扶得多,賺得多!(設計對白)
父母早年離異,偉仔侍母至孝。母親節就嗌埋家姐同姨甥仔同阿媽食飯,仲送上兩大紮花,無偏心!加埋嘉玲扶一扶,梁媽媽心都甜晒。當然,有埋孫抱就仲好啦。
講起「五虎」,梗要講埋另一個萬人迷梁朝偉啦!母親節啱啱過咗,出名孝順嘅佢,嗰晚就同阿媽去咗中環嘅文華東方酒店嘆貴氣中菜。老實講,呢啲場面,見慣啦!今次媽咪姐想講嘅係,嘉玲呢個新抱仔,原來又真係做得唔錯噃。


話說嗰晚食完母親節飯,梁氏一家五口齊齊行出酒店,梁媽媽笑晒揸住大大紮花。嘉玲呢?攞住個手袋仔,再加多個紙袋,但都仲可以伸手扶住奶奶落樓梯喎!嘩,佢對高跟鞋有成5吋高㗎嘛,真係一步一驚心。呀!唔係,係孝心先啱。
不過咁都未算乖,喺母親節前兩日,媽咪姐仲撞見嘉玲入咗間名牌餐具店,左揀右揀成半粒鐘,估都估到係要買母親節禮物俾奶奶啦!你諗吓,嘉玲之前次次俾媽咪姐撞到,唔係買衫就揀袋㗎嘛。
咩話?你話呢啲都只係門面功夫?唉,媽咪姐以過來人身份話你知,婆媳關係嘅嘢,見面時客客氣氣,過節時送吓禮物,你吓我我吓你,夠㗎嘞!總之大家為自己「最愛嘅男人」着想,和和氣氣,咪happy晒囉! ####  


辛苦晒!(真實對白)


呢日偉仔見媽咪開心,心情都勁靚,坐上車仲同記者笑晒。平日cool爆嘅佢仲同大家講「辛苦晒!」你話婆媳和睦係幾咁重要。


周五(11日)嘉玲去中環太子大廈買茶具奶奶,佢同sales姐姐傾咗好耐,先揀到心頭好。


買完由助手護送上車。留意吓佢對鞋,比翼雙飛呀!嘉玲出巡,果然零舍不同。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()