淇 dry爆,一方面上微博狂呻「我在寂寞的空間裏」,一方面為自己鋪定後路,月中趁新戲《精武風雲》在北京宣傳時,秘密到北京豪宅區睇市值 1,400萬獨立屋,更睇足成個鐘先肯走。買定「剩女屋」,將來冇男人都有樓揸手,醒目!
恨拍拖恨到出面的舒淇,曾經講過「女仔梗係渴望拍拖,每個人都好想搵到一個愛自己嘅人,不過唔係話搵就搵到嘛!」冇拖拍,惟有寄情工作分散注意。
豪宅磨爛蓆
現正在北京拍馮小剛執導的《非誠勿擾 2》的舒淇,本月 15日出席完《精武風雲》北京宣傳後,撇甩下一站飛上海宣傳的大隊,獨自留守當地繼續拍攝。
本刊發現未有戲分的舒淇, 15日下午由酒店出發到北京出入境管理處,當日舒淇身穿白色跌膊 tee同鬆身牛仔褲、戴住灰色膠框眼鏡同彩色 cap帽,由於冇化妝,未有引起途人注意。
逗留 10小時後,舒淇便跟助手坐車去到位於北京國際機場附近的順義區,英式設計的新落成獨立屋「藍岸麗舍」。舒淇一落車即刻走去售樓處,其間參觀了多個示範單位,而且對職員講解非常留心,足足逗留個多小時才上車離開,似乎對每幢叫價 1400萬人民幣的別墅非常有興趣。


北京 1,400萬屋
以豪華英式別墅做賣點嘅「藍岸麗舍」,距離北京機場只需 10分鐘車程,面積由 4千多呎至最大的一萬多呎,啱晒經常周圍飛嘅舒淇。


香港租樓住
舒淇現時以月租 5萬 5租住中半山竹林苑過千呎單位。
 
一身便服打扮嘅舒淇(左一),由兩名助手陪同下睇樓。

華誼兄弟狂撬
睇完千萬豪宅,舒淇立即飛車到一間私人美術館趕拍《非誠勿擾 2》。導演馮小剛及內地演員姚晨一早到場等舒淇埋位,原來舒淇要拍攝一場試婚紗戲,換上白色斜膊婚紗的舒淇,化妝整頭後耐心聽馮導教路,拍至深夜才收工離開片場。
據知自《非誠勿擾》在國內大收後,內地娛樂公司華誼兄弟希望將舒淇收歸旗下,力捧舒淇頂替周迅同李冰冰成為國內電影一姐。舒淇睇樓睇得咁投入,似乎真係想留喺大陸長搵「人仔」,如果識埋個國產富豪就錦上添花啦!


舒淇同葛優做情侶的《非誠勿擾》大收,令馮小剛即刻扑鎚拍續集。
 
《非誠勿擾 2》講舒淇同男主角葛優以試婚測試大家係咪適合對方,不過拍攝當日未見葛優,只見舒淇着住件露肩婚紗,似足希臘女神。
 
在國內屬一線,舒淇未埋位前有多名工作人員圍住服侍。
 
導演馮小剛
喺現場不斷向舒淇教路嘅名導馮小剛,大讚舒淇「隨和、隨性、隨俗;知情、知理、知趣,所有劇組人員都喜歡她!」
 
舒淇與黎明拍拖 6年,兩人 04年分手,舒淇更被發現於黎明與樂基兒被爆婚訊當晚,在華表獎慶功宴同馮小剛等人劈酒麻醉自己。


微博狂呻
感情生活 dry爆的舒淇,經常上微博呻中女之苦,除咗話自己好寂寞,中秋節時又話「無法人月兩團圓」,好在舒淇悶爆之餘都識玩自嘲,自稱「宅女」更將敷面膜師奶樣(左圖)公開示眾! 34歲人都咁可愛,好快有人追 o架喇!


年賺過 2千萬
被福布斯列出去年收入高達 2,360萬的舒淇,由於《非誠勿擾》在國內狂收 3億,直接令女主角舒淇片酬暴升至 400萬,成為國內最高片酬的港台女星,直迫一姐周迅的 450萬人民幣。
電影一部接一部,先有《全城戒備》同亞洲暫時收過億的《精武風雲•陳真》,排住隊上畫有劉偉強執導的《美麗人生》、馮小剛的《非誠勿擾 2》及侯孝賢的《聶隱娘》,單計片酬,舒淇已穩袋 2千萬,加上剛成為 Emporio Armani亞洲區代言人,舒淇今年肯定唔只賺 2300萬咁少啦! 
《美麗人生》 
《精武風雲.陳真》

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()