千呼萬喚謝家「二少爺」終於5月12日(週三)亥時出世,從最初原定9號生仔,到後來謝婷婷爆阿嫂14號生,三度改產期,全因為了張柏芝的追女美夢。

據知,在高人批算下,此刻出生的「二少爺」命中註定有細妹,唔係兔女就係龍女,意味張柏芝最快今年內再有喜。為配合高人,張柏芝更放棄千萬復出利誘,加上拉姑出動「補子宮」兼生女秘方調養身子下,希望於三個月後繼續追女之旅。咁擒青,難怪四哥謝賢都笑新抱仔係「生仔機器」。

自11號(週二)傳出張柏芝秘密入院後,養和醫院瞬即成為全城焦點,近百記者於門外日夜守候,翌晚10點半,拉姑同四哥門口宣佈喜訊:「謝家第二個孫出世喇!係7磅7安士男仔,霆鋒有入產房幫手剪臍帶。」

相比08年Lucas出世時6磅5安士,細佬明顯更具「份量」,據霆鋒經理人Mani向本刊透露:「BB耳珠似拉姑,好大隻耳仔,個鼻好高,五官好出,總之係靚仔!(張柏芝身體?)好靚女!」亦有唔少玄學家揚言「二少爺」將來會比大哥更靚仔、更有成就。

生女大計

由於經歷兩度流產,故懷孕以來,張柏芝一直保持低調,生前三個月更玩閉關防意外,又被指狂食Omega 3(奧米加魚油)抑制念珠菌,「有咁耐張柏芝就驚咁耐,擔心個肚有事,又怕呢胎陀得唔好,會影響之後再生。」知情人稱。

眼見芝日夜憂心,貴為風水家族的謝家唯有再搵高人指點,「最初佢擇9號,貪日係母親節又係吉日,後來計過14號對BB將來健康更好,不過去到最後,張柏芝因為真係好想生女,高人算過,只要BB14號亥時出世,命中註定最少有一位細妹,張柏芝亦可以最快今年內有喜。」知情人續稱。

呢胎未搞掂,咁快就諗定追女,難怪四哥都話頂新抱唔順:「邊有人咁鍾意生仔?佢仲叫霆鋒俾佢食多仔丸,等佢可以一次過生6、7個,佢仲話終極目標係生夠8個。」

力拒千萬

當年有Lucas,霆鋒成功逃出頂包陰霾,憑《男兒本色》、《証人》等攀上一線男星之位,而呢位「二少爺」的腳頭亦唔差,未出世已帶挈老竇初嘗金像獎「最佳男配角」,最近更以3百萬酬勞接拍奶粉廣告,兼有多個品牌爭住贊助「二少爺」衫褲、尿片,慳返唔少。

不過謝家中身價最勁的梗係張柏芝,盛傳早於本年初已有多間電影公司向她招手,最少有3份劇本擺佢面前,恩師爾冬陞繼之前《三少爺的劍》觸礁後,再打感情牌力邀愛徒產後復出。

「雖然裏面有唔少係好劇本,但芝為生女經已好決絕咁推晒,仲講明生女前唔會考慮拍戲。」知情人透露。張柏芝4年冇拍過戲,加上慈母形象大有市場,身價已從當年二百萬急升至五百萬,但因為要生女,保守估計起碼唔見過千萬。

演戲天份 Lucas每次現身都表情多多,睇佢呢個樣幾奸,好戲過老竇。

張柏芝秘方補子宮急生女 三改産期時間有玄機

千呼萬喚謝家“二少爺”終于在5月12日亥時出世,從最初原定9號生子,到後來謝婷婷爆嫂子14號生,三度改産期,全因爲了張柏芝想生女兒的美夢。

據知,在高人批算下,此刻出生的“二少爺”命中注定有妹妹,不是兔女就是龍女,意味張柏芝最快今年內再有喜。爲配合高人,張柏芝更放棄千萬複出利誘,加上拉姑出動“補子宮”兼生女兒秘方調養身子下,希望于三個月後繼續追女之旅。難怪四哥謝賢都笑她是系“生子機器”。

明星靚相大分享返回主業☆娛樂八掛週刊雜誌★明星靚相大分享(04月刊)★ 明星靚相大分享(05月刊)★ 娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 週刊 及 雜誌(6-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-5月刊)☆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()